podstawowe pytanie

Data: 2010-07-18 00:22:12
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
podstawowe pytanie
podstawowe pytanie dotyczące starterów
darmowych z internetu

regulamin 2655105.pdf stwierdza:

9. W przypadku doładowania konta kwotą mniejszą niż 25 zł bądź za pomocą Punktów Profit i każdego doładowania elektronicznego, za wyjątkiem doładowania z bankomatu i wydruku z terminala, konto Użytkownika zostanie doładowane, ale Bonus nie zostanie przyznany. zamówię starter z internetu i doładuję go np. kwotą 5zł

czy to oznacza że zmarnowałem jedno z premiowych doładowań
i mam dostępne tylko 11 doładowań z premią 10zł każde czy też tej 5-tki system nie uwzględnił i mam dostępne 12 premii 10zł każda?

Data: 2010-07-18 13:19:50
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
podstawowe pytanie
[...]

czy ktoś już to testował?