podatek od zarobkow z reklam

Data: 2011-04-05 19:37:23
Autor: a
podatek od zarobkow z reklam
witam,
mam pytanie odnosnie zarabiania przez wyswietlanie reklam
przez platforme reklamowa admob (analogiczne do adsense).
Z tego co wiem mozna to roliczyc wysylajac podatek jako pit-53. Przelew
przychodzi w dolarach i teraz mam pytanie jak przeliczyc podatek na
zlotowki.
Jesli przelew przychodzi na konto zlotowkowe to mam wziac
pod uwage kurs NBP z dnia kiedy zostal zaksiegowany na koncie?
Co w przypadku konta walutowego? Tak samo? Chcialbym odebrac
przelew na koncie walutowym, odprowadzic podatek teraz jak dolar
nisko stoi a nastepnie wyplacic i zamienic na zlotowki w kantorze
jak dolar bedzie mial wyzszy kurs.

Data: 2011-04-05 20:19:28
Autor: Marzena
podatek od zarobkow z reklam

Uzytkownik <a@aaaa.pl> napisal w wiadomosci news:20110405193723.6e4e488bfirma.o2.pl...
[...]

 Admob nie znam, natomiast dokladnie wyjasnialam sprawe jesli chodzi o wplywy z Google AdSense.
Szczególy opisalm tu:
http://mojezakupycodzienne.blox.pl/2011/03/Wypelnianie-PIT-a-przychody-z-Google-AdSense.html

marzatela
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://mojezakupycodzienne.blox.pl

Data: 2011-04-05 21:16:45
Autor:
podatek od zarobkow z reklam
Admob nie znam, natomiast dokladnie wyjasnialam sprawe jesli chodzi o wplywy z Google AdSense.

<cytat>
Siegnelam do zródla czyli zadzwonilam do Krajowej Informacji Podatkowej i tu natknelam sie na pierwsza niespodzianke: nie ma juz takiego obowiazku. Od tego momentu z rezerwa zaczelam podchodzic do tego co znajdowalam w sieci - wygladalo na to, ze wiekszosc informacji jest juz nieaktualna.
</cytat>

Anie twierdze, ze nie masz racji, ale... poczytaj to, co napisal Daman [EX] 10 marca na pl.soc.prawo.podatki w watku "Jak ja nienawidze Gotfryda... Fuj!".  On podobnie jak ty zaufal urzednikom i infolinii podatkowej, a nie stanowisku Gotryda. Po kilku latach zle sie to dla niego skonczylo...

Data: 2011-04-05 21:29:42
Autor: Marzena

Użytkownik <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisał w wiadomości news:infpr6$m6$1news.onet.pl...
[...]

Kojarzę tamten wątek, choć juz nie pamiętam szczegółów. Z tego co mowiono mi na infolinii KIP - to właśnie od ubiegłego roku coś zmieniło.
Co oczywiscie też nie daje żadnej pewności :(
Od stycznia mam zarejestrowaną DG, więc teraz rozliczam to jeszcze inaczej.

marzatela