podstawowe trio do prawie wszystkiego

Data: 2010-08-20 23:19:55
Autor: Osadnik
podstawowe trio do prawie wszystkiego
Czyli rozglądam sie za 3 elementami CPU+MB+RAM.
Kompletnie wypadłem z tego rynku i widząc różnorodność podstawek i rozstrzał cenowy CPU mam w głowie młynek. Po nazwie produktu nie da się wywnioskować czy to dobry czy zły sprzęt :)

Do czego używane?  Praktycznie do wszystkiego poza intensywnym graniem. Ogólnie rysowanie rysunków wektorowych, grafika 2D w dużych rozmiarach, CAD, prosty montaż materiału HD. Reszta zastosowań jest znacznie mniej wymagająca.

Cena? poniżej 1200zł się zmieścić, jeśli nie, to z czego można zrezygnować.

Oczekiwania?
Jak największe taktowanie na rdzeń (mam sporo programów które pracują tylko z jednym rdzeniem i są niewymienialne), RAM minimum 4GB lub więcej (oczekiwane 6GB), eSata, RAID, FireWire, 2xPCI. Zintegrowana grafika nie gorsza niż FX5900.

podstawowe trio do prawie wszystkiego