podmiana elektroniki w HDD - musi byś z identycznego dysku?

Data: 2012-06-25 12:20:49
Autor: Andy Niwinski
podmiana elektroniki w HDD - musi byś z identycznego dysku?

"shaman" <shamanx@NOSPAM.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:js99fa$ekg$1inews.gazeta.pl...
Cześć, wczoraj po 10 latach padł mi Chieftec 360W i pociągnął za sobą do grobu
co tylko mógł.

Zastanawiam się jak teraz zgrać dane z HDD.
Dysk to IBM/Hitachi IC35L180AVV207-1.
Na Alledrogo jest kilka sztuk elektroniki z podobnych
dysków - np. IC35L120AVVN07-1 ale nie wiem czy tak się da.

Elektronika wygląda _identycznie_. Może ktoś przerabiał taki temat?
Czy parametry dysku są zapisane gdzieś w epromie, czy może w specjalnym
sektorze na talerzu? Jak to działa? Czy taka podobna elektronika rozpozna
właściwe parametry dysku?

PZDR
Shaman

Często pada bezpiecznik na płytce elektroniki dysku. Przerabiałem te tematy. Powinienem mieć linka do Elektrody:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=8618169#8618169

co prawda to była Toshiba, ale to tylko pomysł na szukanie spalonego elementu.

podmiana elektroniki w HDD - musi byś z identycznego dysku?