podmiana elektroniki w HDD - musi byś z identycznego dysku?

Data: 2012-06-25 11:18:13
Autor: Andrzej Lawa
podmiana elektroniki w HDD - musi byś z identycznego dysku?
W dniu 25.06.2012 11:02, shaman pisze:

Zastanawiam się jak teraz zgrać dane z HDD. Dysk to IBM/Hitachi IC35L180AVV207-1. Na Alledrogo jest kilka sztuk elektroniki z podobnych dysków - np. IC35L120AVVN07-1 ale nie wiem czy tak się da.

Najprościej to zgrać z kopii zapasowej, którą oczywiście robiłeś, prawda?

Elektronika wygląda _identycznie_. Może ktoś przerabiał taki temat?

Przerabiałem. 3500PLN za odzyskanie danych, bo poprzedni admin zostawił
dyski z danymi w trybie RAID0 zamiast RAID1.

Data: 2012-06-25 09:55:18
Autor: shaman
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a):
> [...]

Przerabiałem. 3500PLN za odzyskanie danych, bo poprzedni admin zostawił
dyski z danymi w trybie RAID0 zamiast RAID1.

Ty przerabiałeś inny wariant - właśnie taki którego chce uniknąć. Ktoś ma doświadczenia z wymiana elektroniki z ewentualną edycją zawartości NVRAM?

PZDR
Shaman

Data: 2012-06-25 12:06:19
Autor: Nex@pl
podmiana elektroniki w HDD - musi byś z identycznego dysku?
Sama wymiana elektroniki nic nie da, po pierwsze primo co się spaliło na płytce?

Druga rzecz, kontroler i  jego pamięć nie będzie ta sama na drugiej elektronice.

podmiana elektroniki w HDD - musi byś z identycznego dysku?