podczas jazdy - wolna skrzynia bieg贸w (manual)

Data: 2011-10-03 12:45:38
Autor: Myjk
podczas jazdy - wolna skrzynia bieg贸w (manual)
Mon, 03 Oct 2011 02:35:19 +0200, BartekK
Ki czort? Mo偶e ja za du偶o wymagam ;)

U mnie te偶 cienko wchodzi 1-3 przy pa艂owaniu. Pomocne jest zrzucenie na
luz, pozostawienie dr膮ga chwil臋 w spokoju i wciepanie biegu, wzgl臋dnie
przygaz贸wka do lepszej synchronizacji. No ale, nigdy mi wrzucenie biegu nie
zabiera wi臋cej jak 1 sekund臋, nawet z powy偶szymi problemami.

Mazdy og贸lnie maj膮 kieps膮 synchronizacj臋 i trzeba kombinowa膰.
Du偶o lepiej sprawowa艂a si臋 w tej kwestii np. Fabia.

Sprawd藕 synchronizatory i ew. wybierak -- mo偶e jaki艣 wadliwy masz, skoro
skucha wyst臋puje od nowo艣ci.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

podczas jazdy - wolna skrzynia bieg贸w (manual)