podczas obrad Okrągłego Stołu komuniści podzielili się władzą z własnymi agentami

Data: 2019-02-06 13:30:07
Autor: boukun
podczas obrad Okrągłego Stołu komuniści podzielili się władzą z własnymi agentami

"Wtedy nie uświadamialiśmy sobie, w jakiej rzeczywistej kondycji jest władza. Tak jak do dziś wielu obserwatorów nie uświadamia sobie, jak głęboka prawda była w komentarzu Andrzeja Gwiazdy, który powiedział, że podczas obrad Okrągłego Stołu komuniści podzielili się władzą z własnymi agentami" - powiedział do licealistów podczas wtorkowej debaty oksfordzkiej prof. Andrzej Zybertowicz, doradca prezydenta Andrzeja Dudy.

Komfortowy upadek komunizmu

Po tych słowach spadły na niego gromy. "Co za intelekt? Co za wyobraźnia? Co za łajdactwo?" - napisał na Twitterze Eugeniusz Smolar. Niektórzy internauci domagali się odebrania tytułu naukowego Zybertowiczowi.

I faktycznie można się zapytać, czy przy Okrągłym Stole, przy którym debatowali również bracia Kaczyńscy, to "agenci" dogadali się z władzą?

https://opinie.wp.pl/makowski-okragly-stol-jego-najwieksza-sila-okazala-sie-najwieksza-slaboscia-opinia-6346535704623233a

st
4 min. temu

Tymczasem Czesi odsunęli komunistów na 10 lat od urzędów i mają klarowną sytuację

Konrad
4 min. temu

Komuniści rękoma swoich agentów załatwili sobie super pozycje. Wystarczy porównać los post komuny i ich agentów dzisiaj i losy uczciwych działaczy Solidarności..

Krzysztof Jellonek
6 min. temu

Prof. Zybertowicz ma rację .Lech Kaczyński był wyjątkiem dla potwierdzenia reguły. OS stół spowodował niewyobrażalną biedę i tragedie miliona Polaków i do dziś skutkuje groszowymi emeryturami . Dopuszczenie do władzy ludzi mądrych i uczciwych gwarantowało szybka odbudowę gospodarki , Pozostawienie u władzy agentury spowodowało zatrzymanie rozwoju na 30lat. Nikt z ludzi tamtej władzy nie zasługuje na pamięć . Rządy Olszewskiego potwierdzają moje wnioski , był to jedyny okres 30 lecia kiedy Polska się rozwijała , a zadłużanie budżetu spadło do zera.

Ewka
6 min. temu

Przy okraglym stole, na bialych murzynow, zostali przerobieni robole, dobrze wam tak:)

Data: 2019-02-06 04:36:44
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 6 lutego 2019 13:30:18 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Ładnie to tak Lecha Kaczyńskiego atakować mordo zdradziecka?

https://www.newsweek.pl/polska/lech-kaczynski-o-okraglym-stole-i-rozmowach-w-magdalence/kzvpc24

--
Bruno

Data: 2019-02-06 14:26:01
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pejsaci przy okrągłym stole

http://niepoprawni.pl/blog/1485/pejsaci-przy-okraglym-stole

boukun

Data: 2019-02-06 14:29:59
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

https://archiwaipn.wordpress.com/2013/03/22/kto-jest-kim-okragly-stol-jak-to-syjonisci-polske-dzielili/

boukun

Data: 2019-02-06 17:27:30
Autor: Pajdak
nie przymkneli mnie 13 grudnia bo spałem do południa
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3ek0f$1101$1gioia.aioe.org...

[...]

Kto w takim razie obalił ten komunizm? ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

--
Pajdak

Data: 2019-02-06 17:54:22
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.sci.historia/w0kYEJgUTGE

boukun

Data: 2019-02-07 08:41:19
Autor: Pajdak
[...]

Chcesz powiedzieć, że komuna obaliła komunę i tak powstał PiS? ;-)))

Patrz temat ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-07 10:12:11
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mówię jak było i jak jest, nie było żadnej komuny i żadnego obalania komuny. Tzw. żdokomuna Jaruzela i Kiszczaka dogadała się ze swoją wyselekcjonowaną żydoagenturą z Solidarności, jak rozkraść Polskę i uwłaszczyć się na majątku narodowym Polaków...

boukun

Data: 2019-02-07 10:36:34
Autor: 'Pajdak
[...]

