podobno pederastia niema nic wspólnego z pedofilią

Data: 2010-04-05 09:50:22
Autor: Mariusz Merta
podobno pederastia niema nic wspólnego z pedofilią
ale to podniecające kupić sobie niewolnika
http://www.fakt.pl/Bronil-Polanskiego-a-sam-nie-lepszy,artykuly,54213,1.html
qrka, czerwony, ekolog pedał i pedofil...
francowaty minister
Mariusz Merta

Data: 2010-04-05 19:16:52
Autor: abc
[...]

W warstwie językowej oddzielono pederastię od pedofilii. Słowa PEDERASTA
unikają jak ognia, bo etymologia słów pederasta i pedofil jest taka sama,
dlatego sięgnęli do amerykańskiego slangu więziennego i wyciągnęli stamtąd
"geja".

Obydwie przypadłości często występują łącznie - pederaści z Dworca
Centralnego, pederasta dyrygent, pedarasta psycholog, itd. są nazywani
pedofilami, ale nie "gejami" choć to pederaści.

Dzięki takiemu oddzieleniu mogą werbalnie promować "gejów" i jednocześnie
potępiać pedofilów, choć to absurd.

Data: 2010-04-05 19:35:38
Autor: abc
podobno pederastia niema nic wspólnego z pedofilią
Dorzucę jeszcze taki link
http://muzyka.onet.pl/1,202,8,67442231,177806383,8191319,0,forum.html

Można tam przeczytać:

"Pomiędzy pedofilią a homoseksualizmem zachodzą ścisłe związki. Politolog
prof. Mirkin napisał, że "organizacje pedofilskie były pierwotnie częścią
koalicji gejów i lesbijek (...)". (Mirkin H. "The pattern of sexual
politics: feminism, homosexuality and pedophilia" ["Paradygmat polityki
seksualnej: feminizm, homoseksualizm i pedofilia"]. Journal of Homosexuality
1999; 37:1-24.)

Ruch HOMOSEKSUALISTÓW i ruch na rzecz akceptacji  PEDOFILII  PRZENIKAJĄ  SIĘ
WZAJEMNIE poprzez takie organizacje jak North American Man-Boy Love
Association (NAMBLA) [Północnoamerykańskie Stowarzyszenie na rzecz Miłości
pomiędzy Mężczyzną a Chłopcem].

Fakt ten potwierdza David Thorstad, wspólzałożyciel NAMBLA w artykule
zamieszczonym w Journal of Homosexuality. (Thorstad D. "Man-boy love and the
Amercian gay movement" ["Miłość męsko-chłopięca a amerykański ruch gejów"].
Journal of Homosexuality. 1990; 20:251-74.)'

Data: 2010-04-05 19:55:36
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-05 19:16, abc pisze:
[...]

Czy ty abc zdajesz sobie sprawę że za słowa nienawiści wobec homoseksualistów mażesz nie trafić do nieba?  Bóg ich stworzył takimi jakimi są a ty nie chcesz tego zaakceptować.. Jeżeli coś istnieje  po "tamtej stronie" tro czeka cię niechybnie piekło .

Data: 2010-04-05 20:29:20
Autor: mkarwan

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpd873$to$1news.onet.pl...
[...]

Które to są "słowa nienawiści wobec  homoseksualistów"?
Ty jesteś pederastą?

Data: 2010-04-05 20:33:13
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-05 20:29, mkarwan pisze:

[...]

A choćby to porównywanie ich do pedofili ..

Powtórzę jeszcze raz: nie , nie jestem homoseksualistą.

Data: 2010-04-05 20:45:11
Autor: abc
podobno pederastia niema nic wspólnego z pedofilią
Które to są "słowa nienawiści wobec  homoseksualistów"?
Ty jesteś pederastą?

A choćby to porównywanie ich do pedofili ..

Przytaczam fakty i podaję źródła. Czego jeszcze chcesz?

Polecam
http://muzyka.onet.pl/1,202,8,67442231,177806383,8191319,0,forum.html

Data: 2010-04-05 22:00:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-05 20:45, abc pisze:
[...]

