podatek zamiast składki zdrowotnej

Data: 2011-01-10 12:06:08
Autor: Liwiusz
podatek zamiast składki zdrowotnej

http://biznes.onet.pl/zaskakujaca-deklaracja-minister-pracy-jolanty-feda,18570,4100752,1,news-detal

"Minister pracy i polityki społecznej Jolanta Fedak zdradziła w Poranku TVN24, że jest plan likwidacji składki zdrowotnej i zastąpienia jej zwykłym podatkiem."

To dla tych, co się upierają, że nazwanie tej opłaty składką, a nie podatkiem, robi jakąś różnicę.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-10 12:19:28
Autor: ania
podatek zamiast składki zdrowotnej

Użytkownik "Liwiusz"

"Minister pracy i polityki społecznej Jolanta Fedak zdradziła w Poranku TVN24, że jest plan likwidacji składki zdrowotnej i zast±pienia jej zwykłym podatkiem."

a Pani Minister jakos KRUSU nie tyka i nie chce reformowac - ciekawe dlaczego

--
ania

Data: 2011-01-10 09:34:33
Autor: witek
On 1/10/2011 5:19 AM, ania wrote:
[...]

proste.
bo rolnicy maj± widły i mogliby kogo dziabn±ć.
A robotnicy nie.
No moze po za górnikami, bo ci maj± materiały wybuchowe.
a uzbrojona armia, ani pod krus ani pod zus nie podlega.

Data: 2011-01-10 12:45:39
Autor: Maciek
W dniu 2011-01-10 12:06, Liwiusz pisze:
[...]
Zlikwidują składki, podwyższą podatek dochodowy, a za rok, dwa składki
wrĂłcÄ… :->

Maciek

Data: 2011-01-10 09:37:25
Autor: witek
On 1/10/2011 5:45 AM, Maciek wrote:
Zlikwidują składki, podwyższą podatek dochodowy, a za rok, dwa składki
wrĂłcÄ… :->

jak z opłatami za drogi,
najpierw był podatek, potem wliczyli go w cenę benzyny, a potem zrobili winiety tłumacząc, że jakiś podatek na drogi musi być, bo to nie po europejsku, zeby bylo za darmo.
teraz znowu go wliczą "w drogi" w postaci opłat za przejechane kilometry, a za jakiś czas ktos wpadnie na pomysł winiet, tłumaczać, ze jak samochody nie jeżdżą to opłat nie ma, a drogi utrzymywać trzeba cały rok niezależnie od ruchu.

Data: 2011-01-10 12:51:22
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-10 12:45, Maciek pisze:

Zlikwidują składki, podwyższą podatek dochodowy, a za rok, dwa składki
wrĂłcÄ… :->

By żyło się lepiej!

Choć do tego czasu socjalistyczne gospodarki i Polski, i USA mogą zbankrutować, czego sobie i innym życzę

http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Dlug-USA-wiekszy-limit-lub-bedzie-katastrofa,wid,13016827,wiadomosc.html?ticaid=1b935&_ticrsn=5

--
Liwiusz

Data: 2011-01-10 08:29:54
Autor: Fenix
On 10 Sty, 12:51, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

> wróc± :->

By żyło się lepiej!

Choć do tego czasu socjalistyczne gospodarki i Polski, i USA mog±

A u nas poki co "zabawa" trwa w najlepsze:

"W administracji publicznej, zamiast cięcia etatów, przybędzie ich 30
tysięcy - pisze "Dziennik Gazeta Prawna". To skutki skierowania przez
prezydenta ustawy o redukcji zatrudnienia w administracji rz±dowej do
Trybunału Konstytucyjnego."

http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Armia-urzednikow-bedzie-jeszcze-wieksza,wid,13016465,wiadomosc.html

Chyba nie ma innego wyjscia - tylko tak jak piszesz -gospodarka musi
zbankrutować.

Data: 2011-01-10 17:59:18
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-10 17:29, Fenix pisze:

[...]

Czego¶ tu nie rozumiem, czy do zwolnienia urzędnika potrzebna jest ustawa?

--
Liwiusz

Data: 2011-01-10 09:13:40
Autor: Fenix
podatek zamiast składki zdrowotnej
On 10 Sty, 17:59, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Czego tu nie rozumiem, czy do zwolnienia urz dnika potrzebna jest ustawa?

Na to wychodzi.

