Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   podpisz petycjie do Bialego Domu w USA z prosba o powolanie komisi miedzynarodowej w sprawie zamachu Smolenskiego na polski rzadowy samolot w dniu 10 Kwietnia 2010 roku

Data: 2012-06-28 01:01:34
Autor: muto2100
Data: 2012-06-28 10:22:23
Autor: WW
podpisz petycjie do Bialego Domu w USA z prosba o powolanie komisi miedzynarodowej w sprawie zamachu Smolenskiego na polski rzadowy samolot w dniu 10 Kwietnia 2010 roku
W dniu 2012-06-28 10:01, muto2100 pisze:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/31278-polonia-apeluje-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skrzypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-na-prawde-o-katastrofie

A walcie siÄ™.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

Data: 2012-06-28 02:43:04
Autor: muto2100
On 28 Cze, 10:22, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W dniu 2012-06-28 10:01, muto2100 pisze:

>http://wpolityce.pl/wydarzenia/31278-polonia-apeluje-o-poparcie-petyc...

A walcie się.

Pozdrawiam
WW
"Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wioch± a Polak burakiem".

Ja   juz   podpisalem!

Data: 2012-06-25 14:57:52
Autor: pluton
podpisz petycjie do Bialego Domu w USA z prosba o powolanie komisi miedzynarodowej w sprawie zamachu Smolenskiego na polski rzadowy samolot w dniu 10 Kwietnia 2010 roku

> [...]

No to jak mawia rydzyk macie juz 3 miliony podpisow.

Nullification

Data: 2012-06-28 17:23:20
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 28 Jun 2012 02:43:04 -0700 (PDT), muto2100 napisał(a):

[...]

Nasza cała rodzina też. I znajomy wraz z liczn± rodzin± i 300 swoimi
pracownikami. Następni też.
--
XL

Data: 2012-06-25 14:58:49
Autor: pluton
[...]

Jak jeszcze podpisza ksiendze ze swoimi dzieciami, to bedzie z 10 milionow.

Nullification

Data: 2012-06-28 11:46:53
Autor: Chiron
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jsh484$75l$2node1.news.atman.pl...
[...]

Ciekawe- uważasz, że nie jest ważne dla Polski wyjaśnienie tej sprawy?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-25 15:00:28
Autor: pluton
podpisz petycjie do Bialego Domu w USA z prosba o powolanie komisi miedzynarodowej w sprawie zamachu Smolenskiego na polski rzadowy samolot w dniu 10 Kwietnia 2010 roku
Ciekawe- uważasz, że nie jest ważne dla Polski wyja¶nienie tej sprawy?

Przeciez wszyzstko jest jasne. Tusk z Putinem zamontowali 2 bomby helowe
w brzozowych pniakach, ktore byly naszykowane do palenia w samolotowym
kominku.

Nullification

Data: 2012-06-28 11:55:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jsh96c$c0d$1node2.news.atman.pl...
[...]

I ta petycja wyjaśni sprawę?
Przecież już jakiś kongresman miał zwrócić się z jakąś petycją w USA. Przecie Macierewicz z pewną panią już wycierali przedpokoje w usiech. I co wynikło? Ano gó****no, jak zwykle!

Data: 2012-06-28 17:24:25
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 28 Jun 2012 11:55:39 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jsh96c$c0d$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jsh484$75l$2node1.news.atman.pl...
[...]

I ta petycja wyja¶ni sprawę?

Przynajmniej pokaże ¶wiatu, co jest wart polski rz±d, że obywatele Polski
muisz± szukać sprawiedliwo¶ci za oceanem.

--
XL

Data: 2012-06-28 18:08:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:14qdd1j4hyhgv$.15afspwjp1uvs.dlg40tude.net...
[...]

Naiwna. Kto się dowie o tej petycji? Czy ty się orientujesz jak to jest z petycjami w usiech?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-06-28 11:58:58
Autor: WW
W dniu 2012-06-28 11:46, Chiron pisze:

Ciekawe- uważasz, że nie jest ważne dla Polski wyjaśnienie tej sprawy?

