podatek VAT w kwocie 1 zł

Data: 2010-04-11 11:48:44
Autor: plusz
podatek VAT w kwocie 1 zł
z rozliczenia podatku VAT naliczonego i do Odliczenia wychodzi mi 1 zł
(jeden zł)
czy powinienem ta kwotę wpłacać do US czy jakoś się to pomija/dolicza
do kolejnej deklaracji?

--
plusz

Data: 2010-04-12 10:26:49
Autor: Gotfryd Smolik news
podatek VAT w kwocie 1 zł
On Sun, 11 Apr 2010, plusz wrote:

z rozliczenia podatku VAT naliczonego i do Odliczenia wychodzi mi 1 zł
(jeden zł)
czy powinienem ta kwotę wpłacać do US czy jakoś się to pomija/dolicza
do kolejnej deklaracji?

  Ustawodawca nie był łaskaw przewidzieć takiego przypadku, więc
IMO powinieneś.
  Ale z drugiej strony, rozważyłbym odłożenie sprawy do przyszłego
okresu rozliczeniowego, USowi pewnie się nie będzie chciało
"wzywać" dla 1 zł, zaś odsetek od tej kwoty nie będzie :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-12 17:52:17
Autor: NieJorgnijSie
podatek VAT w kwocie 1 zł

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1004121024370.1992quad...
[...]

Z przykrych doświadczeń wiem, że za podobną sumę (bodajże 4 zł) przyszło mi upomnienie w cenie 12 zł i straszenie nakazem płatnicznym. Dla świętego spokoju ja bym albo zapłacił, albo walnął byka w VAT7 i po miesiącu wysyłając kolejny VAT7 (szkoda kosztów pocztowych) zrobił korektę na tą złotówkę :) o ile będziesz miał coś do zapałacenia

podatek VAT w kwocie 1 zł