poczta glosowa taktak

Data: 2011-04-25 23:04:37
Autor: Wojtek
poczta glosowa taktak
Mam od bardzo dawna taktak-a. Nigdy nie korzystalem z poczty glosowej. Ale okazala sie mi potrzebna i 6 dni temu zlecilem jej aktywacje przez konsultanta i czekam, ale cierpliwosc mi sie konczy.
Ile czasu maksymalnie moze trwac aktywowanie poczty glosowej w taktak-u?
P.S.
Brak aktywnej poczty stwierdzam logujac sie na itaktak - w menu uslugi>polaczenia "poczta glosowa" ma status "w trakcie realizacji zmian", pozatym nie dostalem jeszcze powiadomienia sms o aktywacji uslugi.

Data: 2011-04-26 08:56:57
Autor: JanKo
poczta glosowa taktak
Agent Wojtek nadaje:

Mam od bardzo dawna taktak-a. Nigdy nie korzystalem z poczty
glosowej. Ale okazala sie mi potrzebna i 6 dni temu zlecilem jej
aktywacje przez konsultanta i czekam, ale cierpliwosc mi sie konczy.

Możesz zawsze spróbować włączyć samodzielnie. Skoro w systemie masz komunikat tzn. że konsultant zrobił co mógł. Teraz czas wziąć sprawy we własne ręce ;-)
http://www.era.pl/pl/indywidualni/stali_klienci/uslugi_do_telefonu/polaczenia/poczta_glosowa#

poczta glosowa taktak