podobno nie zdarza się tak

Data: 2010-07-02 13:43:39
Autor: no kto
podobno nie zdarza się tak
Według niektórych nie zdarzało się tak, że brat przejmuje władzę w
kraju po bracie.
Hmm, każdy uczeń podstawówki może sobie sprawdzić, za panowania królów
było to dość rozpowszechnione, ale faktycznie od czasu nowożytnej
demokracji przejmowanie władzy po bracie jest rzadkie i wyjątkowe.

Musimy jednak wziąć pod uwagę inny czynnik.

Mianowicie jak WYJĄTKOWE SĄ ZAMACHY NA PREZYDENTÓW!!!!

Polski prezydent zginął w zamachu w Smoleńsku!

Data: 2010-07-02 23:20:33
Autor: Lorn
podobno nie zdarza się tak
no kto pisze:

[cut - crap]

Polski prezydent zginął w zamachu w Smoleńsku!

Polski Prezydent zginął, ponieważ za wszelką cenę 'wybory' chciał się pokazać w Katyniu.

Przypomnę:

10 kwietnia 2006 r. - Nieobecny
17 września 2006 r. - Nieobecny
10 kwietnia 2007 r. - Nieobecny
17 września 2007 r. - Obecny. Wybory do sejmu.
10 kwietnia 2008 r. - Nieobecny
17 września 2008 r. - Nieobecny
10 kwietnia 2009 r. - Nieobecny
10 września 2009 r. - Nieobecny
2010 – Tragiczna wizyta...  Wybory prezydenckie.

Data: 2010-07-02 14:47:52
Autor: no kto
podobno nie zdarza się tak
On 2 Lip, 23:20, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
no kto pisze:

[cut - crap]

> [...]

10 kwietnia 2009 r. - Nieobecny
10 września 2009 r. - Nieobecny
2010 - Tragiczna wizyta...  Wybory prezydenckie.

hahaha Śmieszne. Dziecięce wręcz. hahaha
A teraz mały Lorn podejdzie do tablicy i wytłumaczy innym dzieciom, co
powinien robić polityk, żeby być popularny i mieć wpływ na politykę z
pierwszej ławy sejmowej a nie z dzisiątej?

Data: 2010-07-02 23:48:54
Autor: Lorn
podobno nie zdarza się tak
no kto pisze:
On 2 Lip, 23:20, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
no kto pisze:

[cut - crap]

[...]

Przytulić się do Gierka... Zdałem?

Data: 2010-07-03 00:31:21
Autor: awe
podobno nie zdarza się tak

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i0lmsj$1ad$1news.onet.pl...
no kto pisze:
On 2 Lip, 23:20, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
no kto pisze:

[cut - crap]

[...]

-- -- -- -- -
wygrac wybory
awe

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Data: 2010-07-03 02:24:04
Autor: boukun
podobno nie zdarza się tak

Użytkownik "no kto" <nokto1975@o2.pl> napisał w wiadomości news:9286dd61-cda5-4667-a77a-5f05e737340dj4g2000yqh.googlegroups.com...
On 2 Lip, 23:20, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
no kto pisze:

[cut - crap]

> [...]

powinien robić polityk, żeby być popularny i mieć wpływ na politykę z
pierwszej ławy sejmowej a nie z dzisiątej?
-- -- -- -- -- -
Znaczy, co powinien robić, żeby być dożywotnio darmozjadem na wikcie polskiego podatnika?

boukun

Data: 2010-07-02 17:55:07
Autor: no kto
podobno nie zdarza się tak
On 3 Lip, 02:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "no kto" <nokto1...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:9286dd61-cda5-4667-a77a-5f05e737340dj4g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -
Znaczy, co powinien robić, żeby być dożywotnio darmozjadem na wikcie polskiego

Tak. Z poprawką, że niektórym zależy i nie są darmozjadami.

Data: 2010-07-03 07:52:39
Autor: Bogdan Idzikowski
podobno nie zdarza się tak

Użytkownik "no kto" <nokto1975@o2.pl> napisał w wiadomości news:bda1f9e1-61e0-47d7-bc87-c80775d3514dd37g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

podatnika?

Tak. Z poprawką, że niektórym zależy i nie są darmozjadami.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A którzy? I dlaczego?

Data: 2010-07-03 13:05:56
Autor: awe
podobno nie zdarza się tak

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2ed02b$1news.home.net.pl...

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
-- -- -- -- --
tego nikt nie wie

Data: 2010-07-03 17:23:22
Autor: nokto1975
podobno nie zdarza się tak

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Którymi się opiekujemy.

I dlaczego?

Bo pełnią funkcje usługową wobec podatnika, czyli (czasem dobrze) zarządzają. --

Data: 2010-07-03 18:49:44
Autor: boukun
podobno nie zdarza się tak

Użytkownik <nokto1975@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000000a0.4c2f55eanewsgate.onet.pl...

> [...]

I dlaczego?

Bo pełnią funkcje usługową wobec podatnika, czyli (czasem dobrze) zarządzają.

Tak "dobrze", że jesteśmuy dziadami we własnym kraju i niewolnikami i nie mamy dostępu do administracji, bo zawodowi "uszczęśliwiacze" mają do tego dożywotnią wyłączność, zaprowadzając judeokrację...

boukun

Data: 2010-07-03 15:46:09
Autor: boukun
podobno nie zdarza się tak

> [...]

podatnika?

