[mały OT] podobno padają serwisy torrentowe - lame nt na forach

Data: 2009-11-29 19:44:22
Autor: Marcin N
[mały OT] podobno padają serwisy torrentowe - lame nt na forach
Witam,

Podobno właśnie padają serwisy udostępniające linki do róznych nielegalnych źródeł.

Na razie wielkie zaskoczenie i lament na różnych forach.

Ciekawe, jak rozwinie się sytuacja...

Data: 2009-11-29 14:57:47
Autor: rs
[mały OT] podobno p adają serwisy torre ntowe - lament na f orach
On Sun, 29 Nov 2009 19:44:22 +0100, "Marcin N"
<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Witam,

Podobno właśnie padają serwisy udostępniające linki do róznych nielegalnych źródeł.

Na razie wielkie zaskoczenie i lament na różnych forach.

Ciekawe, jak rozwinie się sytuacja...

to chyba najlepiej zapowiada, zblizajacy sie koniec swiata. <rs>

Data: 2009-11-29 21:06:41
Autor: Marcin N

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:sgk5h5hhtk0qnmcdkvem8knn5brltcga2i4ax.com...
[...]

Pewnie przerażone telekomu teraz kombinują, czym zachęcić internautów do wykupowania tych 10, 20, 50 megabitowych łaczy.
Bo przecież nie do tego, żeby sobie na GG pogadać, albo poczytać na onecie o kolejnej straszliwej epidemii.

No i trzeba będzie pokombinować, jak tu przerobić światłowody, żeby dało się nimi przesłać ropę  i gaz.

Choć jak znam życie, to pewnie "przyroda" jak zwykle znajdzie wyjście z opresji i za jakiś czas sytuacja "wróci do normy".

MN

Data: 2009-11-30 17:11:56
Autor: Tiber
[mały OT] podobno padają serwisy torrentowe - lament na forach
Silly, silly Marcin N nabazgrału:

[...]

No jak to do czego? Przecież szybkie łącza służą do ściągania nowych
dystrybucji Ubuntu torrentem! ;)

Choć jak znam życie, to pewnie "przyroda" jak zwykle znajdzie wyjście
z opresji i za jakiś czas sytuacja "wróci do normy".

"Norma" jest cały czas.

--
tbr

Data: 2009-12-01 19:11:23
Autor: TeleV
[...]

a gdzie można sciągnąć ten koniec świata?

na Piratach nic nie znalazłem

TV

Data: 2009-12-01 13:51:18
Autor: rs
[mały OT] podobno p adaj? serwisy torre ntowe - lament na f orach

z majanskiego kalendarza. <rs>

Data: 2009-12-01 20:22:10
Autor: Robson
rs pisze:

a gdzie można sciągnąć ten koniec świata?
z majanskiego kalendarza. <rs>

Jestem Żółtą Galaktyczną Gwiazdą?

--
==R==

Data: 2009-12-01 18:58:07
Autor: rs
[mały OT] podobno p adaj? serwisy torre ntowe - lament na f orach
On Tue, 01 Dec 2009 20:22:10 +0100, Robson <r0bs0n@b0cznica.0rg>
wrote:

rs pisze:

a gdzie można sciągnąć ten koniec świata?
z majanskiego kalendarza. <rs>

Jestem Żółtą Galaktyczną Gwiazdą?

a to musisz sie spytac lustereczka. <rs>

Data: 2009-12-03 19:31:35
Autor: Robson
rs pisze:

a gdzie można sciągnąć ten koniec świata?
z majanskiego kalendarza. <rs>
Jestem Żółtą Galaktyczną Gwiazdą?
a to musisz sie spytac lustereczka. <rs>

A czemu nie majańskiego kalendarza?

--
==R==

Data: 2009-12-03 15:12:59
Autor: rs
[mały OT] podobno p adaj? serwisy torre ntowe - lament na f orach
On Thu, 03 Dec 2009 19:31:35 +0100, Robson <r0bs0n@b0cznica.0rg>
wrote:

rs pisze:

a gdzie można sciągnąć ten koniec świata?
z majanskiego kalendarza. <rs>
Jestem Żółtą Galaktyczną Gwiazdą?
a to musisz sie spytac lustereczka. <rs>

A czemu nie majańskiego kalendarza?

a tez mozesz, jak go bardzo dokladnie wypolerujesz. <rs>

Data: 2009-12-03 00:54:49
Autor: Moon
Robson wrote:
rs pisze:

a gdzie można sciągnąć ten koniec świata?
z majanskiego kalendarza. <rs>

Jestem Żółtą Galaktyczną Gwiazdą?

?? Der Ewige Jude??
no, no, z tym trzeba uważać!
wolność słowa nie sięga aż tak daleko!

moon

Data: 2009-12-03 19:35:59
Autor: Robson
Moon pisze:

a gdzie można sciągnąć ten koniec świata?
z majanskiego kalendarza. <rs>
Jestem Żółtą Galaktyczną Gwiazdą?
?? Der Ewige Jude??

