[mille] podbiera kase z roru

Data: 2010-06-01 02:54:47
Autor: michaca
[mille] podbiera kase z roru
Witam,
Mam konto wymuszone do kredytu hipo. w tym zlodziejskim banku.
Zdegradowalem je do "standard" zeby placic 7zl miesiecznie a nie 15zl.
W maju dwukrotnie nieomieszkali mi podebrac kase z RORu, najpierw 20gr
tytulem: "UZGODN.ODS.SKAP.DEB" z moich obliczen wynika, ze mimo
dyspozycji na pismie spoznili sie z pobraniem kasy na ubezpieczenie
mieszkania a nastepnie dowalili mi karne odsetki za zwloke.
Wczoraj, 31.V pobrali mi 7gr tytulem: "ODSETKI DEBETOWE". Co to moze
byc? Konto chyba nie jest debetowe a nawet jesli to saldo bylo caly
miesiac powyzej 0zl a nawet powyzej tych 7zl (do oplaty za
prowadzenie). Nawet jesli przelewalem na oszczednosciowe (do konca
czerwca jest promo 6,5%) to na glownym zostawialem nie mniej tylko
7,01zl?
Pozdrawiam,
Michal

[mille] podbiera kase z roru