To ciebie nie usprawiedliwia. Bogu nie będziesz chyba tłumaczył że  wklejałeś tylko jakies wypociny nawiedzonych antyhomków.

Data: 2010-04-06 09:32:28
Autor: abc
[...]

Na chwilę zapomniałem, że w waszym slangu mówienie o faktach nazywa się
"mową nienawiści". Dzięki za przypomnienie.

Data: 2010-04-06 13:45:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-06 09:32, abc pisze:
[...]

O jakich faktach? Przecież w twoich postach aż zionie nienawiścią do bliźnich, i to tylko z powodu ich odmiennych orientacji seksualnych..

Data: 2010-04-06 05:00:02
Autor: Mariusz Merta
On 6 Kwi, 12:45, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> Na chwil zapomnia em, e w waszym slangu m wienie o faktach nazywa si
> "mow nienawi ci". Dzi ki za przypomnienie.

O jakich faktach? Przecie w twoich postach a zionie nienawi ci do
bli nich, i to tylko z powodu ich odmiennych orientacji seksualnych..

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

jadrysku za to ty jesteś sztandarowym przykładem miłości
do zbirów, zbrodniarzy, mordercó i zboczków...
jak cię będą np. piraci chcieli ukatrupić to poproś o buzi... :-)))
Mariusz Merta

Data: 2010-04-06 14:32:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-06 14:00, Mariusz Merta pisze:
[...]

Jestem tylko orędownikiem wolności, pokoju, sprawiedliwości  i braterstwa.

PS. Słyszał pan najnowsze wieści? - Ochroniarz na statku zastrzelił jednego z tych biedaków.. Moim zdaniem powinien być za to powieszony.

Data: 2010-04-05 22:27:26
Autor: Adam
podobno pederastia niema nic wspólnego z pedofilią

A choćby to porównywanie ich do pedofili ..

Pederastia to podciąg płciowy do młodych chłopców, tuż przed fazą dojrzewania.
Pedofilia to pociąg płciowy do dzieci (zarówno do chłopców jak i dziewczynek. Pedaraści więc stanowią podzbiór zbioru pedofilów.
Swoją drogą - nie czuję odrazy do faceta, który ma erekcję na widok rozebranej 14-letniej dziewczynki i chciałby w duszy, aby mu ona chociaż ręką doprowadziła - a zgodnie z prawem, taki czyn jest czynem pedofilskim. A przecież tak różne jest to od sytuacji, gdyby to nie była 14-latka, a 14-latek.
AC

Data: 2010-04-06 08:49:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-05 22:27, Adam pisze:
[...]

W polskim języku pederastia odnosi się do kontaktów płciowych osobników męskich  niekoniecznie z dziećmi .
Natomiast w pedofilii chodzi tylko o kontakty z dziećmi. Z dziećmi obojga płci.

Data: 2010-04-05 20:35:56
Autor: abc
podobno pederastia niema nic wspólnego z pedofilią
Bóg ich stworzył takimi jakimi są a ty nie chcesz tego zaakceptować..

Nie. Bóg dał im wolną wolę i nie zmusza ich do grzechu. Pederastia, czyli
homoseksualizm, czyli nieczystość przeciw przyrodzeniu, zwana jest grzechem
sodomskim od miast Sodoma i Gomora gdzie był on rozpowszechniony. Polecam
np. Rdz 19:4-9:  Grzech sodomski jest grzechem wołającym o pomstę do nieba.

Data: 2010-04-05 22:02:17
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-05 20:35, abc pisze:
[...]

Przypadłość homoseksualizmu to rzecz wrodzona - homoseksualistami  ich stworzył Bóg.  Wśród zwierząt też się zdarzają przypadki homoseksualizmu.

Data: 2010-04-05 22:39:51
Autor: kochamspamWYTNIJTO
nie wśrod zwierząt

> [...]

