podmiana - rewitalizacja

Data: 2009-04-20 17:51:26
Autor: Tadeusz
podmiana - rewitalizacja

Użytkownik "poli " <> napisał w wiadomości newspl...

Do wykorzystania mam 500zł a karta mogła by być nowa, ale nie ortodoksyjnie.

podejrzewam, że karta na AGP więc trudno będzie o coś nowego sensownego,
zdaje sie, że tylko jakieś niedobitki z Radeonem są dostępne
i tak są z 2 razy droższe od odpowiedników na PCI-E...

Tadeusz

Data: 2009-04-20 08:59:42
Autor: Pawel
podmiana - rewitalizacja
On 20 Kwi, 17:51, "Tadeusz" <t...@aster.pl> wrote:
> [...]

zdaje sie, że tylko jakieś niedobitki z Radeonem są dostępne
i tak są z 2 razy droższe od odpowiedników na PCI-E...

Ja kilka dni temu zakupiłem na allegro używane części z gwarancją
ponad rok, całość z wysyłką okolo 700 PLN. W zestawie:
płyta asus, procek E4500, grafika 6800 plus, ram 2 Giga.
Polecam wyhaczyć na allegro tylko spokojnie bez pośpiechu.

podmiana - rewitalizacja