podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku

Data: 2014-05-07 03:23:53
Autor: zarząd komplementariusza
podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku
nie interesują mnie uwagi "po co tak kombinować"
ani "lepiej odbierać wynagrodzenia w gotówce"...

ciekawi mnie, czy (wg waszej wiedzy) pomysł jest
w stanie "zadziałać" od strony czysto technicznej

Data: 2014-05-07 13:05:02
Autor: J.F
Użytkownik "zarząd komplementariusza"  napisał w wiadomości
nie interesują mnie uwagi "po co tak kombinować"
ani "lepiej odbierać wynagrodzenia w gotówce"...
ciekawi mnie, czy (wg waszej wiedzy) pomysł jest
w stanie "zadziałać" od strony czysto technicznej

Obawiam sie ze srednio - jak sie tam srodki pojawia, to bank na zyczenie komornika zglosi to konto.

Zapewne mozna tez zalozyc nowe konto w dowolnym banku, i znow bedzie komornik musial szukac.
Ale koszta szukania moga spasc na dluznika :-)

J.

Data: 2014-05-10 10:58:58
Autor: zarząd komplementariusza
podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku
wpłaciłem na zamknięty rachunek - Millenium
twierdzi że odbiło do nadawcy, na jako nadawca
nie dostałem zwrotu, testowałem na kwocie 1zł

pies drapał takie interesy

Data: 2014-05-10 20:36:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku

"zarząd komplementariusza" b48a694b-ec5b-4307-8f74-62ceb9db1bb0@googlegroups.com

: wpłaciłem na zamknięty rachunek - Millenium
: twierdzi że odbiło do nadawcy, na jako nadawca
: nie dostałem zwrotu, testowałem na kwocie 1zł

Cóż za ryzykowna postawa! Ja bym lał 1 grosz. ;)

podejmowanie pieniędzy z zamkniętego rachunku