podróbka GTX

Data: 2018-10-23 00:06:30
Autor: stalowe
podróbka GTX
Witam,
jakiś czas temu nabyłem takiego podrabianego GTX 750. Na wpół świadomie więc sam sobie jestem winien.
Teraz mam z tym taki problem, że chcąc włączyć niektóre gry na steamie, niestety wywalają się. Ale niektóre chodziły dobrze.
Doszedłem do tego że problemem jest ilość pamięci - pewnie ma 1GB a deklaruje że ma 2GB.
Jest szansa coś z tym zrobić poza zezłomowaniem? Chodzi mi o jakiś sposób na określenie że ma jednak 1GB pamięci i może zniknie powód zawieszania sprzętu?
--
jureko

Data: 2018-10-23 09:11:13
Autor: BQB
podróbka GTX
W dniu 23.10.2018 o 09:06, stalowe@gmail.com pisze:
[...]

Jedynie modyfikacja lub ściągnięcie właściwego biosu karty i jego aktualizacja.

Data: 2018-10-23 00:40:54
Autor: stalowe
podróbka GTX
W dniu wtorek, 23 października 2018 09:11:13 UTC+2 użytkownik BQB napisał:
W dniu 23.10.2018 o 09:06, sta...@gmail.com pisze:
> [...]

Jedynie modyfikacja lub ściągnięcie właściwego biosu karty i jego aktualizacja.

Gdzieś w sieci znalazłem kable/przystawkę do naprawiania tych fakeowych GTXów. To jedyna droga? Bo to w sumie dodatkowy wydatek, chyba nie ma to sensu bo sama procedura dość skomplikowana. W oryginale to był chyba jakiś GTS 450 czy jakoś tak.

Data: 2018-10-23 10:16:22
Autor: BQB
podróbka GTX
W dniu 23.10.2018 o 09:40, stalowe@gmail.com pisze:
[...]

Można włożyć 2 karty do komputera, lub mieć oprócz tej jeszcze zintegrowaną, z niej odpalić kompa użyć programu do zgrywania biosu, zmodyfikować w hexie w odpowiednich polach i wgrać. Kiedyś to robiłem, obecnie takie kombinacje są wykonywane przez kopaczy kryptowalut.

Data: 2018-10-23 09:22:28
Autor: Roman Tyczka
podróbka GTX
On Tue, 23 Oct 2018 00:06:30 -0700 (PDT), stalowe@gmail.com wrote:

[...]

Może napisz maila do kolesia, który Ci sprzedał ten szajs, pogratuluj
sprytu i poproś o poprawny bios/firmware.

Roman Tyczka

Data: 2018-10-23 00:32:33
Autor: stalowe
podróbka GTX
W dniu wtorek, 23 października 2018 09:22:29 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:
On Tue, 23 Oct 2018 00:06:30 -0700 (PDT), sta...@gmail.com wrote:

> [...]

Może napisz maila do kolesia, który Ci sprzedał ten szajs, pogratuluj
sprytu i poproś o poprawny bios/firmware.
Nie, to odpada trochę czasu mineło.
zresztą pomijając oszusta, to wiedząc że cena nie gra i tak w to poszedłem - ale wtedy nie miało to dla mnie większego znaczenia. A kupowałem min. 2 lata temu. Teraz dzieci chciały w coś zagrać i niestety _niedasie_.
--
jureko

Data: 2018-10-23 09:53:32
Autor: Jacek Maciejewski
podróbka GTX
Dnia Tue, 23 Oct 2018 00:06:30 -0700 (PDT), stalowe@gmail.com
napisał(a):

Chodzi mi o jakiś sposób na określenie że ma jednak 1GB pamięci i może zniknie powód zawieszania sprzętu?

A co, na scalakach od pamięci nic nie pisze? Odczytaj typ, pomnóż x
ilość kości i masz :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-23 01:24:40
Autor: stalowe
podróbka GTX
W dniu wtorek, 23 października 2018 09:53:34 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
A co, na scalakach od pamięci nic nie pisze? Odczytaj typ, pomnóż x
ilość kości i masz :)

Ok, może niejasno to napisałem. Chodziło o to żeby w systemie karta zgłaszała że tak naprawdę ma 1GB a nie 2 których nie ma.
--
jureko

Data: 2018-10-23 11:32:03
Autor: Jacek Maciejewski
podróbka GTX
Dnia Tue, 23 Oct 2018 01:24:40 -0700 (PDT), stalowe@gmail.com
napisał(a):

[...]

Aa... to co innego :) Bez wymiany biosu karty ani rusz.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-23 22:27:35
Autor: ToMasz
podróbka GTX
napisał(a):

[...]

a tak na zasadzie tonący brzydkiej się chwyta. próbowałeś jak ta karta zachowa sie pod linuksem? Bo być moze otwarty sterownik, nie będzie pytał ile ma ramu tylko sam sprwdzi? Nawet jak nie będziesz grał na linuksie, to przynajmniej będziesz wiedział komu sprzedać
ToMasz

Data: 2018-10-23 14:03:39
Autor: stalowe
podróbka GTX
W dniu wtorek, 23 października 2018 22:27:36 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

[...]
No tak, próbowałem.
Chciałem po latach zobaczyć jak wygląda Tomb Raider i dlatego ją nabyłem. Gra chodziła ładnie. Pod Linuksem właśnie (na steamie).
Ale np chiałem córce włączyć Cities Skyline i już zaczęły się problem - gra wiesza się po paru minutach lub od razu. Na Linuksie i Windowsie. Inne podobnie. Serwis nie znalazł problemów, ja widzę je w karcie (pojawiały się artefakty itp). Tak na codzień nie mam z tym problemu wiec mogę z tym żyć ;).
--
jureko

Data: 2018-10-25 10:42:46
Autor: radekp@konto.pl
podróbka GTX
Tue, 23 Oct 2018 14:03:39 -0700 (PDT), w
<3fe73ad2-1a56-416f-be83-7dcb55b859f3@googlegroups.com>, stalowe@gmail.com
napisał(-a):

> [...]

Ale np chiałem córce włączyć Cities Skyline i już zaczęły się problem - gra wiesza się po paru minutach lub od razu. Na Linuksie i Windowsie. Inne podobnie. Serwis nie znalazł problemów, ja widzę je w karcie (pojawiały się artefakty itp). Tak na codzień nie mam z tym problemu wiec mogę z tym żyć ;).

Są programy do sprawdzania RAM-u karty. Na początek zapuść i zobacz co wyjdzie.

Data: 2018-10-24 01:26:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
podróbka GTX

<stalowe@gmail.com> 1b4f0d58-e5cd-436f-9995-aed69b896087@googlegroups.com

: Teraz mam z tym taki problem, że chcąc włączyć
: niektóre gry na steamie, niestety wywalają się.

Ja mam problem z oryginalną NV.
Problem pojawił się po aktualizacji W10 do 1803.
(co jakiś czas niby coś poprawia się w efekcie
apdejtowania, ale IMO ogólnie jest coraz gorzej)
Nie gram, ale z NV korzystam.

--
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

podróbka GTX