poczta w eranet.pl

Data: 2011-01-27 04:50:55
Autor: Tequilla
poczta w eranet.pl
Witam,
ciekaw jestem czy jeśli korzystacie z poczty na eranet.pl czyli usługa
poczta komfort w era tez macie kłopoty podobne tj.

Wczoraj zorientowałem się trochę przez przypadek ze poczta wysyłana z
konta na eranet.pl nie dociera do odbiorców, czyli wysyłanie jest
ok, ..... ale brak odpowiedzi od odbiorcy. Żadnych komunikatów
zwrotnych z serwera.
Cisza,

wczoraj dzwonie do hotline zgłaszam, analizują weryfikują, ah i oh,
chcieli mi zresetować całą pocztę....potem wieczorny tel że powinno
chodzić, trochę testów, kilka maili doszło kilka nie na różne serwery
i pro i free.
I w pewnym momencie gościu z hotline mówi że serwery eranet.pl
traktowane są jako spamerskie pełną gębą.
:-O
no masakra.
Usługa dalej rano dziś nie chodziła jak trzeba, ale zaczęły
przychodzić zwroty od postmaster@eranet.pl
typu:
Recipient address: informatyk@*******.eu
  Reason: Remote SMTP server has rejected address
  Diagnostic code: smtp;554 5.7.1 You are sending spam (check
http://psbl.surriel.com/listing?ip=213.158.194.142)
  Remote system: dns;*********.eu (******.home.pl ESMTP IdeaSmtpServer
v0.70 ready.)

Akurat tu Home.pl odrzuca, ale gmail też i kilka innych pro.

No kurka, korzystam z konta i prywatnie i służbowo i taka skucha
co zrobić ?
Pozdr.

Tu jest info o IP
http://www.robtex.com/cnet/213.158.194.html

ale masakra ile subdomen mają...

Data: 2011-01-27 17:37:34
Autor: Maciej Muran
poczta w eranet.pl
Użytkownik "Tequilla" <tomek.prusinski@gmail.com> napisał

co zrobić ?

Ustaw forward poczty na jakiś czas, powiadom znajomych i kontrahentów o nowym adresie i zapomnij raz na zawsze o sieci Era.
Nie ma forwardu? Dowolny klient POP3 pobierze pocztę z eranet a wyśle z innego, czystego konta. Tyle, że za skrzynkę płacić i tak będziesz musiał...

Tak czy siak - z faktem blokowania eranetu przez inne sieci nic nie zrobisz. Ale nie przejmuj się - Era zapewne też nic nie zrobi ;)

M.

Data: 2011-01-27 23:01:50
Autor: Tequilla
poczta w eranet.pl
On 27 Sty, 17:37, "Maciej Muran" <mmu...@gmail.com> wrote:

Ustaw forward

technicznie tak, to jasne, jednak pytając /co robić/ miałem bardziej
na myśli jak ich ponaglić /ere/ zeby sie poprawili

Pozdr.

poczta w eranet.pl