podsluchiwanie obligatoryjne :)

Data: 2009-02-22 13:33:41
Autor: filip
podsluchiwanie obligatoryjne :)
powinni jeszcze nas oczipowac i kamerki nam w mieszkaniach pozakladac :)

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,6302424,Rozmowy_w_Skype_beda_mogly_byc_podsluchiwane.html

Data: 2009-02-22 15:07:26
Autor: ColgatesBilly

"filip" <lipif@o2.pl> wrote in message news:gnrgn5$78j$1achot.icm.edu.pl...
powinni jeszcze nas oczipowac i kamerki nam w mieszkaniach pozakladac :)

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,6302424,Rozmowy_w_Skype_beda_mogly_byc_podsluchiwane.html

Podobniez... na Skajpie czestokroc szerza sie Klamstwa Oswiecimskie
a sa one przeciez... przestepstwami!

Trzeba sie na cos zdecydowac!

Jak chcemy ostrego prawa, skutecznosci Policji i ogolnego bezpieczenstwa
( no... nas wszystkich  ;) to powinnismy byc sluzbom wdzieczni za te...
prewencje i pozniejsza...  resocjalizacje rozmowcow

Data: 2009-02-22 15:11:12
Autor: ColgatesBilly

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:r6col.5215$cu3.1656uutiset.elisa.fi...

[...]

Swoja droga, ciekawe czy stwierdzenie:
" Sobibor byl obozem rekreacyjnym ( co sugeruje amerykanski film : Ucieczka z Sobibory")
jest... Klamstwem... Oswiecimskim?

Kol

Data: 2009-02-22 06:29:56
Autor: Panslavista
On 22 Lut, 14:11, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote in message

> [...]

Swoja droga, ciekawe czy stwierdzenie:
" Sobibor byl obozem rekreacyjnym ( co sugeruje amerykanski film : Ucieczka z Sobibory")

Kol- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Przecież parchy zamordowały rotmistrza Pileckiego za szerzenie
kłamstwa oświęcimskiego!!!

Data: 2009-02-22 16:52:23
Autor: Adam

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:Z9col.5219$cu3.1945uutiset.elisa.fi...

[...]

Nie - jest kłamstwem Sobiborskim.
AC

Data: 2009-02-22 18:00:30
Autor: ColgatesBilly

"Adam" <bluesman1952@poczta.fm> wrote in message news:gnrsfc$9gb$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A to dobrze, bo ono niekarane, nie?

Kol

Data: 2009-02-22 18:45:08
Autor: Adam

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:HEeol.5288$cu3.5283uutiset.elisa.fi...

[...]

Tak - póki co tego jeszcze nie wprowadzono do KK. Ale kto wie....
AC

Data: 2009-02-22 22:27:46
Autor: jacek_placek_01
filip pisze:
powinni jeszcze nas oczipowac i kamerki nam w mieszkaniach pozakladac :)

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,6302424,Rozmowy_w_Skype_beda_mogly_byc_podsluchiwane.html

To chyba będą musieli zmienić wersję, bo o ile sie naczytałem o Skype trochę, to sesja Skype ustawia sobie sesje bezpośrednio pomiędzy rozmówcami do tego negocjując klucze szyfrujące. wiec żeby sie dało podsłuchać klucze prywatne musiały by trafić do podsłuchujących.
Ale nic to przecież zawsze można zestawić tunel szyfrowany vpn i nikt nie podsłucha zwłaszcza jak sie użyję odpowiednich aplikacji.
wiec jest to skazane na porachę, no chyba ze maja już takie metody żeby szybko odgadywać klucze

podsluchiwanie obligatoryjne :)