Data: 2011-01-10 13:00:49
Autor: Maciek
W dniu 2011-01-10 12:51, Liwiusz pisze:
Zlikwidują składki, podwyższą podatek dochodowy, a za rok, dwa składki
wrĂłcÄ… :->
By żyło się lepiej!
Jak zawsze :->

Choć do tego czasu socjalistyczne gospodarki i Polski, i USA mogą zbankrutować, czego sobie i innym życzę
JesteĹ› pewien, ĹĽe tego sobie ĹĽyczysz?

Maciek

Data: 2011-01-10 13:22:22
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-10 13:00, Maciek pisze:

Choć do tego czasu socjalistyczne gospodarki i Polski, i USA mogą
zbankrutować, czego sobie i innym życzę
JesteĹ› pewien, ĹĽe tego sobie ĹĽyczysz?

Tak. Tak samo jak, żyjąc w ZSRR, czy PRL, życzyłbym sobie ich bankructw, ponieważ jest to warunek niemal konieczny, to przeprowadzenia zmian na lepsze.

Jeśli teraz, żyjąc w Polsce, czuję się okradany przez duże podatki, marnotrawstwo, obietnice bez pokrycia (emerytury), to wyjścia z sytuacji nie widzę w demokratycznej przemianie, tylko właśnie w bankructwie. Po nim będzie na pewno inaczej - może lepiej, może gorzej, ale zawsze jakaś szansa jest.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-10 23:02:11
Autor: Maciek
W dniu 2011-01-10 13:22, Liwiusz pisze:
Tak. Tak samo jak, żyjąc w ZSRR, czy PRL, życzyłbym sobie ich bankructw, ponieważ jest to warunek niemal konieczny, to przeprowadzenia zmian na lepsze.
Ok, tylko pewnie chciałbyś jeszcze, żeby to bankructwo przebiegło jakoś
tak Ĺ‚agodnie - bez rewolucji, krwi na ulicach, czy innej wojny domowej?
Niestety nigdy nie ma gwarancji, że nie skończy się to sytuacją gorszą
niĹĽ obecna.

Maciek

Data: 2011-01-10 23:07:06
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-10 23:02, Maciek pisze:
W dniu 2011-01-10 13:22, Liwiusz pisze:
Tak. Tak samo jak, żyjąc w ZSRR, czy PRL, życzyłbym sobie ich bankructw,
poniewaĹĽ jest to warunek niemal konieczny, to przeprowadzenia zmian na
lepsze.
[...]

Trzeba poczekać i zobaczyć. Jakoś sprawa się musi rozwiązać. Bo w to, że nagle po 20 latach wyborcy zaczną głosować na rozsądne programy, a nie na to kto ładnie wygląda w kontrolowanych przez państwo telewizjach - nie uwierzę.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-10 23:11:59
Autor: Maciek
W dniu 2011-01-10 23:07, Liwiusz pisze:
[...]
"RozsÄ…dne programy"? SÄ… partie, ktĂłre coĹ› takiego oferujÄ…? Mam wraĹĽenie,
że od wielu lat jest to u wszystkich marketingowy bełkot, z którego
potem nic nie wynika :->

Maciek

Data: 2011-01-10 23:23:56
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-10 23:11, Maciek pisze:
[...]
nie uwierzÄ™.
"RozsÄ…dne programy"? SÄ… partie, ktĂłre coĹ› takiego oferujÄ…? Mam wraĹĽenie,
że od wielu lat jest to u wszystkich marketingowy bełkot, z którego
potem nic nie wynika :->

Ponieważ ludzie nie głosują na programy, tylko na osoby, które im się pokazuje w telewizji (tak samo jak bardziej lubimy znane piosenki z radia niż zupełnie nowe utwory).

W każdych wyborach są partie nazywane "planktonowymi", "bez szans", "oszołomami" itd, z których każda osoba, posiadająca jakieś poglądy, może coś wybrać.

Problemem jest to, że ludzie - w większości - nie mają poglądów.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-11 01:28:59
Autor: PeterSZ
podatek zamiast składki zdrowotnej
W dniu 2011-01-10 23:11, Maciek pisze:
"RozsÄ…dne programy"? SÄ… partie, ktĂłre coĹ› takiego oferujÄ…?

Nie ma popytu - nie ma podaĹĽy...

