Data: 2009-10-23 09:49:27 | |
Autor: newsartmediaWYTNIJTO | |
podsterowność i nadsterowność | |
Witam serdecznie.
.... czy da sie z seryjnym dajmy na to samochodzie dokonać takich zmian aby autoDa się w pewnym stopniu regulując pochylenie kół i zbieżność o ile jest tak a możliwość. Nie każde auto na to pozwala. Nie w każdym tez efekty są spektakularne. W "Speedym" łatwo mi to przychodzi, ale w takim pick-up-ie gdzie rozkład mas jest mocno zachwiany chyba będzie bardzo trudno zrobić coś tym sposobem? Może w połączeniu z łysymi oponami...? Pozdrawiam. Sebastian http://www.speedyelise.fora.pl -- |
|
Data: 2009-10-23 03:02:17 | |
Autor: mw | |
podsterowność i nadsterowność | |
On 23 Paź, 09:49, newsartmediaWYTNI...@op.pl wrote:
[...] Da się w pewnym stopniu regulując pochylenie kół i zbieżność o ile jest tak aHmm, moge nie mieć racji ale w pickupie dość łatwo, nałożyć 1,5 tony, lub zdjąć 1,5 tony ;-). |
|
Data: 2009-10-27 11:23:53 | |
Autor: newsartmediaWYTNIJTO | |
podsterowność i nadsterowność | |
....
Hmm, moge nie mieć racji ale w pickupie dość łatwo, nałożyć 1,5 tony,....oczywiście, że można. Ja miałem na myśli jednak tylko wpływ geometrii. Zmiany obciążenia to inny sposób. Pozdrawiam. Sebastian http://www.speedyelise.fora.pl -- |
|