"podpisywanie" dokumentów

Data: 2010-11-10 09:49:52
Autor: spp
"podpisywanie" dokumentów
W dniu 2010-11-10 09:18, Piotr pisze:

Niestety szef zażyczył sobie żeby na każdym sporządzanym dokumencie w
stopce umieszczać formułkę: dokument sporządził..... data...... podpis.

Generalnie jak wytłumaczyć "z paragrafami" szefowi że jego pomysły są
dziwne?

Dlaczego dziwne?
Sporządzasz ten dokument czy nie?

--
spp

Data: 2010-11-10 10:44:28
Autor: Piotr
"podpisywanie" dokumentów
[...]

Nie, nie sporządzam, drukuję go poprostu. Nie ustalam zawartych w nim kwot, ustaleń, zobowiązań itd.itp. Nie mam nic wspólnego z takim dokumentem, oprócz tego że wiem gdzie jest plik i umiem go szybko odnaleźć i wydrukować. Są dokumenty które sporządzam, są to jakieś sprawozdania i pod nimi się podpisuję, bo je faktycznie sporządzam. A tu jest tylko czynność techniczna, wchodzę na serwer, odszukuję co trzeba i wio na drukarkę. I naprawdę nie widzę powodu dla którego wielostronicowa umowa o rzeczy dla mnie abstrakcyjne, na których nie znam się zupełnie zawierała mój podpis. Takie mam wątpliwości.

Piotr

Data: 2010-11-10 04:40:23
Autor: witek
"podpisywanie" dokumentów
On 11/10/2010 3:44 AM, Piotr wrote:
[...]

wiec dopisz do dokumentu stopke z nazwiskiem tego kto ten dokument sporzadzil, a ty sie dopisz dokument wydrukwal ....

Data: 2010-11-10 11:02:46
Autor: RadoslawF
"podpisywanie" dokumentów
Dnia 2010-11-10 10:44, Użytkownik Piotr napisał:

[...]

Zgłoś to szefowi że ty nie sporządzasz tylko "drukujesz po prostu".
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-11-10 13:07:54
Autor: animka
"podpisywanie" dokumentów
W dniu 2010-11-10 10:44, Piotr pisze:
[...]

Powinno być coś stosownego w stopce, nazwa firmy, czyli powinien to być druczek firmowy. Podpisuje się na pisemku ten co dokument kazał wydrukować+ jakiś kierownik czy dyrektor.

--
animka

"podpisywanie" dokumentów