[..] pod ko¶cio³em Karmelitów.

Data: 2009-03-16 22:51:08
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
[..] pod ko¶cio³em Karmelitów.
Jak spotkam jakiegoś Głownię z mojej własnej rodziny, lub jakiegokolwiek
członka mojego rodu Godziambów będącego Antysemitą to tutaj
uroczyście przysięgam, że własnoręcznie łeb ten psubratu Judaszowi
rozwalę PIERWSZY pod kościołem Karmelitów. Żywcem psubrat Judasz mi
nie ujdzie.

Jacyś Antysemici z Polski mnie z rodakiem pomylili wyraźnie.
Rodakiem wam karaluchy nie jestem i nie będę. Mi Antysemici żadna
rodzina. Mi Antysemici żadnym moim społeczeństwem. Wy mi OBCY.
Macie Antysemici jakieś problemy z tym? Macie jakieś niewysłowione
żale to spierniczajcie do swoich rodaków Niemców i tam w Berlinie
waszym rodakom się wam Antysemitom spowiadać, a nie mnie.
Mnie nie interesują wasze antysemickie jęczenie i żale, a co się waszych
szwabskich światopoglądów rozchodzi... Słowianinem jestem,
a nie germańskim/muzułmańskim burym kundlem za 30 srebrników,
więc cudzoziemsko obce mi zawsze będą.

W słowiańską kulturę i słowiańską tradycję antysemityzm nie
wchodzi, bo my Słowianie nie Germanie ani sługusy Islamu czy Germanii.

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-03-17 01:11:22
Autor: ColgatesBilly
[..] pod kościołem Karmelitó w.

"pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> wrote in message news:pan.2009.03.16.22.51.08polew.ej...
[...]

Spoko. Juz za pozno.
Obwiesil sie....

Ale mozesz rozwalic tych, co sie zastanawiaja, czy bedzie zbawion...

Kol

Data: 2009-03-17 10:23:04
Autor: Piotr
[..] pod ko¶cio³em Karmelitów.
Dnia Tue, 17 Mar 2009 01:11:22 +0200, ColgatesBilly napisa³(a):

Spoko. Juz za pozno.
Obwiesil sie....

Ale mozesz rozwalic tych, co sie zastanawiaja, czy bedzie zbawion...

He, he, he, dooobre...
Ale narazie niech "za³atwi" sprawê z ptaszkiem, jak codzieñ. pzdr
piotr

Data: 2009-03-17 07:04:13
Autor: Nobil
[..] pod ko¶cio³em Karmelitów.
On Mon, 16 Mar 2009 22:51:08 GMT, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.com_@polew.ej> wrote:

Jak spotkam jakiego¶ G³owniê z mojej w³asnej rodziny, lub jakiegokolwiek
cz³onka mojego rodu Godziambów [...]

 nie spotkasz. jestes jedyny wirtualny "godziamba".

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-17 01:16:06
Autor: glob
[..] pod ko¶cio³em Karmelitów.

Nobil <he(R)sk> napisa³(a):
> [...]

> cz³onka mojego rodu Godziambów [...]

 nie spotkasz. jestes jedyny wirtualny "godziamba".

No nie wiem,czy on taki wirtualny,bo podobne zachowania pokazywa³a
polska szlachta z czasów saskich,czyli;nie cz³owiek dla ko¶cio³a,ale
ko¶ció³ dla cz³owieka i taka postawa by³a do¶æ m±dra,tylko historia
niezbyt dobrze t± postawê oceni³a,nazbyt p³ytko.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !