podejrzana firma - do sprawdzenia umowa

Data: 2009-10-09 00:17:34
Autor: Sarpedon
podejrzana firma - do sprawdzenia umowa
od razu mowie, ze to nie reklama ani spam, a z witryna nie mam nic
wspolnego.

ale do rzeczy. znalazlem reklame serwisu http://www.izimany.pl/.
przeczytalem ichniejsza umowe dla uzytkownikow oraz aneks do umowy i
wydaja sie byc nienajgorsze. nazwa serwisu jest tak odstraszajaca, jak
reklama funduszu dajacego 12% gwarantowanego zysku - FUJ! powiedzcie
mi prosze, czy to jakis shit. dla mnie kazda forma pseudoszybkiego
zarobku jest co najmniej podejrzana lub z gory skazana na kosz, stad
moje pytanie.

podejrzana firma - do sprawdzenia umowa