poczta polska

Data: 2009-10-13 21:37:51
Autor: pmlb
poczta polska

"van" <van@philips.net> wrote in message news:hb2ipi$613$1newsread2.aster.pl...
Witam,
moja poczta olewa sobie swoje obowiązki, za które dostaje kaskę. dziś po południu pojawiło się w mojej skrzynce awizo, informujące mnie, że osiem dni temu nie było nikogo u mnie w domu... wkurza mnie to, bo to kolejny raz taka sytuacja, nie wspominając, że cały czas ktoś jest w domu. czekam na kilka waznych listów listów - jak zdyscyplinować listonosza albo oddział poczty, zeby terminowo dostarczali przesyłki?

Zacznij dawac mu napiwki, zxadziala w 100%.
Albo podpisz sie pod prywatyzacja poczty, tylko wowczas oficialnie zaplacisz ekstra za doreczenie do domu, bo prawdopodobnie poczta bedzie 15 km od twojego domu.

Data: 2009-10-13 22:49:07
Autor: Kuba Stasiak
poczta polska
Mam to samo. Mój listonosz nie bierze nawet ze soba niektórych listów bo są oznaczone jako "gabaryt". Zostawia za to awizo i po 18 badz nastepnego dnia moge isc sobie odebrac. Pani na poczcie powiedziala, ze listonosz ma obowiazek doniesc, ale tego nie robi.....

Data: 2009-10-14 08:16:41
Autor: Krzysztof Jodłowski
poczta polska
Mam to samo. Mój listonosz nie bierze nawet ze soba niektórych listów bo są oznaczone jako "gabaryt". Zostawia za to awizo i po 18 badz nastepnego dnia

Podziękujmy skrzynkom unijnym... W poprzednią właziły 2x większe przesyłki.
Z drugiej strony co listonosz ma zrobić z przesyłką, która nie mieści się w skrzynce a nikogo nie ma w domu - zostawi awizo oczywiście.
Poczta poszła na łatwiznę i pomyślała, że w takich przypadkach to szkoda żeby listonosz tachał tam i z powrotem i listonosz od razu bierze awizo zamiast przesyłki (bo zezwala mu na to regulamin wewnętrzny poczty).

My po kilku takich sytuacjach porozmawialiśmy z listonoszem, potem z naczelnikiem poczty i w efekcie dostajemy wszystkie przesyłki (fakt że praktycznie cały czas jest ktoś w domu), a jak żona z dzieckiem akurat wyjdą na spacer, to listonosz szuka ją z listem poleconym po okolicy (dziękujemy za poświęcenie!).

--
Krzysztof

Data: 2009-10-14 12:11:13
Autor: Mark
poczta polska
Dnia Wed, 14 Oct 2009 08:16:41 +0200, Krzysztof Jodłowski napisał(a):

Podziękujmy skrzynkom unijnym... W poprzednią właziły 2x większe przesyłki.

Moze u Ciebie. U mnie w starych skrzynkach  glupia koperta A4 sie nie
miescila i zawsze pomieta byla.

Z drugiej strony co listonosz ma zrobić z przesyłką, która nie mieści się w skrzynce a nikogo nie ma w domu - zostawi awizo oczywiście.

No to niech zostawia awizo, ale przesylke ma przedtem *probowac* dostarczyc
a nie od raz awizo.
A ze bedzie czasem wozil ja tam i z powrotem? sorry, ale taki jego
obowiazek, bo tego wymaga specyfika zawodu.

--
Mark

Data: 2009-10-14 13:31:38
Autor: pmlb
poczta polska

"Mark" <tajny@adres.w.pl> wrote in message news:1kqr5nt86glif.dlgsmok.wot...
[...]

sie czepne:) masz na mysli koperte C4 a nie A4, koperty mierzy sie wg. standardu "C"
C4 to inaczej mowiac koperta w ktorej kartka A4 miesci sie bez zagiecia. Taka drobna korekta.

Data: 2009-10-14 14:17:21
Autor: Henry(k)
poczta polska
[...]

U mnie tak nie ma bo prawie zawsze ktoś jest w domu. Ale ostatnio miałem
dwa razy taką sytuację że w skrzynce leżało awizo, a wieczorkiem
przychodził kurier (listonosz to nie był) i przynosił paczuszkę z
informacją "awizo niech pan wyrzuci" (a cały dzień byłem w mieszkaniu) :-)
A co skrzynek nie narzekam - jak się coś nie mieści to urocza listonoszka
przynosi mi to do mieszkania. ;-)

Pozdrawiam,
                    Henry

poczta polska