podłączając się pod temat

Data: 2009-02-23 17:05:52
Autor: cadzik
podłączając się pod temat
To coś jak z tymi alimentami.

Ale Starosta będzie zawieszał Uprawnienia czy tylko zabierze papier? Bo upranień to chyba zawiesić nie może, skoro uprawnienia nabyłem, sąd mi nie uchylił ich...

Data: 2009-02-23 17:10:41
Autor: SDD
podłączając się pod temat

Użytkownik "cadzik" <cadzik@ss.pl> napisał w wiadomości news:gnuhhd$jd3$1inews.gazeta.pl...

Ale Starosta będzie zawieszał Uprawnienia czy tylko zabierze papier? Bo upranień to chyba zawiesić nie może, skoro uprawnienia nabyłem, sąd mi nie

Ale starosta nadaje uprawnienia i je cofa. Nie musi byc wyroku sadu - musi byc tylko jakas ustawowa podkladka.
Tak jak uzbierasz 24 punkty (czy ile tam) i tez nie musi byc wyroku a Policja kieruje wniosek do starosty o odebranie prawka. Tak samo jak ktos si etez pytal ostatnio o jakiegos Dzidka, czy dziadka, ze stan zdrowia nie pozwala i tez mu poradzono napisac do starosty, zeby skierowal go na badania i ewentualnie cofnal uprawnienia.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-02-23 17:46:13
Autor: cadzik
podłączając się pod temat

Ale starosta nadaje uprawnienia i je cofa. Nie musi byc wyroku sadu - musi
byc tylko jakas ustawowa podkladka.

OK

ciekawe jakie są szczegóły tego rozwiązania.

Bo jeśli ma się dług do 600 zł to ponoć jest to 30 dni. A po tych 30 dniach co jeśli nie zapłącono?
Od nowa 30 dni w nieskończoność?

Data: 2009-02-23 18:58:29
Autor: Andrzej Lawa
podłączając się pod temat
cadzik pisze:
To coś jak z tymi alimentami.

Ale Starosta będzie zawieszał Uprawnienia czy tylko zabierze papier? Bo
upranień to chyba zawiesić nie może, skoro uprawnienia nabyłem, sąd mi
nie uchylił ich...

Starosta jest organem wydającym i cofającym uprawnienia - nie sąd. Sąd
może tylko zakazać kierowania pojazdami - wtedy uprawnienia masz, tyle
że z powodu wyroku nie wolno ci kierować pojazdami (nawet takimi, na
których uprawnień nie potrzebujesz, a zostały ujęte w wyroku - np.
motorowery czy rowery).

podłączając się pod temat