Po pierwsze, nie ma żadnej "sprawy". Jest zwykły wypadek lotniczy.
Po drugie, brudy pierze się we własnym domu.

Data: 2012-06-28 12:33:23
Autor: Chiron
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jsh9tq$clj$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2012-06-28 11:46, Chiron pisze:

Ciekawe- uważasz, że nie jest ważne dla Polski wyjaśnienie tej sprawy?

Po pierwsze, nie ma żadnej "sprawy". Jest zwykły wypadek lotniczy.
Jeśli to jest wypadek- a na to nie ma dowodów (raczej poszlaki mogą wskazywać na zamach)- to uważasz, że nie można zarzucić prowadzonemu "śledztwu" poważnych uchybień?

Po drugie, brudy pierze się we własnym domu.
To prawda. Jednak- sÄ… pewne granice.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-28 11:02:20
Autor: Observator
Chiron, nie dajcie sie podpuszczac na sciepie Szaronowi

...to jakis prosowiecki prowokator. Przeciez wyraznie popiera obecny nierzad
platfusow.

Data: 2012-06-28 12:48:48
Autor: WW
W dniu 2012-06-28 12:33, Chiron pisze:

Po pierwsze, nie ma żadnej "sprawy". Jest zwykły wypadek lotniczy.
Jeśli to jest wypadek- a na to nie ma dowodów

Dopóki nie znajda się dowody, że tak nie było, a takich nie ma mimo dwuletnich poszukiwań, to to był wypadek.

Po drugie, brudy pierze się we własnym domu.
To prawda. Jednak- sÄ… pewne granice.

I ustalać mają je Macierewicz z Fotygą, skamlącymi w USA?

Wolne ĹĽarty.

Data: 2012-06-28 10:55:13
Autor: Observatore
podpisz petycjie do Bialego Domu w USA z prosba o powolanie komisi miedzynarodowej w sprawie zamachu Smolenskiego na polski rzadowy samolot w dniu 10 Kwietnia 2010 roku
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a): I ustalać maj± je Macierewicz z Fotyg±, skaml±cymi w USA?

Wolne żarty.

******************************

A kiedy Polska wyszla z NATO?? Zyjecie w innym wymiarze i nie sluchaliscie
tego co powiedzial zamordowany gen.Slawomir Petelicki ???

Data: 2012-06-28 13:32:11
Autor: Chiron
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jshd6h$6hn$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

Chyba WW nie chce być przekonywany. Takie odnoszę wrażenie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-28 11:38:14
Autor: Observatore
Chiron <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał(a):
> [...]
> tego co powiedzial zamordowany gen.Slawomir Petelicki ???

Chyba WW nie chce być przekonywany. Takie odnoszę wrażenie.

no pewnie, ze nie chce. Kocha nadal sowiety miloscia masochisty do sadysty...

Data: 2012-06-29 00:05:48
Autor: pluton
[...]

Ale chodzi o to, co powiedzial zanim zostal zamordowany,
czy jak juz zeskrobali go ze scian po wybuchu tej bomby ?

Nullification

Data: 2012-06-28 12:01:03
Autor: A. Filip
"Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> pisze:
[...]

Na _cudzy_ koszt? WaĹĽne jak najbardziej jest :-)

A po za tym jeśli w usiech nie potrafią "odfiltrować" podpisów nie
obywateli/rezydentów USA to cały ten system petycji jest "niedopracowany".

Data: 2012-06-28 17:04:15
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 28 Jun 2012 01:01:34 -0700 (PDT), muto2100 napisał(a):

http://wpolityce.pl/wydarzenia/31278-polonia-apeluje-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skrzypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-na-prawde-o-katastrofie

W ci±gu 10 minut od mojego i męża podpisów przybyło 20 nowych. Jest szansa.
--
XL

Data: 2012-06-28 18:07:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cjbtrzdbrwa.1kmllnwsedv3v$.dlg40tude.net...
[...]

Ale to jest oszustwo! Bozia pokarze! Rozgrzeszenia nie dostaniecie!