Chcesz powiedzieć, żę PRL to była demokracja a PZPR kółkiem różańcowym?

Tzw. żdokomuna Jaruzela i Kiszczaka

Zdecyduj się! Komuna czy "zydokomuna". Była czy nie była?

dogadała się ze swoją wyselekcjonowaną żydoagenturą z Solidarności,

Chcesz powiedzieć, że Wałęsa to Żyd? Kaczyńscy też?

jak rozkraść Polskę i uwłaszczyć się na majątku narodowym Polaków...

Tak właśnie powstała spółka Srebrna i obecny majątek PiS.

http://wyborcza.pl/1,75968,4570562.html?disableRedirects=true

Czegoś jeszcze nie rozumiesz? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-07 10:50:10
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zawsze będę pamiętał i mówił, że Polska tak naprawdę była w miarę wolna tylko za Gomułki i Gierka, od stanu wojennego zbrodniarza Jaruzela już nigdy więcej... Żydokomuna rządzi od Jaruzela do dziś...

boukun

Data: 2019-02-08 12:56:30
Autor: `Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3gv0j$1dks$1gioia.aioe.org...
[...]

Jako komuchowi tęskno ci za starymi czasami czy za młodością?

od stanu wojennego zbrodniarza Jaruzela już nigdy więcej...

Jaruzelski to twoja nie moja bajka.

Żydokomuna rządzi od Jaruzela do dziś...

PiS to "żydokomuna"?

--
Pajdak

Data: 2019-02-08 13:32:03
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- --

Ależ, ależ, to twoja bajka pajdak... Właśnie zmarł premier Olszewski, który był jedyną nadzieją na odzyskanie wolnej Polski, ale twój Bolek, agent Jaruzela mu w tym przeszkodził...

POLAK!!!
12 min. temu

dzwiny jest te swiat.... jeden rudy pluje na Polske i ,,PO-liczy głosy'' teraz w brukseli, drugi PO-suwa wszystko co sie rusza PO kilogramach zjedzonego szczawiu i drwi .... a Pan Olszewski umiera w ciszy chory.... mylicie się tuski, niesioły i jaruzelskie jesli sadzicidzi że sprawiedliwośc was nie dopadnie !!!

boukun

Data: 2019-02-09 09:01:11
Autor: `Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q3jss5$i3n$1gioia.aioe.org...
Użytkownik "`Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Jaruzelski to twoja nie moja bajka.

Ależ, ależ, to twoja bajka pajdak...

Swiniopasie, ile razy mam ci przypominac, że to nie były moje czasy?
Komuna, PRL, PZPR to twoja bajka która tak uwielbiasz wspominac.

Właśnie zmarł premier Olszewski, który był jedyną nadzieją na odzyskanie wolnej Polski,

Tylko mu J.Kaczyński przeszkodził...

ale twój Bolek,

Bolek to wymysł twego idola, własciela kota.

agent Jaruzela mu w tym przeszkodził...

No paczcie towarzyszu! Zwykły robol, bez wykształcenia a tak namieszał! Rozłożył na łopatki 2 bliźniaków, z których jednemu wciąż wydaje się że jest Napoleonem.

--
Pajdak

Data: 2019-02-09 10:12:52
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Piździak, to są twoje czasy, spóścizna twoich ojców jest w tobie... i owocuje dziś :)  Nie zwykły robol sam, miał u boku Wachowskiego... :)

https://www.tvn24.pl/raporty/ksiazka-ipn-walesa-to-bolek,149

boukun

Data: 2019-02-09 10:31:13
Autor: Pajdak.
[...]

Sam jesteś pisdziak ;-)))

to są twoje czasy,

Dziadzia, kiedy ty jako ZOMO-komuch walczyłeś z Solidarnością nie było mnie jeszcze na
swiecie.

spóścizna twoich ojców jest w tobie...

SpUścizna - analfabeto.

Ty masz geny po knurach ze swidnickiej chlewni ;-)))

> owocuje dziś :)

Po owocach poznacie ich.. dlatego masz małego fiutka ;-)))

Nie zwykły robol sam, miał u boku Wachowskiego... :)

Również braci Kaczyńskich ;-)))

https://www.tvn24.pl/raporty/ksiazka-ipn-walesa-to-bolek,149

Bo tak chce J.Kaczyński? ;-)))

--
Pajdak

podczas obrad Okrągłego Stołu komuniści podzielili się władzą z własnymi agentami