[mały OT] podobno padają serwisy torrentowe - lament na forach

Data: 2009-11-30 12:06:47
Autor: Quentin
[mały OT] podobno padają serwisy torrentowe - lament na forach

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał:
Podobno właśnie padają serwisy udostępniające linki do róznych nielegalnych źródeł.

Rok się skończy, statystyki policja sobie podrasuje kryminalistami z internetu, prezenty świąteczne dla rodzin skonfiskuje i będzie spokój do następnego grudnia ;)

Data: 2009-12-01 23:59:53
Autor: Tomek
[mały OT] podobno padają serwisy torrentowe - lament na forach
Witaj Quentin,

W Twoim mailu wysłanym 30 listopada 2009, o godzinie (12:06:47), przeczytałem:

Q> Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał:
Podobno właśnie padają serwisy udostępniające linki do róznych nielegalnych źródeł.

Q> Rok się skończy, statystyki policja sobie podrasuje kryminalistami z Q> internetu, prezenty świąteczne dla rodzin skonfiskuje i będzie spokój do
Q> następnego grudnia ;)

Matko jedyna, kto przy zdrowych zmysłach ssa filmy torrentem, osłem
czy czymś podobnym???
Tylko i wyłącznie rapidshare, zainteresujcie się tym serwisem i
programem JDownloader. Zaleta niezaprzeczalna, z tego względu że się
nie udostępnia, tylko ssa i za to tak nie ścigają, jak za
udostępnianie. Jest kilka serwisów które bawią się rapidem, najbardziej znany to
peb.pl.

--
Pozdrawiam serdecznie

Tomek

"Masz zniknąć, ma Cię nie być.
A jak się pojawisz, to Cię nie ma."

Data: 2009-12-03 07:43:50
Autor: Tiber
[mały OT] podobno padają serwisy torrentowe - lament na forach
Silly, silly Tomek nabazgrału:

[...]

Hm, nie wiem, ludzie których interesują nowości? Szybko? Ludzie, którzy
mają szybkie łącza? Ludzie, którzy chcą mieć warezy kilka minut po 0day
bez jednego kliknięcia myszki. Nie wiem, ty nam powiedz.

[...]

Złodziej to zawsze złodziej.

Jest kilka serwisów które bawią się rapidem, najbardziej znany to
peb.pl.

Bzdura.

--
tbr

[mały OT] podobno padają serwisy torrentowe - lament na forach