podsumowanie roku w prepaidzie Orange

Data: 2009-12-26 13:29:02
Autor: sunwick
podsumowanie roku w prepaidzie Orange
zgadzam się,orange duzo dawal jak go mialem - i mialem problem z
utrzymaniem dlugosci rozmow wychodzacych szczegolnie tych
promocyjnych! kiedys mi przepadlo bo nie bylo jak tej promocji
przedluzyc, zadnej innej nie bylo i konto dodatkowe sie wyzerowalo!
dlatego mam ich gdzies i wole juz play fresh gdzie nie musze na sile
doladowywac konta co 3 miesiace... wystarczy raz na rok za 5 zl :)
wiem wiem, orange ma mnostwo plusow, typu znizki do 3 numerow po 3
grosze, tez z tego korzystam czasem (mam starter popa), ale poprostu
nie wygaduje tyle zeby doladowywac 50zl/3 miesiace bo to minimalny
koszt utrzymania numeru w orange.
dlatego duzo minut to nie zawsze super sprawa, ja poprostu nie mialem
gdzie wygadac tego w takim czasie :)
ale dobrze ze jest tyle sieci i zawsze mozna cos sobie dobrac bez
zmiany numeru juz obecnie :]

podsumowanie roku w prepaidzie Orange