PS

Data: 2011-01-11 10:43:48
Autor: tomek
On 11.01.2011 01:28, PeterSZ wrote:
W dniu 2011-01-10 23:11, Maciek pisze:
"RozsÄ…dne programy"? SÄ… partie, ktĂłre coĹ› takiego oferujÄ…?

Nie ma popytu - nie ma podaĹĽy...

Sęk w tym że to podaż wyprzedza popyt.

--
Tomek

Data: 2011-01-11 04:04:38
Autor: Fenix
podatek zamiast składki zdrowotnej
On 10 Sty, 23:11, Maciek <mac...@nospam.pl> wrote:
W dniu 2011-01-10 23:07, Liwiusz pisze:> Trzeba poczekać i zobaczyć. Jako¶ sprawa się musi rozwi±zać. Bo w to, że
> nagle po 20 latach wyborcy zaczn± głosować na rozs±dne programy, a nie
> na to kto ładnie wygl±da w kontrolowanych przez państwo telewizjach -
> nie uwierzę.

"Rozs±dne programy"? S± partie, które co¶ takiego oferuj±? Mam wrażenie,
że od wielu lat jest to u wszystkich marketingowy bełkot, z którego
potem nic nie wynika :->

Maciek

A co sadzicie o UPR?

To co w tej chwili Polsce jest moim zdaniem najbardziej potrzebne to:
1. RADYKALNE odbiurokratyzowanie gospodarki.
2. Zwolnienie co najmniej 70% urzednikow.

Data: 2011-01-11 13:14:49
Autor: Maciek
W dniu 2011-01-11 13:04, Fenix pisze:
A co sadzicie o UPR?
To co w tej chwili Polsce jest moim zdaniem najbardziej potrzebne to:
1. RADYKALNE odbiurokratyzowanie gospodarki.
2. Zwolnienie co najmniej 70% urzednikow.
Ale pomysł na to jaki¶ masz? Albo UPR ma? Bo rzucanie takich fajnych
haseł jest łatwe, tylko potem jako¶ ciężej zrealizować wysłanie tysięcy
ludzi na bezrobocie.

Maciek

Data: 2011-01-11 06:59:07
Autor: Fenix
On 11 Sty, 13:14, Maciek <mac...@nospam.pl> wrote:
Ale pomysł na to jaki¶ masz? Albo UPR ma? Bo rzucanie takich fajnych
haseł jest łatwe, tylko potem jako¶ ciężej zrealizować wysłanie tysięcy
ludzi na bezrobocie.

Jestem laikiem i jako laik mam taki pomysł:
1. Likwidacja podatku VAT
2. Likwidacja skladek ZUS.
3. Likwidacja ryczaltu, karty podatkowej.
4. Likwidacja wszelkich ulg i odliczen od podatku i dochodu
 - mam na mysli deklaracje roczne (PIT-36, itd.)
5. Wprowadzenia jednego jedynego podatku liniowego - stawka w
granicach 35-40%
6. Przedsiebiorcy beda mieli obowiazek przelewac na konta bankowe
swoich pracownikow
odpowiednio kwoty na emeryture - zamiast przelewania tych pieniedzy do
ZUSu i OFE.
A wiec odpoada tutaj ZUS i OFE - wystarczy zwykly przelew na konto.
7. Skladki emerytalne, rentowe, chorobowe i wypadkowe beda pokrywane z
podatku liniowego.
8. Stworzenie nowej grupy bezrobotnych. Juz mowie o co chodzi:
bylem przez pewien czas bezrobotnym i kilku moich znajomych bylo.
Wiem jedno - ze 80-90% osob rejestruje sie jako bezrobotni
tylko i wylacznie dla ubezpiecznia zdrowotnego - nie sa wogole
zainteresowani podjeciem pracy,
stazami, szkoleniami, czy dotacjami. Dlatego przygotowalbym prosciutki
druczek na ktorym
oprocz danych identyfikacyjnych byloby tylko jedno pole:
"Deklaruje, ze rejestruje sie jako bezrobotny tylko dla uzyskania
ubezpieczenia zdrowotnego".
I wtedy taki bezrobotny nie bylby obiety tymi formami aktywizacji,
ktore powyzej wymienilem.
W efekcie mozna by znaczoco zmienijszyc wydatki na te formy
aktywizacji oraz zmiejszyc
wydatki na zatrudnienie w Urzedach Pracy.
9. Likwidacja nikomu niepotrzebnych agend, komisji, podkomisji, itd.
itp. - mysle ze sa take w naszym kraju.

