pocztowy.pl - leży

Data: 2019-06-10 13:43:57
Autor: radekp@konto.pl
pocztowy.pl - leży
W sumie nie powinno dziwić :)

Data: 2019-06-10 06:03:29
Autor: Dawid Rutkowski
pocztowy.pl - leĹźy
W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2019 13:45:21 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
W sumie nie powinno dziwić :)

A to często tak mu się zdarza?
W ogóle są jakieś zyski z uzywania tego wynalazku?

Data: 2019-06-11 12:48:00
Autor: radekp@konto.pl
pocztowy.pl - leży
Mon, 10 Jun 2019 06:03:29 -0700 (PDT), w
<cef4a1b1-8181-495b-b7a3-a160a3f808ac@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2019 13:45:21 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
> W sumie nie powinno dziwić :)

A to często tak mu się zdarza?

A słyszy się to i owo, ale korzystam od święta więc nie wiem.

W ogóle są jakieś zyski z uzywania tego wynalazku?

Potrzebowałem konta z wpłatomatem. Na poczcie białkowy jest za free.

Data: 2019-06-11 13:39:45
Autor: radekp@konto.pl
pocztowy.pl - leży
O, widzę że leży drugi dzień :)
No to wesoło jak to na poczcie...

Data: 2019-06-11 06:21:49
Autor: Dawid Rutkowski
pocztowy.pl - leĹźy
No to masz konto z "wpłatomatem" pewne jak w radzieckim banku - "nie przepadnie ci, ale i nie dostaniesz" ;>
A operacje kartowe choć autoryzują?
Albo te "tytułowe" - kasowe?

Data: 2019-06-11 15:35:16
Autor: radekp@konto.pl
pocztowy.pl - leży
Tue, 11 Jun 2019 06:21:49 -0700 (PDT), w
<c55d1d52-f2f0-45b3-bd4d-6c07f4ed7f8a@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

No to masz konto z "wpłatomatem" pewne jak w radzieckim banku - "nie przepadnie ci, ale i nie dostaniesz" ;>

;)

A operacje kartowe choć autoryzują?

Nie mam ich karty.

Albo te "tytułowe" - kasowe?

?

Data: 2019-06-11 08:59:52
Autor: Dawid Rutkowski
pocztowy.pl - leĹźy
No czy można coś w kasie/na poczcie wpłacić czy wypłacić?

Data: 2019-06-11 23:27:11
Autor: radekp@konto.pl
pocztowy.pl - leży
Tue, 11 Jun 2019 08:59:52 -0700 (PDT), w
<fbd60d1f-f18f-40e4-84ed-29911978a0dd@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

No czy można coś w kasie/na poczcie wpłacić czy wypłacić?

Wypłacenia nie wiem -- nie praktykowałem.

Wpłacić bezprowizyjnie jak najbardziej.
Nawet zautomatyzowali to w światowy sposób (jak na pocztę) -- wystarczy pokazać
dowód. (Wcześniej wypełniałeś druk przelewu + kopia :D).

Data: 2019-06-11 16:26:59
Autor: radekp@konto.pl
pocztowy.pl - leży
Są niesamowici :)

"Ups...
dotarłeś do krańca internetu

Przejdź do pocztowy.pl"

Data: 2019-06-10 14:49:08
Autor: radekp@konto.pl
pocztowy.pl - leży
Niby wstał, ale teraz przy próbie logowania:
"Podano niepoprawną parę: NIK użytkownika / hasło"

Też tak macie?

pocztowy.pl - leży