[..] pod kościołem Karmelitó w.

Data: 2009-03-17 01:11:22
Autor: ColgatesBilly
[..] pod kościołem Karmelitó w.

"pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> wrote in message news:pan.2009.03.16.22.51.08polew.ej...
Jak spotkam jakiegoś Głownię z mojej własnej rodziny, lub jakiegokolwiek
członka mojego rodu Godziambów będącego Antysemitą to tutaj
uroczyście przysięgam, że własnoręcznie łeb ten psubratu Judaszowi
rozwalę PIERWSZY pod kościołem Karmelitów. Żywcem psubrat Judasz mi
nie ujdzie.

Spoko. Juz za pozno.
Obwiesil sie....

Ale mozesz rozwalic tych, co sie zastanawiaja, czy bedzie zbawion...

Kol

Data: 2009-03-17 10:23:04
Autor: Piotr
[..] pod ko¶cio³em Karmelitów.
Dnia Tue, 17 Mar 2009 01:11:22 +0200, ColgatesBilly napisa³(a):

Spoko. Juz za pozno.
Obwiesil sie....

Ale mozesz rozwalic tych, co sie zastanawiaja, czy bedzie zbawion...

He, he, he, dooobre...
Ale narazie niech "za³atwi" sprawê z ptaszkiem, jak codzieñ. pzdr
piotr

[..] pod kościołem Karmelitó w.