podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku

Data: 2014-05-07 03:22:32
Autor: zarząd komplementariusza
podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku
zamknąłem rachunek w millenium i konsultant telefoniczny
wypowiedział formułkę że gdyby na ten rachunek wpłynęły
jakiekolwiek środki to są one do odbioru w placówce przez
10 lat od daty zamknięcia rachunku

naszła mnie taka myśl - czy jest to jakiś sposób na to,
aby "posiadać" rachunek wolny od zajęć komorniczych?

dłużnik podaje płatnikom np. pracodawcom nr rachunku
zamkniętego, a potem idzie do placówki i wypłaca całą
gotówkę. Jednocześnie bank nie ma podstaw do blokowania
rachunku bo tego rachunku "nie ma". W ten sposób możnaby
użytkować zamknięty rachunek nie bojąc się o ew. zajęcia

Data: 2014-05-07 03:23:53
Autor: zarząd komplementariusza
podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku
nie interesują mnie uwagi "po co tak kombinować"
ani "lepiej odbierać wynagrodzenia w gotówce"...

ciekawi mnie, czy (wg waszej wiedzy) pomysł jest
w stanie "zadziałać" od strony czysto technicznej

Data: 2014-05-07 13:05:02
Autor: J.F
Użytkownik "zarząd komplementariusza"  napisał w wiadomości
nie interesują mnie uwagi "po co tak kombinować"
ani "lepiej odbierać wynagrodzenia w gotówce"...
ciekawi mnie, czy (wg waszej wiedzy) pomysł jest
w stanie "zadziałać" od strony czysto technicznej

Obawiam sie ze srednio - jak sie tam srodki pojawia, to bank na zyczenie komornika zglosi to konto.

Zapewne mozna tez zalozyc nowe konto w dowolnym banku, i znow bedzie komornik musial szukac.
Ale koszta szukania moga spasc na dluznika :-)

J.

Data: 2014-05-10 10:58:58
Autor: zarząd komplementariusza
podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku
wpłaciłem na zamknięty rachunek - Millenium
twierdzi że odbiło do nadawcy, na jako nadawca
nie dostałem zwrotu, testowałem na kwocie 1zł

pies drapał takie interesy

Data: 2014-05-10 20:36:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku

"zarząd komplementariusza" b48a694b-ec5b-4307-8f74-62ceb9db1bb0@googlegroups.com

: wpłaciłem na zamknięty rachunek - Millenium
: twierdzi że odbiło do nadawcy, na jako nadawca
: nie dostałem zwrotu, testowałem na kwocie 1zł

Cóż za ryzykowna postawa! Ja bym lał 1 grosz. ;)

Data: 2014-05-07 04:28:06
Autor: Kris
W dniu środa, 7 maja 2014 12:22:32 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
W ten sposób możnaby

użytkować zamknięty rachunek nie bojąc się o ew. zajęcia
Obawiam się że tak się nie da. Ęw. środki które wpłyną na zamknięte konto będą zapewne na tzw. rachunku technicznym. Jeśli bank otrzyma informację o zajęciu rachunków Kowalskiego to zajmie i rachunek techniczny,

Data: 2014-05-07 17:58:55
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 7 May 2014 04:28:06 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

[...]

A nie jest tak, że rachunek techniczny jest rachunkiem banku?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-05-07 22:19:14
Autor: Kris
podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku
W dniu środa, 7 maja 2014 17:58:55 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

A nie jest tak, �e rachunek techniczny jest rachunkiem banku?
Co do formalnej własności rachunku technicznego to sie nie wypowiem ale kazdy klient ma odrębny(inny nr rachunku technicznego)
Komornika zreszta interesuje kasa Kowalskiego a nie to na jakim rachunku ona lezy.

Data: 2014-05-08 08:31:29
Autor: jn
podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku
Skoro pieniądze Kowalskiego są do odbioru w banku przez 10 lat tylko przez Kowalskiego (lub pełnomocnika), to znaczy, że jednak bank prowadzi na rzecz Kowalskiego rachunek w tym celu. A to oznacza, że środki zgromadzone na tym rachunku należą do Kowalskiego, a nie banku.
Komornik wnosi do banku o zajęcie kwoty na "rachunkach prowadzonych na rzecz Kowalskiego w banku", a tym samym środki zgromadzone na takim rachunku powinny zostać także zablokowane przez bank na poczet egzekucji komorniczej.

Data: 2014-05-08 11:42:03
Autor: MarekZ
Użytkownik "jn"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lkf9b2$773$1@mx1.internetia.pl...

[...]

Ale nie zostaną zablokowane.

Data: 2014-05-09 00:24:12
Autor: Marek
On Wed, 7 May 2014 03:22:32 -0700 (PDT), zarząd komplementariusza<zarzadkomplementariusza@poczta.pl> wrote:
naszła mnie taka myśl - czy jest to jakiś sposób na to,
aby "posiadać" rachunek wolny od zajęć komorniczych?

Przecież wystarczy mieć rachunek kk. Można normalnie funkcjonowac z zajeciem, robic przelewy (drogo, ale można), wplacac, wyplacac. Przetestowane wielokrotnie ;)Onna Najbardziej wqurwia to us/zus, widzą że przelewy do nich przychodzą z rachunku konkretnego banku, wysyłają tam zajęcia ale nie są skuteczne, bo rachunku kk zajac nie moga. Muszą grzecznie czekać na przelew z kk.

--
Marek

Data: 2014-05-09 11:08:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku

"Marek" almarsoft.7150373290934929847@news.neostrada.pl

[...]

Część przelewów można z KK Citi. A na resztę można otwierać nowe rachunki.

Aby było jasne -- nie lubię niesumiennych dłużników.
Mnie zmarnowano życie cudzymi długami.

podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku