podoba mi się że GW nie boi sie informować o niewygodnych faktach

Data: 2012-01-24 22:11:30
Autor: seba
podoba mi się że GW nie boi sie informować o niewygodnych faktach
Data: 2012-01-25 08:47:36
Autor: Endriu
podoba mi się że GW nie boi sie informować o niewygodnych faktach
A mnie się nie podoba, i daj Boże aby za jaki¶ czas ta żydowska gazeta dla Polaków znikła wreszcie z rynku ....

http://stooq.pl/q/?s=ago&c=5y&t=c&a=lg&b=0

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-25 09:16:40
Autor: seba
podoba mi się że GW nie boi sie informować o niewygodnych faktach
A mnie się nie podoba, i daj Boże aby za jaki¶ czas ta żydowska gazeta dla

i co pozostanie nam kloaka-rzepa?

Data: 2012-01-25 09:27:00
Autor: Endriu
podoba mi się że GW nie boi sie informować o niewygodnych faktach
i co pozostanie nam kloaka-rzepa?

Nie wiem co tam wypisuj± w rzepie niemniej na "prawdomówno¶ci" GW to już nawet kibice na stadionach moj± swoje wyrobione zdanie....

Legionisci.TV: Oprawa Gówno Prawda
http://www.youtube.com/watch?v=sNWuaIt47Rg&feature=related

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-25 09:27:59
Autor: Endriu
podoba mi się że GW nie boi sie informować o niewygodnych faktach
Legionisci.TV: Oprawa Gówno Prawda
http://www.youtube.com/watch?v=sNWuaIt47Rg&feature=related

Oprawa Legii: Szechter przepro¶ za ojca i brata
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=l9tnyiTLP2k

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-25 09:44:04
Autor: seba
podoba mi się że GW nie boi sie informować o niewygodnych faktach
Legionisci.TV: Oprawa Gówno Prawda

o tak, kibice i pan prezes to wielkie dla nas autorytety. Gorszy jest tylko ekspert zbinieda co za kase powie wszystko, nawet że brzoza to sosna i miała 43 m.

Seba
(jestem prwnikiem i lotnikiem)

Data: 2012-01-25 10:03:39
Autor: Endriu
podoba mi się że GW nie boi sie informować o niewygodnych faktach
Seba
(jestem prwnikiem i lotnikiem)

A ja jestem prezydentem Stanów Zjednoczonych .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-25 09:27:08
Autor: /dev/SU45
podoba mi siê ¿e GW nie boi sie inform owaæ o niewygodnych faktach

i co pozostanie nam kloaka-rzepa?

A Nasz Dziennik to co? Lepsze niż "Przegląd Lotniczy", świetne pismo branżowe i do tego po słusznej linii!

http://naszdziennik.pl/index.php?dat=20120125&typ=po&id=po03.txt

Trochę mało jest o szybowcach i balonach a tylko ciągle Tu-154 ale wszystko w swoim czasie.

  Przyczyna katastrofy musiaĹ‚a być zupeĹ‚nie inna niĹĽ podawana jako "oficjalna". Na to siÄ™ nie moĹĽna zgadzać - dodaĹ‚ JarosĹ‚aw KaczyĹ„ski.

Obecny na konferencji prof. dr hab. Marek Czachor z Katedry Fizyki Teoretycznej i Informatyki Kwantowej Politechniki Gdańskiej zaapelował do prokuratury, by udostępniła naukowcom do badania skrzydło tupolewa.

ROTFL!!! To jest właśnie poziom polskiej nauki - fizyk teoretyczny bada skrzydło tupolewa. Może odnajdą wreszcie cząstkę Higgsa która wypaliła dziurę w skrzydle?

Data: 2012-01-26 09:27:38
Autor: PM
podoba mi się że GW nie boi sie informować o niewygodnych faktach

Polaków znikła wreszcie z rynku ....

http://stooq.pl/q/?s=ago&c=5y&t=c&a=lg&b=0

a może to trójk±t odwrócony?
zmiana trendu.
:-))

Data: 2012-01-26 09:47:45
Autor: Endriu
podoba mi się że GW nie boi sie informować o niewygodnych faktach
http://stooq.pl/q/?s=ago&c=5y&t=c&a=lg&b=0

a może to trójk±t odwrócony?
zmiana trendu.
:-))

Raczej podwójny dołek z zasięgiem na 54 PLN :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-26 16:42:36
Autor: anCZka
podoba mi się że GW nie boi sie informować o niewygodnych faktach
Raczej podwójny dołek z zasięgiem na 54 PLN :).

amerylka ma googla, finlandia NOKIE a my mamy AGORE. Chwilowy spadek tegoni zmieni. Ja mocno rekomenduje zakup akcji

Data: 2012-01-26 23:49:49
Autor: nazgul
podoba mi si� �e GW nie boi sie info rmowa� o niewygodnych faktach
finlandia NOKIE a my mamy AGORE.
dobre!

Data: 2012-01-28 09:00:54
Autor: Endriu
podoba mi si? ?e GW nie boi sie informowa? o niewygodnych faktach
finlandia NOKIE a my mamy AGORE.
dobre!

Agorę i ITI z TVN-nem który na szczęscie też już ledwo zipie ...

KRRiT ma swoj± parafię
http://monsieurb.nowyekran.pl/post/26014,krrit-ma-swoja-parafie

"[...] To ze ITI ledwo zipie finansowo i przetrwalo koniec roku ksiegowego 2011 tylko dzieki infuzji kasy od Vivendi / Canal Plus, poprzez slynna juz paryska "pozyczke" (link 1 ponizej) widac nie niepokoi Jana Dworaka i kolegow z KRRiT. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

podoba mi się że GW nie boi sie informować o niewygodnych faktach