To tylko tak z grubsza - byc moze czesc z tych propozycji jest
absurdalna,
ale tak to widze jako amator :-)

Jestem przekonany, ze eksperci siedzacy w tym mogliby wymyslic
znacznie wiecej - to tylko kwestia optymalizacji.

Data: 2011-01-11 07:00:45
Autor: Fenix
On 11 Sty, 15:59, Fenix <fenixdevelo...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Jestem przekonany, ze eksperci siedzacy w tym mogliby wymyslic
znacznie wiecej - to tylko kwestia optymalizacji.

Aha.... zapomnialem jeszcze o KRUS - tez cos trzeba z tym w koncu
zrobic :)

Data: 2011-01-11 07:10:52
Autor: Fenix
podatek zamiast składki zdrowotnej
On 11 Sty, 15:59, Fenix <fenixdevelo...@yahoo.com> wrote:
7. Skladki emerytalne, rentowe, chorobowe i wypadkowe beda pokrywane z
podatku liniowego.

Przepraszam, mialo byc:
"7. Skladki ZDROWOTNE, rentowe, chorobowe i wypadkowe beda pokrywane z
podatku liniowego. "

Data: 2011-01-11 21:47:08
Autor: Maciek
W dniu 2011-01-11 15:59, Fenix pisze:
Jestem laikiem i jako laik mam taki pomysł:
To ja tak na szybko kilka w±tpliwo¶ci zapodam :-)

2. Likwidacja skladek ZUS.
Sk±d weĽmiesz na utrzymanie rzeszy emerytów, bo z podatku dochodowego
może nie wystarczyć.

5. Wprowadzenia jednego jedynego podatku liniowego - stawka w
granicach 35-40%
"Takie wysokie podatki??? Wcze¶niej było 18%!!!" - to nie ważne, że
zlikwidowałe¶ VAT :-) Powstanie spora szara strefa, która nie będzie
płaciła _żadnych_ podatków, bo wcze¶niej to przynajmniej parę PLN w VAT
od nich przychodziło.

7. Skladki emerytalne, rentowe, chorobowe i wypadkowe beda pokrywane z
podatku liniowego.
O ile uda się go ¶ci±gn±ć w odpowiedniej ilo¶ci.

[...]
Zasiłek. Zapomniałe¶ jeszcze o zasiłku :->

[...]
Sęk w tym, że "eksperci" widz± to zapewne podobnie i podobnie jak Ty nie
maj± pomysłu na praktyczn± realizację zmian. Wystarczy zacz±ć od zmian w
naszym prawie - czego się nie dotkniesz, to w kilku miejscach robisz
jakie¶ dziury, luki i musisz nowelizować 100 powi±zanych ze sob± ustaw.
Można to porównać do projektu informatycznego: typowe spaghetti code
robione od lat przez bandę amatorów. Żeby to jako¶ rozwi±zać należałoby
zaorać i napisać od pocz±tku, ale to wymagałoby sprawnie trzymaj±cego
wszystkich za mordy project managera ;-)
Maciek

Data: 2011-01-12 10:06:28
Autor: Jarek Andrzejewski
podatek zamiast składki zdrowotnej
On Tue, 11 Jan 2011 06:59:07 -0800 (PST), Fenix
<fenixdeveloper@yahoo.com> wrote:

[...]

To IMHO nie ma sensu.
VAT "daje budżetowi" 200-parędziesi±t mld, a PIT - około 20-30.
To już pro¶ciej byłoby wprowadzić jedn± stawkę VAT na wszystko i
zlikwidować całkiem PIT, bo to bardzo zły podatek: o ile przychód
łatwo jest policzyć, to już koszty jego uzyskania z tymi wszystkimi
wyj±tkami i wyj±tkami od wyj±tków to horror.

http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=690
http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=63

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-01-12 11:39:41
Autor: tomek
On 12.01.2011 10:06, Jarek Andrzejewski wrote:

o ile przychód łatwo jest policzyć

Oj, tu bym polemizował :-)
Jak Twój dostawca wstawi do Twojego sklepu stojak na prasę,
to masz przychód czy nie?