Tak. Z poprawką, że niektórym zależy i nie są darmozjadami.
-- -- -- -- -- -- -- --
Dlatego cofamy sie w rozwoju i jesteśmu dziadowskim krajem wogonie cywilizowanego swiata...
Od 21 lat jedni i ci sami uzurpatorzy i wyłącznościowcy do pomiatania Polakami...

boukun

Data: 2010-07-03 00:30:52
Autor: awe
podobno nie zdarza się tak

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i0ll7e$ssd$1news.onet.pl...
no kto pisze:

[cut - crap]

[...]

-- -- -- -- -- -- -
70 rocznica ty durniu
awe

Data: 2010-07-03 07:50:39
Autor: Bogdan Idzikowski
podobno nie zdarza się tak

Użytkownik "no kto" <nokto1975@o2.pl> napisał w wiadomości news:46f8e330-0681-4837-bb96-38a7fd6c7776w31g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A kto się zamachnął na niego?

Data: 2010-07-03 08:15:29
Autor: u2
podobno nie zdarza się tak
A kto się zamachnął na niego?

Leningradzka banda z Putinem na czele wraz z polskimi agentami.

Data: 2010-07-03 08:31:52
Autor: Bogdan Idzikowski
podobno nie zdarza się tak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2ed582$0$17106$65785112news.neostrada.pl...
A kto się zamachnął na niego?

Leningradzka banda z Putinem na czele wraz z polskimi agentami.

Skąd wiesz że banda, że leningradzka, że z Putinem, że na czele z polskimi agentami?

Ja twierdzę, że to marsjańskie UFO w tajnym porozumieniu z chińskimi dysydentami oraz afganistańscy terroryści dokonali tego zamachu.

Data: 2010-07-03 08:39:32
Autor: u2
podobno nie zdarza się tak
Leningradzka banda z Putinem na czele wraz z polskimi agentami.

Skąd wiesz że banda, że leningradzka, że z Putinem, że na czele z
polskimi agentami?

W Rosji nic nie zdarza się przypadkowo, zabójstwo niewygodnych
dziennikarzy, opozycjonistów. Wszystko idzie z rozkazu wierchuszki. A
polskie spalone WSI, szkolone przez GRU, nie śpi, tylko dyszy żądzą zemsty.

Data: 2010-07-03 09:33:12
Autor: Bogdan Idzikowski
podobno nie zdarza się tak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2edb25$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie wycinaj kmiocie z moich postów niewygodnych dla ciebie fragmentów.

Masz jakieś dowody?

Ja twierdzę, że to marsjańskie UFO w tajnym porozumieniu z chińskimi
dysydentami oraz afganistańskimi terrorystami dokonali tego zamachu.

Data: 2010-07-03 13:54:44
Autor: u2
podobno nie zdarza się tak
[...]

Widzę, że zdrowo dopiekło. I o to chodzi by takie WSIowe esbuce jak ty
B.Idziu miały się czego bać za zamach popełniony na spółkę z ruskimi
czekistami.

Dowodów jest kilka w tym zeznania bezpośrednich świadków.

Data: 2010-07-03 14:11:15
Autor: u2
podobno nie zdarza się tak
[...]

Jak każdy umoczony w zamach WSIowy esbuc zrzucasz winę na ufoludki.

Data: 2010-07-03 14:23:00
Autor: Bogdan Idzikowski
podobno nie zdarza się tak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2f28e4$0$19163$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mój kolega święcie wierzy w światowy spisek żydowski mający na celu fizyczne zniszczenie narodu polskiego.

W tych wszystkich przypadkach jest dokładnie takie same prawdopodobieństwo.

A jeśli mucha wleci Ci do ucha, wyleci drugim?

Data: 2010-07-03 14:25:28
Autor: u2
podobno nie zdarza się tak
Jak każdy umoczony w zamach WSIowy esbuc zrzucasz winę na ufoludki.

Mój kolega święcie wierzy w światowy spisek żydowski mający na celu
fizyczne zniszczenie narodu polskiego.

No to "winszuję" kolegów WSIOwy esbucu :)

Data: 2010-07-03 14:30:01
Autor: Bogdan Idzikowski
podobno nie zdarza się tak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2f2c38$0$19161$65785112news.neostrada.pl...
Jak każdy umoczony w zamach WSIowy esbuc zrzucasz winę na ufoludki.

Mój kolega święcie wierzy w światowy spisek żydowski mający na celu
fizyczne zniszczenie narodu polskiego.

No to "winszuję" kolegów WSIOwy esbucu :)

Dziękuję, a co z muchą?

Data: 2010-07-03 14:35:03
Autor: u2
podobno nie zdarza się tak
No to "winszuję" kolegów WSIOwy esbucu :)

Dziękuję, a co z muchą?

Miliony much nie mogą się mylić jedząc GWno :)

Data: 2010-07-03 09:43:35
Autor: Panslavista
podobno nie zdarza się tak
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4c2edb25$0$17097$65785112news.neostrada.pl...

polskie spalone WSI, szkolone przez GRU, nie śpi, tylko dyszy żądzą zemsty.

    Tu nie jest ważny czynnik zemsty, tu chodzi o powrót do pełni władzy eSBuców i WSIoków. - czyli ich dowódców, morświn i waleń są tylko wykonawcami.

Data: 2010-07-03 13:57:18
Autor: u2
podobno nie zdarza się tak
W dniu 2010-07-03 09:43, Panslavista pisze:
[...]

Czyli jednak zemsty. WSIowe esbuce chcą powrotu do władzy absolutnej.

podobno nie zdarza się tak