podciśnienie w baku

Data: 2017-09-24 00:55:39
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
podciśnienie w baku

Powitanko,

Czy podciśnienie w zbiorniku paliwa (słyszalne zasysanie powietrza po odkręceniu korka) jest stanem normalnym? Civic 2000 benzyna
W Civicu, jeśli dobrze pamiętam z 96r, też tak miałem, trochę mnie to zastanawiało, ale ponieważ autko jeździło doskonale, to się tym nie przejmowałem. Ot, taka ciekawostka przyrodnicza.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

podciśnienie w baku