podatek ekologiczny :-)

Data: 2009-04-24 11:53:45
Autor: Vlad The Ripper
podatek ekologiczny :-)

Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsrtcu$98g$1inews.gazeta.pl...
Czy Wy też macie wrażenie że krzyk wokół tego to powtarzanie zasłyszanych bredni? Ktoś gdzieś komuś powiedział po pijaku... Tak naprawdę mało kto zadał sobie trud dowiedzenia się o co tak naprawdę chodzi, na jakich zasadach i w jakich przypadkach będzie on naliczany, a zewsząd słychać tylko ględzenie że znów chcą nas okraść...
Pozdr.
RJ
Wiadomo, że te 3kzł co roku od jednego samochodu to brednie. Ktoś kto by to wprowadził byłby kompletnie oderwanym od rzeczywistości kretynem. Szczegółów tego podatku jeszcze tak naprawdę nie ma, ale jednak coś w tej "wiadomości" może być prawdą.
Teraz mała spiskowa teoria dziejów :)
Ten podatek będzie na zasadzie "gotowania żaby". jak wrzucisz żabę do gorącej wody to wyskoczy (nikt nie zgodzi się na 3 kafle co roku od fury). Zrobią 300 czy 500 zł i każdy będzie gadał, że to niewiele zmienia w kosztach eksplatacji. Żaba w zimnej wodzie i podgrzewamy na wolnym ogniu. (czyli co roku stawki beda podwyższane. A za 5 lat bedzie sie płacić po 3 kafle i modlić by nie dowalili więcej.:)
I to tyle o spisku.
Co myślicie o takiej koncepcji?

Data: 2009-04-24 04:12:40
Autor: Adam Adamaszek
podatek ekologiczny :-)
On 24 Kwi, 11:53, "Vlad The Ripper" <os^
$_znaki_bez_sh...@poczta.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Robert_J" <rob...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:gsrtcu$98g$1inews.gazeta.pl...> Czy Wy też macie wrażenie że krzyk wokół tego to powtarzanie zasłyszanych
> [...]

tego podatku jeszcze tak naprawdę nie ma, ale jednak coś w tej "wiadomości"

To sie wzielo stad, ze ktoryms z przedrukow tego newsa dziennikarzyna
poszedl nastepujaca droga wnioskowania:

1/ rzad chce zastapic akcyze przy zakupie/rejestracji podatkiem
ekologicznym
2/ Unia nie zgodzi sie, zeby podatek byl placony tylko przy
rejestracji
z tego wywnioskowal, ze dowala podatek coroczny.

Dodatkowo, jak to u pismakow bywa, lekka reka polaczyl swoje wywody z
(rzeczywistymi) wyliczeniami jednorazowo placonego podatku, co w
wyniku dalo te nieszczesne 3k rocznie i burze w sieci.

pozdr
AA

Data: 2009-04-24 12:13:25
Autor: kamil_pl
podatek ekologiczny :-)

Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

Co myślicie o takiej koncepcji?

Jest ciekawa.

Data: 2009-04-24 13:21:26
Autor: Krystian Zaczyk
podatek ekologiczny :-)
Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał:

Szczegółów tego podatku jeszcze tak naprawdę nie ma [...]

Szczegóły projektu były już podane w tym wątku:

http://www.motofakty.pl/artykul/podatek_ekologiczny_od_listopada.html

Krystian

Data: 2009-04-24 13:59:13
Autor: mak
podatek ekologiczny :-)

Szczegóły projektu były już podane w tym wątku:

http://www.motofakty.pl/artykul/podatek_ekologiczny_od_listopada.html

Krystian

po cholere ten link o art z 2006r?
Po co?

stare i do du...py __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4033 (20090424) __________

Data: 2009-04-24 14:16:18
Autor: Vlad The Ripper
podatek ekologiczny :-)

Użytkownik "Krystian Zaczyk" <zaczyk2@spamsiec.etan.pl> napisał w wiadomości news:gss7cc$8s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czytałem i mam wrażenie, że to staroć jeszcze z czasów zastępowania akcyzy 65%, aczkolwiek mogę się mylić.

Data: 2009-04-24 14:33:41
Autor: Krystian Zaczyk
podatek ekologiczny :-)
[...]

Racja, sorry za zamieszanie.

Krystian

Data: 2009-04-24 15:11:07
Autor: GK
podatek ekologiczny :-)
Krystian Zaczyk pisze:
[...]

No właśnie, nie zauważyłem to jakaś bzdura, stary artykuł.
Zobaczcie lepiej to:
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090423/POWIAT01/409886714

Data: 2009-04-24 15:13:34
Autor: GK
podatek ekologiczny :-)
GK pisze:
Krystian Zaczyk pisze:
[...]

I to:
http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/52326/__Polska-W%C5%82a%C5%9Bciciele-starych-aut-zap%C5%82ac%C4%85-wysoki-podatek-.html

Data: 2009-04-24 15:27:35
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
podatek ekologiczny :-)
GK pisze:
GK pisze:
Krystian Zaczyk pisze:
[...]

Fajnie :) Linki po raz kolejny, komentarzy już podawanych nikt nie
czyta :)

Zupełnie jakbym czytał o światłach 24h :)

podatek ekologiczny :-)