podwojna stopka a krecenie pedalami

Data: 2011-06-10 01:32:30
Autor: jg
podwojna stopka a krecenie pedalami
witam,

czy przy tego typu podporkach zasada jest, ze unosza tylne kolo, mozna
krecic pedalami i np. regulowac przerzutki?

http://allegro.pl/podwojna-stopka-centralna-reinex-bike-za-17-zl-i1647181780.html

--
jg

Data: 2011-06-10 08:16:37
Autor: Paweł Suwiński
podwojna stopka a krecenie pedalami
Dnia pią, 10 cze 2011 tako rzecze jg:

czy przy tego typu podporkach zasada jest, ze unosza tylne kolo, mozna
krecic pedalami i np. regulowac przerzutki?

Te stopki unoszą przednie koło, a  nie tylne, no chyba chyba, że bagaż
z przodu jest cięższy niż ten z tyłu. Nie mniej spokojnie można kręcić
pedałami jak  się dociśnie ręką  jak na wadze szalkowej  przednie koło
lub  założy  sakwę  na  przód.  Mamy  takie  stopki  w  trekingach.  I
rzeczywiście  świetnie  się  sprawdzają przy  wszystkich  czynnościach
serwisowych typu  regulacja przerzutek, hamulców, wymiana  koła/ dętki
itp.

Paweł Suwiński

Data: 2011-06-10 08:44:55
Autor: Ryszard Mikke
jg <fake@fake.pl> napisał(a):
[...]

Na Srygława i Twaroga! Tnij linki! :D

A cena okazyjna, zobaczymy ile to przetrwa w zimówce.

rmikke

Data: 2011-06-10 08:48:51
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> ml

Na Srygława i Twaroga! Tnij linki! :D

A cena okazyjna, zobaczymy ile to przetrwa w zimówce.

A, i jakby ktoś z DC chciał, to będę w przyszłym tygodniu odbierać osobiście.
Biorąc pod uwagę stosunek ceny wysyłki do ceny przedmiotu...

rmikke

Data: 2011-06-11 00:52:22
Autor: Zbigniew Malec
On Fri, 10 Jun 2011 08:44:55 +0000 (UTC), Ryszard Mikke wrote:

Na Srygława i Twaroga! Tnij linki! :D

I za miesiąc nikt już z linka nie skorzysta...

Zbyszek Malec

Data: 2011-06-13 07:26:14
Autor: Ryszard Mikke
Zbigniew Malec <alpha@invalid.invalid> napisał(a):
On Fri, 10 Jun 2011 08:44:55 +0000 (UTC), Ryszard Mikke wrote:

> Na Srygława i Twaroga! Tnij linki! :D

I za miesiąc nikt już z linka nie skorzysta...

Aleboczemu?

Oraz, z niepocietego wiekszosc nie skorzysta juz dzis.

rmikke

Data: 2011-06-13 09:46:16
Autor: Fabian
On 13.06.2011 09:26, Ryszard Mikke wrote:
[...]

?! Normalnie wkleił linka w jednej linijce, nie podzielił. Wystarczy kliknąć. Jaka większość nie skorzysta? Niby dlaczego?

Fabian.

Data: 2011-06-13 08:12:57
Autor: Ryszard Mikke
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał(a):

> Aleboczemu?
>
> Oraz, z niepocietego wiekszosc nie skorzysta juz dzis.

?! Normalnie wkleił linka w jednej linijce, nie podzielił. Wystarczy kliknąć. Jaka większość nie skorzysta? Niby dlaczego?

No dobra, to moze nie wiekszosc. Ale do mnie dotarl juz pociety...

rmikke

Data: 2011-06-13 10:18:32
Autor: Fabian
On 13.06.2011 10:12, Ryszard Mikke wrote:
[...]

Sam wiesz, że używasz protezy do obsługi newsów i sam jesteś sobie winny, że Ci nie działa.

Proponujesz wklejenie zamiast prawdziwego linku, skrótu odnośnika po którym niedługo zostanie tylko ciąg przypadkowych, nic nieznaczących liter.

Fabian.

Data: 2011-06-10 10:46:30
Autor: Paveu
podwojna stopka a krecenie pedalami
W dniu 2011-06-10 01:32, jg:
czy przy tego typu podporkach zasada jest, ze unosza tylne kolo, mozna
krecic pedalami i np. regulowac przerzutki?

http://allegro.pl/podwojna-stopka-centralna-reinex-bike-za-17-zl-i1647181780.html

Zasada jest taka, że unosi się koło przednie albo tylne, zależnie od położenia środka ciężkości roweru względem podpórki. W moich rowerach zawsze unosiło się przednie, ale wystarczyło powiesić coś cięższego na kierownicy i tylne szło do góry, umożliwiając jego obrót.

P.

Data: 2011-06-10 19:38:03
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Dnia 10-06-2011 o 01:32:30 jg <fake@fake.pl> napisał(a):

 zasada jest, ze unosza tylne kolo, mozna
krecic pedalami i np. regulowac przerzutki?

nie wiem czy jest to zasada, niemniej jednak na 2 rowery z którymi miałem  doczynienia które były wyposażone w taką podpórkę w obydwu dało się kręcić  korbami, choć w jednym prawa obijała się o nóżkę.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

podwojna stopka a krecenie pedalami