podatek od wynajmu mieszkania

Data: 2010-09-22 09:05:38
Autor: szerszen
podatek od wynajmu mieszkania

Użytkownik "Paweł R" <100-denciar@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7b1oi$398$1@inews.gazeta.pl...

zadzwon na ogolnopolska linie podatkowa, powinni ci to wyjasnic i podac odpowiednie przepisy, a jak nie to idz do jakiegos biura podatkowego po porade, tam predzej otrzymasz pewna informacje

Data: 2012-03-22 11:26:21
Autor: Karol Pemilski
podatek od wynajmu mieszkania
Ogolnopolska linia podatkowa podała mi ostatnio błędną informację
dotyczącą terminu nabycia nieruchomości po zbyciu poprzedniej.

Zalecam dużą ostrożność - w przypadku kontroli argument "taką
informację uzyskałem pod 0801..." nie będzie przez nikogo honorowany.

Karol - http://www.pieniadz.pl

Data: 2012-03-25 18:45:38
Autor: witek
On 3/22/2012 5:26 AM, Karol Pemilski wrote:
[...]

oczywiscie, ze nie, bo panie w US nie sa od porad podatkowych tylko od przyjmowania papierkow.
Jesli pyta sie je o sprawy, na ktorych sie nie znaja to takie wlasnie sie odpowiedzi uzyskuje.

podatek od wynajmu mieszkania