podgrzewana p³yta boiska

Data: 2010-07-29 13:47:26
Autor: MarekG
podgrzewana p³yta boiska
Witam
Interesuje mnie wasza zdanie o obowi±zku instalowania
systemu podgrzewania p³yty boiska
jako obowi±zek licencyjny nie daje klubom wyboru
i oczywi¶cie kosztuje nie ma³e pieni±dze
mimo tego ze p³yty s± podgrzewane i taka nasza kopana co roku przegrywa z zim±
pytanie moje urodzi³o sie przy okazji dyskusji w moim klubie
czy na nowym stadionie robiæ podgrzewan± czy nie?
proszê o argumenty za i przeciw
pozdrawiam __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5323 (20100729) __________

Data: 2010-07-29 13:58:31
Autor: Mark
podgrzewana p³yta boiska
Dnia Thu, 29 Jul 2010 13:47:26 +0200, MarekG napisa³(a):

[...]

Mysle ze popelniasz ten sa blad co wiekszosc, i kompletnie nie rozumiesz do
czego sluzy podgrzewana murawa - Tobie sie zdaje ze po to by na niej
stopnial snieg.
Otoz nie po to,  i bylalby to kompletna bzdura, zas zbyt silne podgrzanie -
ktore musialoby byc by stopic wieksza ilosc sniegu - skutecznie zniszcyzloby
trawe. Do usuwania sniegu i tak potrzebni sa  ludzie/sprzet. wentualnie nie
dopuscic by zgromadzilo sie go za wiele.
Podgrzewana murawa sluzy do tego,  zeby zawodnicy grali *na murawie*, a nie
na zmrozonej ziemi o twardosci betonu.

--
Mark

podgrzewana p³yta boiska