podróż do Kijowa nocą?

Data: 2012-08-29 23:25:48
Autor: Adampio
podróż do Kijowa nocą?
Witam,

parę lat temu mocno odradzano mi nocne jazdy po Ukrainie ze wzgledu na dziury w asfalcie i DAJ. Czy obecnie coś sie zmieniło?
Chodzi mi o możliwie sprawny (bez zwiedzania) przejazd ciurkiem z Warszawy do Kijowa, start około 15-tej w piatek. Wujek Gugiel twierdzi, że to 760 km.

Data: 2012-08-29 23:32:53
Autor: Andy Niwinski
podróż do Kijowa nocą?

"Adampio" <adampio@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k1m1ck$jl7$1speranza.aioe.org...
[...]

Zmieniło się. Teraz nie trzeba uważać na dziury, teraz jest problem z dziećmi, które w tych dziurach się bawią.

podróż do Kijowa nocą?