podroze po Warszawie

Data: 2010-08-27 00:27:58
Autor: sgarnek
podroze po Warszawie
Jutro bede musial troche pojezdzic po Warszawie
Prosze o podanie mozliwie szybkich tras pomiedzy podanymi miejscami
Podaje godziny w jakich musze byc w okreslonych miejscach

wjazd od Katowic
12:00-13:00 ul. Nowowiejska 31 Śródmieście
13:00-14:00 ul. Poligonowa 3 (Praga - poludnie niedaleko Grochowskiej)
14:00-17:00 ul. Grzybowska 79,Wola, niedaleko ul. Kasprzaka
18:00-19:00 ul.Konopnickiej 6 Śródmieście

Data: 2010-08-27 07:44:15
Autor: Myjk
podroze po Warszawie
2010-08-27 00:27:58 sgarnek

wjazd od Katowic
12:00-13:00 ul. Nowowiejska 31 Śródmieście

http://kut.as/1vy

Nie jedź od Jerozolimskich, bo tam budują rondo przy Łopuszańskiej i
jest cyrk na kółkach. Na Krakowskiej trochę postoisz, zwłaszcza za
Jankami na zwężeniu i przy Hynka (tam z kolei robią wiadukt nad
Krakowską i ruch poprzeczny jest puszczony dołem.

13:00-14:00 ul. Poligonowa 3 (Praga - poludnie niedaleko Grochowskiej)

http://kut.as/1vz Tu się przebijesz bez przeszkód o tej porze,
aczkolwiek... na Trasie Ł może być trochę korka przed mostem przez @#$!@#$^ bus-pas.

14:00-17:00 ul. Grzybowska 79,Wola, niedaleko ul. Kasprzaka 18:00-19:00 ul.Konopnickiej 6 Śródmieście

Tutaj niezależnie jak pojedziesz, zdrowo postoisz.
Taka pora i do tego piątek.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-08-27 11:20:15
Autor: Axel
podroze po Warszawie
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message

14:00-17:00 ul. Grzybowska 79,Wola, niedaleko ul. Kasprzaka
18:00-19:00 ul.Konopnickiej 6 Śródmieście
Tutaj niezależnie jak pojedziesz, zdrowo postoisz.
Taka pora i do tego piątek.

Dodam, ze dzis od 18 Masa Kretyniczna....

--
Axel

Data: 2010-08-27 11:52:27
Autor: Czarek Daniluk
podroze po Warszawie
W dniu 2010-08-27 11:20, Axel pisze:
[...]

Pada, może trochę rowerzystów nie przyjedzie na nią ;) i opady to też korkogenne są w DC.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-08-27 21:25:39
Autor: Przemek V
podroze po Warszawie

Użytkownik "Czarek Daniluk" <cdsoftware@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości news:i581ti$fq6$2news.onet.pl...
[...]

Spodziewałem się dzisiaj ok. 18.30 w centrum najgorszego bo piątek, masa kretyniczna, deszcz, objazdy i pozamykane ulice. Nawet zaparkowałem na ulicy przed biurem przygotowany do tego, że tak jak w zeszły piątek o tej samej porze na Wilanów ze Świętokrzyskiej najszybciej przejadę korzystając z Trasy W-Z ale nie będę stał 15 minut żeby wyjechać z parkingu wielopoziomowego. I co? I nic. Pustki. Totalne pustki. Zupełnie nie wiem od czego to zależy.

Data: 2010-08-27 21:32:39
Autor: Artur Maśląg
podroze po Warszawie
W dniu 2010-08-27 21:25, Przemek V pisze:
[...]

Przemek - jeszcze są wakacje, a studenci dopiero za miesiąc. Kto
z warszawiaków bierze w tym udział?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-27 21:44:36
Autor: Przemek V
podroze po Warszawie

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:i593st$gt7$2inews.gazeta.pl...

[...]

Ale coś tam pewnie jechało. W zeszły piątek świeciło słoneczko, nie było masy i w kwartale Marszałkowska/Aleje/JPII/Świętokrzyska był gridlock totalny. Dzisiaj rano na TŁ było gęsto jak zwykle, koło południa też było dosyć ciasno a pod wieczór luz.

Dzisiaj rano widziałem też taką akcję, że przecierałem oczy ze zdumienia i szczypałem się czy aby na pewno w Polsce jeszcze jestem. Autobus na Powsińskiej przebija się z przystanku do skrętu w lewo w Bonifacego. Musi przeciąć 4 pasy w poprzek na długości 50 metrów. Byłem na lewym pasie i zostawiłem dziurę z 15 metrów żeby widział, że go puszczam. Nie mógł wjechać na mój pas bo był już na wysokości faceta w Oplu Antarze przede mną. I teraz uwaga! Kierowca Opla zobaczył w lusterku, że zostawiłem dziurę, wrzucił WSTECZNY i cofnął się te 15m. aż do mnie żeby zrobić miejsce dla przebijającego się autobusu.

