podciśnienie w baku

Data: 2017-09-20 18:44:35
Autor: Yogi\(n\)
podciśnienie w baku

Użytkownik "zhbick" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:59c257de$0$15209$65785112news.neostrada.pl...
Czy podciśnienie w zbiorniku paliwa (słyszalne zasysanie powietrza po odkręceniu korka) jest stanem normalnym? Civic 2000 benzyna

Mam tak od nowości w lancerze. Wpływu na pracę silnika nie zauważyłem. Najczęściej tankuję do pełna, kiedy zaświeci się rezerwa i syk jest dość konkretny. W corolli było tak samo, choć bak mniejszy, to i syk krótszy.W innych autach nie zaobserwowałem.

--
Yogi(n)

Data: 2017-09-20 19:21:13
Autor: Robert Wańkowski
podciśnienie w baku
W dniu 2017-09-20 o 18:44, Yogi(n) pisze:

[...]

Tak samo miałem w maluchu. Syk podczas odkręcania korka, w czasie jazdy samochód gasł. Ręka za okno rozszczelniłem i jechałem dalej.

Po rozebraniu wlewu

http://images.krajoweogloszenia.pl/nlarge/rura_wlewu_paliwa_fiat_126p_maluch_aluminiowa_94453.jpg

okazało się, że ten odpowietrznik był zatkany. A że było to 30 lat temu, to nie pamiętam czym. Wydaje mi się, że ta rurka była cieńsza i była odlewem alu z całym wlewem, ale to raczej niemożliwe.

Fakt, faktem że była zatkana.

Robert

Data: 2017-09-21 01:22:14
Autor: sczygiel
podciśnienie w baku
W dniu środa, 20 września 2017 19:21:13 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> Tak samo miałem w maluchu. Syk podczas odkręcania korka, w czasie jazdy samochód gasł. Ręka za okno rozszczelniłem i jechałem dalej.

Tak bez wysiadania?
maluch niby duzy nie byl ale dosiegales?
Jakos nie moge sobie zwizualizować :)

Data: 2017-09-21 01:23:20
Autor: sczygiel
podciśnienie w baku
W dniu czwartek, 21 września 2017 10:22:17 UTC+2 użytkownik sczy....@gmail.com napisał:
> Tak bez wysiadania?
maluch niby duzy nie byl ale dosiegales?
Jakos nie moge sobie zwizualizować :)

Ah, zajrzalem w foty w internecie. Rzeczywiscie, nawet ja bym umiał :)

podciśnienie w baku