--
Tomek

Data: 2011-01-12 12:05:01
Autor: Jarek Andrzejewski
On Wed, 12 Jan 2011 11:39:41 +0100, tomek <tomekziel@op.pl> wrote:

On 12.01.2011 10:06, Jarek Andrzejewski wrote:

o ile przychód łatwo jest policzyć

Oj, tu bym polemizował :-)
Jak Twój dostawca wstawi do Twojego sklepu stojak na prasę,
to masz przychód czy nie?

no dobra, zgoda. Jeszcze jeden argument, żeby PIT zlikwidować.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-01-11 13:23:55
Autor: mvoicem
(11.01.2011 13:14), Maciek wrote:
[...]

Poza tym, UPR (w osobie swojego nadprzewodnicz±cego) ma cały zestaw
haseł wręcz kabaretowych, typu likwidacja linii kolejowych/tramwajowych
i wybudowanie w ich miejsce dróg.

p. m.

Data: 2011-01-11 13:44:15
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-11 13:23, mvoicem pisze:
(11.01.2011 13:14), Maciek wrote:
[...]

Straszne. I to jest powód, aby gnić dalej w drodze do bankructwa państwa?

i wybudowanie w ich miejsce dróg.

Je¶li poci±gi będ± efektywne ekonomicznie, to na pewno zostan±. Partie rozs±dne postuluj± jedynie prywatyzację dróg i kolei.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-14 20:38:15
Autor: Jacek_P
Fenix napisal:
A co sadzicie o UPR?
To co w tej chwili Polsce jest moim zdaniem najbardziej potrzebne to:
1. RADYKALNE odbiurokratyzowanie gospodarki.
2. Zwolnienie co najmniej 70% urzednikow.

Fantastyka wiecznych opozycjonistów. Głoszą wyłącznie proponowany
punkt końcowy, ale nie mówią jak chcą tam dojść i jaki będzie kontekst
społeczno-gospodarczy tego punktu. Bajanie.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-01-10 23:16:58
Autor: Piotrek
On 2011-01-10 23:07, Liwiusz wrote:
Trzeba poczekać i zobaczyć. Jakoś sprawa się musi rozwiązać. Bo w to, że

Khm ...

A nie masz przypadkiem wrażenia, że od dobrych 20 lat wszyscy będący u władzy dokładnie to właśnie robią - czekają i patrzą?

I liczą najwyraźniej na to, że sprawa musi się jakoś rozwiązać? ;-)

nagle po 20 latach wyborcy zaczną głosować na rozsądne programy, a nie
na to kto ładnie wygląda w kontrolowanych przez państwo telewizjach -
nie uwierzÄ™.

To moĹĽe zdefiniuj jeszcze co rozumiesz przez rozsÄ…dny :-)
I kto ewentualnie miałby ten rozsądny - cokolwiek miałoby to znaczyć - program realizować.

Piotrek

Data: 2011-01-10 23:29:52
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-10 23:16, Piotrek pisze:
On 2011-01-10 23:07, Liwiusz wrote:
[...]

O nie, oni kradnÄ….

I liczą najwyraźniej na to, że sprawa musi się jakoś rozwiązać? ;-)

"Po nas choćby potop", "aby się jeszcze nakraść póki można".

[...]

Rozsądny, to taki, gdzie nie ma grup społecznych, na które pracują inne (czyli nie ma niewolnictwa), a państwo wydaje pieniądze tylko na te rzeczy, które są niezbędne wszystkim obywatelom i niemożliwe do zaspokojenia przez nich samych.

Generalnie rola regulacyjna państwa jest uzasadniona w sytuacjach, w których występuje dylemat więźnia - czyli racjonalne zachowanie jednostek prowadzi do efektu, którego nikt nie chce.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-10 23:54:27
Autor: Piotrek
On 2011-01-10 23:29, Liwiusz wrote:
[...]
[...]

NTG. Najbliższa tematyką to by chyba była pl.rec.fantastyka.sf-f

Piotrek

Data: 2011-01-10 13:06:35
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:igerrt$8ol$1news.onet.pl...
[...]

Bez sensu. Jak im zabraknie, to znowu dodrukują. Bernanke nie wykluczył ile kolejnych QE jeszcze będzie. Sugerował, że może drukować w nieskończoność.

--
Jan WerbiĹ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2011-01-11 04:13:18
Autor: Fenix
On 10 Sty, 13:06, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
Użytkownik "Liwiusz" <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶cinews:igerrt$8ol$1news.onet.pl...

> By żyło się lepiej!

> Choć do tego czasu socjalistyczne gospodarki i Polski, i USA mog±
> zbankrutować, czego sobie i innym życzę

>http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Dlug-USA-wiekszy-limit-lub-bedz...