Przypadłość homoseksualizmu to rzecz wrodzona - homoseksualistami  ich stworzył Bóg.  Wśród zwierząt też się zdarzają przypadki homoseksualizmu.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Rzekomy homoseksualizm wśród zwierząt wynika prawdopodobnie z ich trudności w rozpoznawaniu płci, czyli z pomyłki. Zauważmy np jak starannie dwa psy się obwąchują przy spotkaniu.
A kilkakrotnie widziałem psa próbującego kopulować z ludzką nogą.

Data: 2010-04-06 08:53:20
Autor: jadrys
nie wśrod zwierząt
W dniu 2010-04-05 22:39, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

[...]

Sam widziałem dwa kopulujące ze sobą psy, robiły to na zmianę.. Więc myślę ze o żadnej pomyłce nie mogło być mowy.

A z tą stopą to pewnie jakaś forma psiej zabawy.

Data: 2010-04-06 12:08:18
Autor: cirrus
nie wśrod zwierząt
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpem3s$lkf$4news.onet.pl...
[...]

I sam nie ustawiłeś sie w kolejce? ;)

--
stevep

Data: 2010-04-06 04:58:23
Autor: Mariusz Merta
nie wśrod zwierząt
On 6 Kwi, 11:08, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hpem3s$lkf$4news.onet.pl...

> [...]
> ze o żadnej pomyłce nie mogło być mowy.
> A z tą stopą to pewnie jakaś forma psiej zabawy.

pietrzykowski, baczność, spodnie w dół, do tzva adonaja dzwoń niech
przybuwa, nastąp się
tyłem do tzva zwrot !!!
reszta zespołu gw*** śpiew !
Mariusz Merta

Data: 2010-04-06 13:45:02
Autor: jadrys
nie wśrod zwierząt
W dniu 2010-04-06 12:08, cirrus pisze:

Sam widziałem dwa kopulujące ze sobą psy, robiły to na zmianę.. Więc myślę
ze o żadnej pomyłce nie mogło być mowy.
A z tą stopą to pewnie jakaś forma psiej zabawy.

I sam nie ustawiłeś sie w kolejce? ;)

Nie.. Mnie w odróżnieniu do ciebie nie "kręcą" figle ze zwierzakami. :-P

Data: 2010-04-06 16:29:43
Autor: cirrus
nie wśrod zwierząt
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpf6tf$fpl$2news.onet.pl...
[...]

Chyba jednak kręcą stąd te obserwacje.

--
stevep

Data: 2010-04-06 21:53:42
Autor: jadrys
nie wśrod zwierząt
W dniu 2010-04-06 16:29, cirrus pisze:
[...]

Nie, nie kręci mnie to.. ale jednak było w tym widoku coś co nie pozwoliło mi odejść.

Data: 2010-04-05 22:21:13
Autor: Adam
[...]
Bzdura! Bóg wszystkich stworzył heteroseksualnymi, bo potem ustami swego syna nauczał, że małżeństwo to związek mężczyzny i kobiety. Dał też wolną wolę - a to, co człowiek z tą wolą zrobi - to wybór człowieka (szatan zaś podsuwa człowiekowi sprzeniewierzenie się boskim prawom).
Tak więc ten, kto olał prawa ustanowione przez Boga nie może byc akceptowany przez tych, który tych praw przestrzegają.
Homoseksualista przeczy swemu człowieczeństwu, postępuje niezgodnie z naturą. Pederastia jest skłonnością nabytą, a nie wrodzoną.
AC

Data: 2010-04-06 08:58:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-05 22:21, Adam pisze:
[...]

A jednak są ludzie o skłonnościach homoseksualnych.. A jak wiadomo człowieka (nawet homoseksualistę) stworzył Bóg.

Nie powtarzaj za nawiedzonymi antyhomkami rzeczy o których widzę nie masz pojęcia, a poznaj homków osobiście i zapytaj o ich przypadłość.. Zapewniam cie że prawie każdy swoje zboczenie miał od dziecka i to wcale nie na skutek oglądania gejowskich pornosów.

Data: 2010-04-06 21:50:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-06 18:09, sam pisze:

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hpem3k$lkf$1news.onet.pl...

