podpis niebieskim długopisem - ciekawa te oria

Data: 2011-01-22 09:13:23
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
podpis niebieskim długopisem - ciekawa te oria
W dniu 22.01.2011 02:14, Paulina pisze:
Spotkałam się z ciekawą teorią:
pism urzędowych nie należy podpisywać kolorem czarnym, aby można było
odróżnić oryginał od kopii

Niestety kiedyś czekałem 2 miesiące dłużej na wydanie karty kredytowej,
bo pracodawca na zaświadczeniu o zarobkach przybił czarną pieczątkę i
uznano to za kopię. Dzwoniłem, mówiłem, że to oryginał, 2 tygodnie
później infolinika wciąż mówiła, że w systemie zaznaczono, że czekają na
zaświadczenie o zarobkach, bo dostarczyłem kopię.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
(J 1,14)

Data: 2011-01-28 22:27:45
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 22 Jan 2011, Przemysław Adam ¦miejek wrote:

W dniu 22.01.2011 02:14, Paulina pisze:
Spotkałam się z ciekaw± teori±:
pism urzędowych nie należy podpisywać kolorem czarnym, aby można było
odróżnić oryginał od kopii

Niestety kiedy¶ czekałem 2 miesi±ce dłużej na wydanie karty kredytowej,
bo pracodawca na za¶wiadczeniu o zarobkach przybił czarn± piecz±tkę

  To ja w ramach wersji odwrotnej.
  Dłuższ± chwilę kiedy¶ przekonywałem pani± w US że trzymana przez ni±
kartka z tre¶ci± zapisków UM (to było przed "jednym okienkiem")
jest kopi±.
"Ale to jest kolorowe" :D

pzdr, Gotfryd

podpis niebieskim długopisem - ciekawa te oria