Bez sensu. Jak im zabraknie, to znowu dodrukuj±. Bernanke nie wykluczył ile
kolejnych QE jeszcze będzie. Sugerował, że może drukować w nieskończono¶ć.

Na QE w Polsce narazie sie chyba nie zanosi?

Data: 2011-01-11 13:27:21
Autor: tomek
On 11.01.2011 13:13, Fenix wrote:
[...]

A napływ pustych dolarów spekulacyjnych?

--
Tomek

Data: 2011-01-10 13:01:01
Autor: Piotrek
On 2011-01-10 12:06, Liwiusz wrote:

[...]

Już zdementowała jakoby były planowane jakiekolwiek zmiany w systemie podatkowym.

Piotrek

Data: 2011-01-10 13:54:05
Autor: dK

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:igep74$ha$1news.onet.pl...

[...]

Nie ma szczegółów. A co ze składką/podatkiem w przypadku, gdy wyliczonego podatku brakuje na pełną składkę?
A co z bardzo "sprawiedliwymi" składkami, gdy dochody masz z więcej niż jednego źródła?
Pani minister nie zdaje sobie sprawy do jakich strat doszłoby w łupieniu obywateli po takich zmianach, gdyby to faktycznie był dalej zwykły podatek.
Medialny chwyt nic więcej.

dK

Data: 2011-01-10 07:46:38
Autor: Fenix
podatek zamiast składki zdrowotnej
On 10 Sty, 13:54, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
Nie ma szczegółów. A co ze składk±/podatkiem w przypadku, gdy wyliczonego
podatku brakuje na pełn± składkę?

Przy niskich przychodach (powiedzmy 1000 zl miesiecznie) podatku
dochodowego
nie placi sie chyba wcale?

Znajomy, ktory ma firme od 7 miesiecy (na KPiR) osiaga mniej wiecej
takie skromne dochody
co miesiac i powiedzial mi ze do tej pory nie zaplacil ani zlotowki
podatku dochodowego.

Data: 2011-01-10 08:23:57
Autor: Fenix
On 10 Sty, 16:46, Fenix <fenixdevelo...@yahoo.com> wrote:
> [...]

takie skromne dochody
co miesiac i powiedzial mi ze do tej pory nie zaplacil ani zlotowki

Chodzi mi tylko o to skad panstwo bedzie mialo pieniadze na
leczenie obywateli, skoro wielu przedsiebiorcow placi miesiecznie 0 zl
podatku dochodowego?
W ich przypadku skladka zdrowotna wynosic przeciez bedzie 0 zl.

Data: 2011-01-11 11:05:44
Autor: Mane
W dniu 2011-01-10 17:23, Fenix pisze:

Chodzi mi tylko o to skad panstwo bedzie mialo pieniadze na
leczenie obywateli, skoro wielu przedsiebiorcow placi miesiecznie 0 zl
podatku dochodowego?

S± też tacy którzy nie korzystaj± a płaca co miesi±c.

Data: 2011-01-11 11:14:04
Autor: ania
podatek zamiast składki zdrowotnej

Użytkownik "Mane"

S± też tacy którzy nie korzystaj± a płaca co miesi±c.

albo placa dobrowolne chorobowe i nie daj boze cos im sie przydarzy i beda z niego chcieli skorzystac...

--
ania

Data: 2011-01-10 19:33:28
Autor: Kotlet
W dniu 2011-01-10 16:46, Fenix pisze:
[...]

bo jest na skali i do pewnej kwoty jest zwolenienie (cos kolo 3 tys )

Data: 2011-01-10 20:24:03
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-01-10 19:33, Kotlet pisze:
[...]

   Tylko nie wiem, czy to taki dobry interes prowadzić DG i z trudem przekraczać kwotę woln±. Nic tylko pozazdro¶cić, jaki oszczędny typ :)

--
Liwiusz

Data: 2011-01-10 21:14:34
Autor: SDD
podatek zamiast składki zdrowotnej

Użytkownik "Fenix" <fenixdeveloper@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:333a5c67-e1c8-4cb7-9bb1-0ae407135661f35g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

No bo obniza o zdrowotna. Gdyby skladki zdrowotnej nie bylo, to by juz pewnie zaplacil

Pozdrawiam
SDD

podatek zamiast składki zdrowotnej