Data: 2017-06-22 00:19:28 | |
Autor: PiteR | |
podobajom mi się te hybrydy | |
choć są trochę niebezpieczne kiedy bezgłosnie jadą po osiedlu.
Kiedy wracam z roboty mijam mega korek ale cichy. Zawsze chciałem mieć auto które nie marnuje sprzegła i paliwa w korku. Autobus jak rusza z przystanku to jakby go ktoś silnie popchnął. Fajne uczucie. Dopiero potem załącza się silnik. -- Piter http://piterpro.private.pl/xnews/ |
|
Data: 2017-06-22 07:21:50 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
podobajom mi siÄ te hybrydy | |
W dniu .06.2017 o 01:19 PiteR <email@fauszywy.pl> pisze:
Kiedy wracam z roboty mijam mega korek ale cichy. Zawsze chciałem mieć śmierdzący diesel z automatem, systemem start-stop i funkcją auto-hold :-) Naciskasz hamulec - auto stoi z wyłączonym silnikiem, dotkniesz gazu startuje. Prawie jak w elektryku... TG |
|
Data: 2017-06-22 23:14:13 | |
Autor: PlaMa | |
podobajom mi się te hybrydy | |
W dniu 2017-06-22 o 07:21, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Kiedy wracam z roboty mijam mega korek ale cichy. Zawsze chciałem miećśmierdzący diesel z automatem, systemem start-stop i funkcją auto-hold :-) No nie wiem. Nigdy nie używałem S-S, ale mnie zawsze uczyli by jak najmniej zapalać i gasić silnik. Nie nadwyręża aby ten system samochodu? |
|
Data: 2017-06-22 23:17:32 | |
Autor: RadoslawF | |
podobajom mi się te hybrydy | |
W dniu 2017-06-22 o 23:14, PlaMa pisze:
Kiedy wracam z roboty mijam mega korek ale cichy. Zawsze chciałem miećśmierdzący diesel z automatem, systemem start-stop i funkcją auto-hold :-) Nadwyręża. Ale teraz liczy się pseudo ekologia co skutkuje np. w automatach fabrycznymi ustawieniami zarzynającymi silnik jazdą na za niskich obrotach. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-06-23 00:24:24 | |
Autor: Pszemol | |
podobajom mi się te hybrydy | |
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
W dniu 2017-06-22 o 23:14, PlaMa pisze:Mimo tego "zarzynania" jeżdżą niezawodnie długie lata. |
|
Data: 2017-06-23 11:03:02 | |
Autor: RadoslawF | |
podobajom mi się te hybrydy | |
W dniu 2017-06-23 o 02:24, Pszemol pisze:
Mimo tego "zarzynania" jeżdżą niezawodnie długie lata.Kiedy wracam z roboty mijam mega korek ale cichy. Zawsze chciałem miećśmierdzący diesel z automatem, systemem start-stop i funkcją auto-hold A ich poprzednicy jeździli niezawodnie dziesięciolecia. No ale na niezawodnych korporacje za mało zarabiają. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-06-23 07:35:59 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
podobajom mi siÄ te hybrydy | |
W dniu .06.2017 o 23:17 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:
Nadwyręża. Ale teraz liczy się pseudo ekologia co skutkuje np. 300 tys taki silnik wytrzymuje bez żadnego remontu. Dalej nie sprawdzałem. TG |
|
Data: 2017-06-23 00:28:29 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
podobajom mi się te hybrydy | |
Koncerny gotowe są na poświęcenia oczywiście kosztem klientów :-) żeby spełnić normy ekologiczne wbudowano start & stop po czym bardziej świadomi użytkownicy natychmiast go wyłączają :-)
Do tego dochodzą kolejne porażki producentów którzy nie są w stanie ogarnąć technologii i zaliczają kompromitujące wtopy np. VW https://www.welt.de/wirtschaft/article149284543/Jetzt-auch-technisches-Versagen-VW-total-ueberfordert.html |
|
Data: 2017-06-23 07:26:38 | |
Autor: Pszemol | |
podobajom mi się te hybrydy | |
"PlaMa" <barakady@wp.pl> wrote in message news:594c332e$0$15186$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-06-22 o 07:21, Tomasz Gorbaczuk pisze: Odpalenie zimnego zilnika po nocnym postoju na mrozie nie można porównywać do lekkiego kopnięcia potrzebnego w czasie chwilowego zatrzymania silnika rozgrzanego. Są samochody w 100% benzynowe dzisiaj które bez nadmiernego wysiłku gaszą silnik nawet jak zatrzymasz auto na znaku STOP. I jeździłem takim Chevroletem Cruze z wypożyczalni niedawno. Skrzynia automat, wystarczyło zatrzymać auto na skrzyżowaniu aby wyłączył silnik - noga z hamulca silnik startuje i auto jedzie. Cała procedura odpalenia wyłączonego silnika zmieściła się w czasie potrzebnym na przeniesienie stopy z pedału hamulca na pedał gazu. Jedynie nie wyszło im z napędzaniem klimy... Auto zatrzymane na czerwonym świetle po dłuższej chwili czekania na czerwonym odpala jednak silnik gdy się parownik ogrzeje i trzeba sprężarkę klimy odpalić. A mogli dać elektryczną. |
|
Data: 2017-06-23 07:34:16 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
podobajom mi siÄ te hybrydy | |
W dniu .06.2017 o 23:14 PlaMa <barakady@wp.pl> pisze:
No nie wiem. Nigdy nie używałem S-S, ale mnie zawsze uczyli by jak najmniej zapalać i gasić silnik. Nie nadwyręża aby ten system samochodu? Na gwarancji to jest problem producenta nie mój. TG |
|
Data: 2017-06-23 07:41:14 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
podobajom mi siÄ te hybrydy | |
W dniu .06.2017 o 07:34 Tomasz Gorbaczuk <gorbi@adres.pl> pisze:
No nie wiem. Nigdy nie używałem S-S, ale mnie zawsze uczyli by jak najmniej zapalać i gasić silnik. Nie nadwyręża aby ten system samochodu? Trzeba by tylko sprawdzić, czy nie ma w niej stosownych wykluczeń... TG |
|
Data: 2017-06-23 13:59:45 | |
Autor: Poldek | |
podobajom mi się te hybrydy | |
W dniu 2017-06-22 o 23:14, PlaMa pisze:
W dniu 2017-06-22 o 07:21, Tomasz Gorbaczuk pisze: Chyba dawno robiłeś prawo jazdy, bo mnie też tak uczyli. To byli nauczyciele mający na myśli takie pojazdy jak Nysa, Tarpan, Żuk i Ursus. Parę generacji silników później wyczytałem, że: a. zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami, postój z włączonym silnikiem jest dozwolony do 1 minuty. b. dzisiejsze silniki na współczesnych olejach to inna bajka. |
|
Data: 2017-06-23 15:13:23 | |
Autor: RadoslawF | |
podobajom mi się te hybrydy | |
W dniu 2017-06-23 o 13:59, Poldek pisze:
Kiedy wracam z roboty mijam mega korek ale cichy. Zawsze chciałem miećśmierdzący diesel z automatem, systemem start-stop i funkcją auto-hold :-) Ale wiesz że jak stoisz na czerwonym to nie jest to postój ? b. dzisiejsze silniki na współczesnych olejach to inna bajka. To wiele bajek. Bo nie porównywał bym prawie litrowego, trzy cylindrowego z turbiną do nie wysilonego dwu litrowego bez turbiny. Pozdrawiam |
|