podatek od sprzedaży nieruchhomości

Data: 2011-05-03 17:39:28
Autor: Mateusz M
podatek od sprzedaży nieruchhomości
 sprzedałem w kwietniu nieruchomość nabytą w 2002 roku, czy muszę załatwiać jakieś formalności fiskalne w US

Data: 2011-05-04 07:22:21
Autor: Dominik & Co
podatek od sprzedaży nieruchhomości
W dniu 03-05-2011 17:39, Mateusz M rzecze:
  sprzedałem w kwietniu nieruchomość nabytą w 2002 roku, czy muszę załatwiać
jakieś formalności fiskalne w US

Zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych
(zakładam, że chodzi o takowy) pieniądze z takiej sprzedaży
nie są przychodem (do opodatkowania). Czyli po prostu
nic nie robić.

--
Dominik (& kąpany)

podatek od sprzedaży nieruchhomości