Nicht schießen! Ich bin ein Verbündeter!

no, no, z tym trzeba uważać!
wolność słowa nie sięga aż tak daleko!

taki jeden co tu pisze jest Czerwonym Biegunowym Smokiem. Majowie nie powinni żuć tyle tego co żuli ;)

--
==R==

Data: 2009-12-04 00:23:38
Autor: Moon
Robson wrote:
Moon pisze:

no, no, z tym trzeba uważać!
wolność słowa nie sięga aż tak daleko!

taki jeden co tu pisze jest Czerwonym Biegunowym Smokiem.

Bo to pewnie literówka - czerwony biegunKowy smok!

moon

Data: 2009-12-04 08:55:04
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-12-04 00:23,  *Moon* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

no, no, z tym trzeba uważać!
wolność słowa nie sięga aż tak daleko!

taki jeden co tu pisze jest Czerwonym Biegunowym Smokiem.

Bo to pewnie literówka - czerwony biegunKowy smok!

Nie obrażaj Głowy. :)

--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-30 12:06:47
Autor: Quentin

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał:
Podobno właśnie padają serwisy udostępniające linki do róznych nielegalnych źródeł.

Rok się skończy, statystyki policja sobie podrasuje kryminalistami z internetu, prezenty świąteczne dla rodzin skonfiskuje i będzie spokój do następnego grudnia ;)

Data: 2009-12-01 23:59:53
Autor: Tomek
[mały OT] podobno padają serwisy torrentowe - lament na forach
Witaj Quentin,

W Twoim mailu wysłanym 30 listopada 2009, o godzinie (12:06:47), przeczytałem:

Q> Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał:
Podobno właśnie padają serwisy udostępniające linki do róznych nielegalnych źródeł.

Q> Rok się skończy, statystyki policja sobie podrasuje kryminalistami z Q> internetu, prezenty świąteczne dla rodzin skonfiskuje i będzie spokój do
Q> następnego grudnia ;)

Matko jedyna, kto przy zdrowych zmysłach ssa filmy torrentem, osłem
czy czymś podobnym???
Tylko i wyłącznie rapidshare, zainteresujcie się tym serwisem i
programem JDownloader. Zaleta niezaprzeczalna, z tego względu że się
nie udostępnia, tylko ssa i za to tak nie ścigają, jak za
udostępnianie. Jest kilka serwisów które bawią się rapidem, najbardziej znany to
peb.pl.

--
Pozdrawiam serdecznie

Tomek

"Masz zniknąć, ma Cię nie być.
A jak się pojawisz, to Cię nie ma."

Data: 2009-12-03 07:43:50
Autor: Tiber
[mały OT] podobno padają serwisy torrentowe - lament na forach
Silly, silly Tomek nabazgrału:

[...]

Hm, nie wiem, ludzie których interesują nowości? Szybko? Ludzie, którzy
mają szybkie łącza? Ludzie, którzy chcą mieć warezy kilka minut po 0day
bez jednego kliknięcia myszki. Nie wiem, ty nam powiedz.

[...]

Złodziej to zawsze złodziej.

Jest kilka serwisów które bawią się rapidem, najbardziej znany to
peb.pl.

Bzdura.

--
tbr

Data: 2009-11-30 15:12:28
Autor: Fishman
[mały OT] podobno padają serwisy torrentowe - lament na forach
Witam,
Podobno właśnie padają serwisy udostępniające linki do róznych nielegalnych źródeł.

Tam padają. Po prostu się "legalizują", czyli usuwają linki do nielicencjonowanej zawartości.

Na razie wielkie zaskoczenie i lament na różnych forach.

Pomyślałby kto, że alternatyw nie ma.

Ciekawe, jak rozwinie się sytuacja...

Jak zwykle - pora na nowy protokół, albo wersję BT opartą całkowicie na sieci zdecentralizowanej, z silnym szyfrowaniem a'la TOR. Natura nie znosi próżni.

Fishman

Data: 2009-11-30 17:19:02
Autor: Tiber
[mały OT] podobno padają serwisy torrentowe - lament na forach
Silly, silly Fishman nabazgrału:

Witam,
Podobno właśnie padają serwisy udostępniające linki do róznych
nielegalnych źródeł.

Tam padają.

Chciałem ci dać linka do newsa o zamknięciu i aresztowaniu ScT (dotąd
najszybszy tracker prywatny dla wyjadaczy), ale EZTV ma jakąś "dziwną"
awarię ;) Heh, niczego nie wieszczę, ale dla tych biednych torrenciarzy,
którzy płaczą po Mininovie i innych Pirate Bay'ach, to byłaby duża
strata, gdyby stracili jedyny telewizyjny tracker, który jako tako liczy
się w wyścigu.

Ale:
http://pastebin.com/f6efba31d

Po prostu się "legalizują", czyli usuwają linki do
nielicencjonowanej zawartości.

Legalizują albo uprzedzają fakty, że tak powiem.

--
tbr

[mały OT] podobno padają serwisy torrentowe - lame nt na forach