podatek od sprzedazy nieruchomości

Data: 2009-12-10 10:28:07
Autor: piegus
podatek od sprzedazy nieruchomości
czy bede musial zaplacic podatek od sprzedazy nieruchomosci, jesli
sprzedam ja po uplywie roku od jej nabycia ale za ta sama cene a wiec
nie uzyskam zadnego dochodu?

Data: 2009-12-10 12:23:44
Autor: piegus
On 10 Gru, 19:28, piegus <pies...@googlemail.com> wrote:
czy bede musial zaplacic podatek od sprzedazy nieruchomosci, jesli
sprzedam ja po uplywie roku od jej nabycia ale za ta sama cene a wiec
nie uzyskam zadnego dochodu?

dodam jeszcze ze nieruchomosc zostala nabyta po 1 stycznia 2009 r.

Data: 2009-12-11 21:21:47
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 10 Dec 2009, piegus wrote:

[...]

  Można by podejrzewać, że pytasz o "dochodowy", ale to by wyglądąlo
zbyt prosto. Czy namawiasz nas na rozważania nad tym, czy w rachubę
wchodzić mogą inne podatki, np. VAT?

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-12-12 07:17:38
Autor: piegus
On 11 Gru, 21:21, Gotfryd Smolik news <smo...@stanpol.com.pl> wrote:

> dodam jeszcze ze nieruchomosc zostala nabyta po 1 stycznia 2009 r.

  Mo na by podejrzewa , e pytasz o "dochodowy", ale to by wygl d lo
zbyt prosto. Czy namawiasz nas na rozwa ania nad tym, czy w rachub
wchodzi mog inne podatki, np. VAT?

pzdr, Gotfryd

tak, sorry za nieprecyzyjnosc.
chodzi o 19% podatek dochodowy

wiem ze po zmianach jest 19% od dochodu (nie od przychodu jak w
przypadku nieruchomosci nabytych do konca 2006 roku)
ale boje sie ze odpowiedz nie place bo nie uzyskam dochodu jest za
prosta...

podejrzewam, ze cena sprzedazy nie moze byc tez nizsza od rynkowej bo
to chyba wzbudziloby podejrzenia?

Data: 2009-12-14 22:56:02
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 12 Dec 2009, piegus wrote:

podejrzewam, ze cena sprzedazy nie moze byc tez nizsza od rynkowej bo
to chyba wzbudziloby podejrzenia?

  Podejrzenia jak podejrzenia, US ma po prostu prawo ustalenia
podstawy opodatkowania decyzją.
  Art.19:

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-12-12 16:31:17
Autor: Wasyl
podatek od sprzedazy nieruchomości
mozliwe ze chodzi Ci o o to czy obowiazuje jeszcze podatek od przychodu (obrotu)
ktory obowiazywal pare lat temu,
przy zakupie i szybkiej sprzedazy trzeba bylo zdaje sie zaplacic 10% podatku od otrzymanej kwoty

teraz juz to nie obowiązuje!

pozdrawiam
Wasyl

podatek od sprzedazy nieruchomości