Nie powtarzaj za nawiedzonymi antyhomkami rzeczy o których widzę nie masz pojęcia, a poznaj homków osobiście i zapytaj o ich przypadłość..

Mieszkasz we wsi o nazwie "Pedałów", czy swoje wiadomosci czerpiesz
z tej samej ksiazki o Leninie ?

Poczytaj sobie, moze sie czegos dowiesz:
http://homoseks.blox.pl/html

W swoim czasie spędzałem dużo czasu z gejami. Tak że trochę się dowiedziałem o ich odmienności.  Czytanie takich informacji w necie mija się z celem, albowiem sa to teksty albo nawiedzonych anty homoseksualistów albo  pro gejowskich oszołomów. Tak że z takich źródeł  prawdy sie nie dowiesz .

Data: 2010-04-06 23:19:19
Autor: Adam
podobno pederastia niema nic wspólnego z pedofilią
Zapewniam cie że prawie każdy swoje zboczenie miał od dziecka i to wcale nie na skutek oglądania gejowskich pornosów.
He, he.... Tę bajkę opowiadają sami pederaści o sobie. Poczytaj sobie trochę na temat psychologii rozwojowej, a szczególnie o momencie budzenia i się popędu seksualnego i o jego prawidłowościach.
Jeden z moich znajomych byłe pederastą - jego zainteresowanie tą samą płcią wzięło się z tego, że swoje pierwsze uświadomione napięcia seksualne zaspokajał poprzez wspólny onanizm ze starszym kolegą. Ćwiczyli to dość długo, ba, nawet w trakcie tych praktyk oglądali zdjęcia nagich kobiet, czasami przebierali się z damską bieliznę. I to mu pozostało - nawet się ożenił, ma dwójkę dzieci, ale prawdziwy seks praktykuje z kolegą. To jest klasyczna choroba, tak samo jak koprofagia czy psychoza maniakalna.
AC

Data: 2010-04-05 20:58:39
Autor: konserwator

I ROBIA TO TZW "DZIENNIKARZE" Z gwNA.... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-05 19:50:18
Autor: jadrys
podobno pederastia niema nic wspólnego z pedofilią
W dniu 2010-04-05 19:35, Piotr pisze:
Użytkownik "Mariusz Merta"<gumisiu1@wp.pl>  napisał w wiadomości

Ale ta co zgwałcila Polańskiego, to była prostytutka! Sam słyszalem jak
Zanussi mowił.
Piotr

No i była prostytutką. A jej matka była jej Alfonsem/ką.  - Załatwianie korzyści osobistych po przez łóżko zwykło się nazywać prostytucją.

Data: 2010-04-05 20:20:50
Autor: jadrys

No i była prostytutką. A jej matka była jej Alfonsem/ką.  - Załatwianie
korzyści osobistych po przez łóżko zwykło się nazywać prostytucją.

Aaa, no to mnie uspokoiłeś, bom już myślał, że ten Znussi to łże jak pies.
Bo wiesz Jadrysiu 13 lat to troche mało nawet na Filipinach, a co dopiero w
USA, gdzie wódzię kupisz dopiero jak masz 21 lat... I prawo dosyć
restrykcyjne...
Ale pewnie ten Zanussi to tak, jak ty mysli, że jak mu się trafi
dwunastolatka do wyrka, to przecie nie wyrzuci, bo to kurwa i realizuje
swoje interesy, dobrze kombinuję?

Widzę Piotrze że jednak mimo wszystko podoba ci się "postymp". Historia ludzkości trwa kilkanaście tys. lat, jednak stosunki z całkowicie dojrzałą/rozwiniętą kobietą ale nie mająca skończonych  18 zaczęto nazywać pedofilią od stosunkowo niedawna. Kiedyś 15 latka mogła nieć już parę dzieci i świat się od tego nie zawalał..

A juz najbardziej mnie irytuje to wtrącanie się w nieswoje sprawy - godzą się na to rodzice, godzą się sami zainteresowani (kochankowie) ale zupełnie obcych ludzi to boli. To niby im się dzieje jakaś krzywda że podnoszą taki larum??

