podw贸jne opodatkowanie z Urz臋du Miejski ego ?

Data: 2012-02-21 16:52:46
Autor: gregor
podw贸jne opodatkowanie z Urz臋du Miejski ego ?
Witam

w 2011 dosta艂em decyzj臋 o op艂acie rocznej za rok 2012 i nast臋pne w wysoko艣ci 1% od warto艣ci gruntu tj. 71.72 (podzielonego na liczbe udzia艂贸w akurat mi przypada na blok 1385 z 98500

teraz dosta艂em kolejn膮 decyzj臋 tym razem odno艣nie podatku od nieruchomo艣ci na rok 2012 (obliczenia te same 13,85 * 04200 za grunt tj. 5,82 oraz za budynek mieszkalny (tj. mieszkanie w bloku) w udziale metra偶u 46,86 po 0,7000 wychodzi 32,80. 艁膮cznie 39 z艂 do zap艂aty podzielone na 4 raty

o co tu chodzi to mam p艂aci膰 za grunt 2 krotnie ? i jeszcze dodatkowo op艂ata za moje mieszkanie postawione na ziemi miasta ??

prosz臋 o wyja艣nienie bo jak dla mnie jest to podw贸jne opodatkowanie skoro jest podw贸jne to nied艂ugo boj臋 si臋 by nie naliczano mi op艂at z tytu艂u oddychania powietrzem na gruncie urz臋du miejskiego u偶ytkowanego przeze mnie wieczy艣cie ...

dzieki
gregor

Data: 2012-02-22 21:56:40
Autor: Gotfryd Smolik news
podw贸jne opodatkowanie z Urz臋du Miejski ego ?
On Tue, 21 Feb 2012, gregor wrote:

Witam

w 2011 dosta砮m decyzj
o op砤cie rocznej za rok 2012 i nast阷ne w wysoko禼i
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^
1% od warto禼i gruntu tj. 71.72 (podzielonego na liczbe udzia丑w akurat mi przypada na blok 1385 z 98500

teraz dosta砮m kolejn decyzj
tym razem odno秐ie podatku od nieruchomo禼i na
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
rok 2012 (obliczenia te same 13,85 * 04200 za grunt tj. 5,82 oraz za budynek mieszkalny (tj. mieszkanie w bloku) w udziale metra縰 46,86 po 0,7000 wychodzi 32,80. 1cznie 39 z do zap砤ty podzielone na 4 raty

o co tu chodzi to mam p砤ci za grunt 2 krotnie ? i jeszcze dodatkowo op砤ta za moje mieszkanie postawione na ziemi miasta ??

  Nie masz Ty aby mieszkania w bloku, kt髍y stoi na ziemi kt髍a jest
w dzier縜wie wieczystej?
  Bo je秎i tak, to wszystko pasuje.

prosz o wyja秐ienie bo jak dla mnie jest to podw骿ne opodatkowanie

  Nie.
  Osobno czynsz dzier縜wny, osobno podatek.
  Czynsz tylko od ziemi, podatek od gruntu (udzia) i lokalu.

boj si by nie naliczano mi op砤t z tytu硊 oddychania powietrzem

  By硂.
  Naprawd, jest w archiwach .prawo.

  Nawet 體czesna w砤dza (chyba jaki kr髄, pisz "z g硂wy czyli
z niczego") mia砤 do舵 mocny argument na przekonywanie tych,
co twierdzili 縠 powietrze nie jest kr髄ewskie - po prostu
zamykano ich razem z "ich" powietrzem w szczelnej skrzyni.

  No i o "op砤cie klimatycznej" nie wspomn przez grzeczno舵 ;)

pzdr, Gotfryd

podw贸jne opodatkowanie z Urz臋du Miejski ego ?