podlaczenie ps3 do pc

Data: 2010-02-26 21:33:33
Autor: DUZY
podlaczenie ps3 do pc
Witam,

juz zrobiłem tak jak pisz±
w WMP11 udostępniłem multimedia
poczym na ps3 klikam w ikonkę, która pojawia się
w muzyce, obrazie lub filmach i...
i dupa przy obrazie wyskakuj± mi cobery płyt tylko
w wideo nie ma nic, a w muzyce wyskakuje blad dlna 7522
o co kaman?

Data: 2010-02-26 22:24:49
Autor: wirefree
podlaczenie ps3 do pc
DUZY pisze:
[...]

Windows Media Player to sobie mozesz wiesz co z nim zrobic.

Zainstaluj  PS3 Media Server http://www.ps3mania.pl/index.php/2009/02/ps3-media-server-104-nowosci-i-poprawki/

Data: 2010-02-27 00:44:18
Autor: DUZY
podlaczenie ps3 do pc

Windows Media Player to sobie mozesz wiesz co z nim zrobic.

Zainstaluj  PS3 Media Server http://www.ps3mania.pl/index.php/2009/02/ps3-media-server-104-nowosci-i-poprawki/

:):):) ok, thx : )

Data: 2010-02-27 07:39:23
Autor: Kapsel
podlaczenie ps3 do pc
Fri, 26 Feb 2010 22:24:49 +0100, wirefree napisał(a):

Zainstaluj  PS3 Media Server http://www.ps3mania.pl/index.php/2009/02/ps3-media-server-104-nowosci-i-poprawki/

Ale fajne! :D
Nie wiedziałem, że tak można...

A PS umie się tak komunikować w drug± stronę? Znacz, żeby sam udostępniał
pliki..?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-02-27 08:09:11
Autor: wirefree
podlaczenie ps3 do pc
Kapsel pisze:
[...]

Tak ale z poziomu Linux'a

Data: 2010-02-27 10:52:44
Autor: Kapsel
podlaczenie ps3 do pc
Sat, 27 Feb 2010 08:09:11 +0100, wirefree napisał(a):

A PS umie się tak komunikować w drug± stronę? Znacz, żeby sam udostępniał
pliki..?

Tak ale z poziomu Linux'a

Znaczy mam się linuksem poł±czyć z PS-k±, czy PS-ce trzeba jaki¶ posadzić? Pierwszy warunek spełniam (trza wzi±ć poprawkę żem newbie!), drugiego
jeszcze nie ogarniałem ;) Jaka¶ wędka?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-02-27 13:03:38
Autor: wirefree
podlaczenie ps3 do pc
Kapsel pisze:
[...]

Jesli chcesz udostepnic zasoby PS3 dla PCta musisz uzyc SAMBY pod Linuxa.

Data: 2010-02-28 08:44:29
Autor: Dawid Per
podlaczenie ps3 do pc
W dniu 2010-02-27 13:03, wirefree pisze:

Jesli chcesz udostepnic zasoby PS3 dla PCta musisz uzyc SAMBY pod Linuxa.

Tia, http://smithii.com/samba

Ale i tak pewnie chodzi o to, że PS3 woli cifs od smb, a to można zrobić na wiele innych sposobów.

D.

Data: 2010-02-28 11:41:23
Autor: wirefree
podlaczenie ps3 do pc
Dawid Per pisze:
[...]

To co podales to SAMBA pod windowsa, zeby udostepnic zasoby PS3 dla Windowsa trzeba zainstalowac na PS3 Linux'a i wlaczyc udostepnianie i wtedy Windos zobaczy PS3 w otoczeniu sieciowym.

http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-3-Dyskusje-Ogólne/Linux-na-Ps3-krok-po-kroku/m-p/8207469

podlaczenie ps3 do pc