podwojenie doladowania simplus

Data: 2010-09-24 20:27:22
Autor: Grzegorz Fikier
podwojenie doladowania simplus
Witam grupowiczów.
Do 30 września 2010 roku, obowiązuje promocja"100% więcej na Twoim koncie".
Abonenci Simplus, którzy aktywują promocje kodem *136*12*02#, a następnie
doładują swoje konto kwotą  z przedziału 30 - 99 zł, otrzymają podwojenie
doładowania.

Promocyjne środki mogą być wykorzystane na dowolne usługi i do wszystkich
sieci (w tym Play i CenterNet).

Źródło: http://www.telix.pl/artykul/simplus-podwaja-doladowanie-3,36766.html

Pozdrawiam

Data: 2010-09-26 19:07:53
Autor: Titus Atomicus
podwojenie doladowania simplus
In article <i7iqib$4pi$1@inews.gazeta.pl>,
 "Grzegorz Fikier" <grzefik@plusnet.pl> wrote:

[...]

Ojej, a ja wlasnie doladowalem za 100zl.
:-(
TA

Data: 2010-10-01 12:10:41
Autor: czekolada77
podwojenie doladowania simplus

rozumiem, że nie podwoiło Ci doładowania? Niestety z tymi promocjami różnie bywa, czasem nie działa kod etc. W orange one wprowadzili już stałe  bonusy , niemal przy każdym doładowaniu, co wydaje mi się nieco korzystniejsze, chociażby z  racji tego ,że nie jest to promocja ,a oferta, więc nie wchodzi w grę ograniczenie czasowe .
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/