Data: 2010-04-05 21:05:03
Autor: konserwator

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpdaik$8s6$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpd9mg$523$1news.onet.pl...

[...]

Ale ten Zanussi nic nie mowił o tych kilku tysiącach lat, Jadrysiu, on mowił, że to kurwa. Znaczy nie... Mówił,  że tutkaprosta... :-)
To dopiero ciebie poruszyła epopeja tysiącletniego dmuchania nieletnich.
Wiesz co, może i tak... W sumie, jak jest  pochewka, to i kozik się zawsze znajdzie.
Ale to, co sie przydarzyło temu twórcy wiekopomnych dzieł, nie było 1000, czy 2000 lat temu, tylko teraz, w konkretnym kraju i w konkretnej sytuacji, również prawnej. Przecie jak teraz napadniesz na jakąś babę i ją wyruchasz, to co będziesz gadał przed sądem, że u Wikingów to norma? Czy też może powiesz, że ci przykro i sam nie wiesz co cię porwało, a damę przeprosisz... Co nie?
Albo się na coś umawiamy, albo nie. Teraz jesteśmy umowieni na teorię, że jednak dmuchanie takich nielatów ich psuje i, ze tego robić nie wolno. Może kiedyś socjalizdy wprowadzą prawo, że wolno, co sie rusza, to i na dwulatki się znajda amatorzy z chucią i odpowiednią do tego teorią. no i oczywiście rodzice, którzy stwierdzą, że się zgadzają.
Piotr

wszystko sie zgadza, tylko "wikingow" z malej litery prosze...
"wiking" to czynnosc...
podobnie jak "rympal"
pozdro
rympal

Data: 2010-04-05 22:08:38
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-05 20:36, Piotr pisze:
[...]

I prawdę mówił pan Zanussi. Ta małolata nie przyjechała do Polańskiego oglądać filmów a uprawiać seks za korzyści osobiste.

[...]

Nic nie będę gadał przed sadem - nie jestem gwałcicielem.. A gwałcicieli karałbym kastracją. Albo najlepiej oddałbym jego los w ręce ofiary.

[...]

Bez przesady, nikt nie mówi o współżyciu z małymi dziećmi .

Data: 2010-04-06 08:41:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-06 07:50, Piotr pisze:

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpdg47$m75$4news.onet.pl...

... Bez przesady, nikt nie mówi o współżyciu z małymi dziećmi .

Nikt? Hm, a te kilkat tysięcy lat, to pies?
Zaczynasz kręcić Jadrysiu. Chyba skończymy tę pogawędkę.
Piotr

Mówię o małych dzieciach... Rozwinięta trzynastolatka już takim dzieckiem nie jest.

Data: 2010-04-05 21:01:17
Autor: konserwator

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpd70v$3s6$1speranza.aioe.org...

[...]

BEZCZELNA 13 LETNIA KURWA!

jaki ona mogla tak nachodzic Pana Polanskiego - znanego i cenionego przez caly swiat rezysera zydoskiego pochodzenia!!!! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-05 22:10:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-05 21:01, konserwator pisze:

BEZCZELNA 13 LETNIA KURWA!

jaki ona mogla tak nachodzic Pana Polanskiego - znanego i cenionego przez
caly swiat rezysera zydoskiego pochodzenia!!!!

Czasem zdarza ci się napisać coś sensownego.. Szkoda tylko że tak rzadko.

Data: 2010-04-06 08:37:02
Autor: Sławomir Śnieg
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Bo nie ma, ale to nie znaczy, że homoseksualista nie moze być pedofilem.
Podejrzewam, że pan minister kultury Francji  nosi w sobie o wiele więcej
zboczeń niż się do tego przynaje?
Tacy ludzie bywają szczególnie niebezpieczni. Powinni byc izolowani od
społeczeństwa, a przynajmniej monitorowani.
Pan minister jak najbardziej powinien pozostac na swoim stanowisku, albowiem
na tak wyeksponowanym miejscu patrzy mu się szczególnie
na ręce.

Śławomir Snieg

podobno pederastia niema nic wspólnego z pedofilią