Data: 2010-08-27 21:50:50
Autor: Artur Maśląg
podroze po Warszawie
W dniu 2010-08-27 21:44, Przemek V pisze:
(...)
[...]

No widzisz - jeździsz po świecie, ja też ;) To jest to, o czym od dawna
piszę - ludzie w Polsce się zwyczajnie edukują i systematycznie wzrasta
poziom kultury. Powoli emblemat 'huja' staje się mało atrakcyjny ;)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-27 21:57:41
Autor: Przemek V
podroze po Warszawie

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:i594v1$nfp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie tak jest. W Warszawie ruch miejski jest o wiele bardziej ucywilizowany niż kilka lat temu. Ludzie się wpuszczają, dziekują. Nie pamiętam sytuacji żeby wpuszczany autobus nie podziękował awaryjnymi. Parę lat temu nie do pomyślenia.Jeszcze muszą się w niektórych miejscach nauczyć na suwak jeździć. Ale np na ślimaku z Wisłostrady na TŁ gdzie łączą się strumienie z dwóch kierunków Wisłostrady i ci jadący z Żoliborza są na podporządkowanej suwak działa perfekcyjnie.

Data: 2010-08-30 06:58:28
Autor: Myjk
podroze po Warszawie
2010-08-27 21:57:41 Przemek V

Jeszcze muszą się w niektórych miejscach nauczyć na suwak jeździć.

Z tym to ciężko bez należytej edukacji. Słucham czasem wywodów na CB odnośnie jazdy przy zwężeniu drogi, to nóż się w kieszeni otwiera.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-08-30 09:45:46
Autor: Rychu
podroze po Warszawie
W dniu 2010-08-30 08:58, Myjk pisze:
2010-08-27 21:57:41 Przemek V

[...]

Pamiętam jak z trzy miesiące temu byłem w Gdańsku
i miałem przyjemność jechania Armii Krajowej w kierunku
Kartuskiej. Z dwóch pasów robi się jeden, link:
<http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=gda%F1sk&Submit=Szukaj&long=18.550021700000002&lat=54.341707&type=2&scale=1a&svActive=false>
No strasznie ciasno, wszystko się ledwo toczy, już pewnie
z kilometr przed zwężką. Kilka aut przede mną na lewym pasie
ledwo się toczy tir z naczepą, a na prawym wysunięty o jakieś
10 metrów drugi podobny. No i blokują ruch na dwóch pasach
wydłużając cały zator o dobry kolejny kilometr. Pytam się
ich na CB czy słyszeli o jeździe na suwak i czemu ten na lewym
nie dojedzie do zwężki. Odpowiedzi, którą otrzymałem nie będę
cytował, ale nie była na temat i w skrócie można by ją streścić
tak "ch*j się k**wa znasz k***sie je**ny, odpi**dol się". Efekt
był taki, że kilka osób się wkurzyło i jak miały jakieś auta
z minimalnie wyższym zawieszeniem to go objeżdżali po pasie
zieleni. Mi się udało wjechać za tira z prawej, ale barany
nadal kombinowały. Zamiast ten z prawej wpuścić tego z lewej,
to próbowali coś na odwrót z przejechaniem po części wyłączonej
z ruchu. Ja się zgrabnie wcisnąłem między nich i jeszcze wpuściłem
z pięć auta z prawego pasa przytrzymując chwilę tego oszołoma.
Obaj mieli naczepy na kartuskich blachach.

Ogólnie tak odnosząc się do tematu, to w Warszawie bardzo
kulturalnie się jeździ. Dodam, że przez rok jeździłem na
katowickich blachach, które ludzie często mylili ze skierniewickimi ;)
Często na wolskich (WY), a ostatnio od roku na krakowskich
i nie czuć specjalnie różnicy w poruszaniu się po mieście.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-08-30 07:53:49
Autor: Myjk
podroze po Warszawie
2010-08-30 09:45:46 Rychu

Ogólnie tak odnosząc się do tematu, to w Warszawie bardzo
kulturalnie się jeździ.

Owszem, aczkolwiek nadal kupa "miszczów lewego pasa".

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-08-30 10:01:30
Autor: Waldek Godel
podroze po Warszawie
Dnia Mon, 30 Aug 2010 09:45:46 +0200, Rychu napisał(a):

[...]

o... kolejny co nie wie jak działa suwak... --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-28 00:00:27
Autor: Axel
podroze po Warszawie

"Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote in message news:4c7815a6$0$21001$65785112news.neostrada.pl...

[...]

O 16 TL w kierunku pomnika lotnika stala od GUSu, a w druga strone korek zaczynal sie przy Grojeckiej i ciagnal sie co najmniej do mostu (dalej mnie nie bylo ;-)

--
Axel

Data: 2010-08-30 09:19:03
Autor: Mirek Ptak
podroze po Warszawie
Dnia 2010-08-27 21:44,  *Przemek V* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Bo kierowcy Opli to bardzo kulturalni ludzie :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

podroze po Warszawie