podateczek ekologiczny juz w drodze

Data: 2009-04-17 09:31:26
Autor: Adam Szewczak
podateczek ekologiczny juz w drodze
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:gs8b7s$s3a$1mx1.internetia.pl...
liberalowie za 5 pln dzialaja

http://www.dziennik.pl/gospodarka/article362216/Rzad_uderzy_w_uzywane_samochody.html

A przepraszam ale zyjemy chyba w wolnym kraju co nie. Jezdzic mozemy czym chcemy (od tego sa przepisy mowiace co ma samochod spelniac).

I ze niby dlaczego mam placic te niby 3 tysie. To co dostane w prezencie w takim razie 100 tys zebym mogl sobie nowego multivana kupic ?

Ba powiedzcie tym wszystkim co maja garbusy, 2cv czy cokolwiek innego na zoltych blachach :D

PZDr
Adam

Data: 2009-04-17 09:56:10
Autor: Jakub Witkowski
Adam Szewczak pisze:

A przepraszam ale zyjemy chyba w wolnym kraju co nie. Jezdzic mozemy czym chcemy (od tego sa przepisy mowiace co ma samochod spelniac).

I ze niby dlaczego mam placic te niby 3 tysie.

Bo płacisz już pity, vaty, zusy, akcyzy, różne ubezpieczenia
obowiązkowe, podatki gruntowe, od nieruchomości itd. itp...
Więc czemuż masz nie zapłacić jeszcze za użytkowanie pojazdu?
Przecież to pestka.

No, chyba że Ty naprawdę wierzysz, że "zyjemy w wolnym kraju" :>

Data: 2009-04-17 09:58:50
Autor: Karolek

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:gs9cmq$jr6$1news2.ipartners.pl...

No, chyba że Ty naprawdę wierzysz, że "zyjemy w wolnym kraju" :>

Moze wiec szybciej nadejdzie czas wyzwolenia? :>

Karolek

podateczek ekologiczny juz w drodze