podwojne czerwone swiatlo w sygnalizatorze

Data: 2012-09-09 23:29:53
Autor:
podwojne czerwone swiatlo w sygnalizatorze
:ǝʇoɹʍ noʎ

 W Poznaniu, przy nowej linii tramwajowej koło ikei zauważyłem
sygnalizatory z podwójnymi czerwonymi światłami.

Fascynujące, tydzień temu zrobiłeś prawko, że tak Cię to dziwi?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-09-10 18:26:34
Autor: Cavallino

Użytkownik "pencil" <ppp@ppp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:504ddd22$0$26690$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "oʇ" <Ę…d˙ɐᴉɹəʇuá´‰@ʇəuÉ™snˉoʇ> napisał w wiadomości news:504d2671$0$1310$65785112news.neostrada.pl...
:ǝʇoɹʍ noʎ

 W Poznaniu, przy nowej linii tramwajowej koło ikei zauważyłem
sygnalizatory z podwójnymi czerwonymi światłami.

Fascynujące, tydzień temu zrobiłeś prawko, że tak Cię to dziwi?

Dziwi mnie, po kiego zamontowano takie coś?
Poznań to nie jakaś wiocha z jednym przejazdem przez tory. Podobnych skrzyżowań są dziesiątki w mieście

Pokaż mi takie drugie, w którym tramwaj wyjeżdża z tunelu, więc przed skrzyżowaniem go za diabła nie widać, nawet jak jedziesz równolegle.

Data: 2012-09-10 21:23:57
Autor: pencil

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:504e14ba$0$1315$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Gdy pokonuje to skrzyżowanie już jest od jakiegoś czasu poza tunelem i tramawaje nie pędzą tam z prędkością światła, żeby nikt nie mógł ich nie zauważyć.
Chyba że przyjeżdża z Burakowa Wielkiego i robi gały ooo tramaaaaj! Poza tym jakbyś go widział, to wtedy przejeżdżałbyś na czerwonym? Jest o wiele groźniejsze skrzyżowanie z tramwajem, z resztą tych samych linii co tam jeżdżą. Miczańska/Katowicka. Tam nie ma sygnalizatora, jedynie znak STOP, a przydałoby się przecież potrójne czerwone światło, bo tramwaj w zaroślach i lekkim wykopie!

Data: 2012-09-10 23:28:22
Autor: Cavallino

Użytkownik "pencil" <ppp@ppp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:504e3e30$0$26689$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Tak, dokładnie od kilkunastu metrów.
A tam jeżdżą nie tylko tubylcy, więc czym skuteczniej będą widzieć, że nie mogą jechać, tym lepiej.

tramawaje nie pędzą tam z prędkością światła, żeby nikt nie mógł ich nie zauważyć.
Chyba że przyjeżdża z Burakowa Wielkiego i robi gały ooo tramaaaaj! Poza tym jakbyś go widział, to wtedy przejeżdżałbyś na czerwonym?

??????
Ale o co Ci chodzi?
Przecież właśnie po to czerwone jest, żebyś nie przejeżdżał.
A Tobie przeszkadza nie kolor, a druga żarówka z tego co piszesz.

[...]

Bez żartów, tam jest zwykły przejazd przez tory tramwajowe w jednym poziomie.
A tory tam były zanim to skrzyżowanie zaczęło mieć jakikolwiek sens, przez blokami, więc wszyscy doskonale wiedzą iż tam tramwaj jeździ.
Nie to co przy M1, gdzie przez kilkanaście lat jeździło się, a tramwajów nie było.

Data: 2012-09-12 00:25:48
Autor: Gotfryd Smolik news
podwojne czerwone swiatlo w sygnalizatorze
On Mon, 10 Sep 2012, pencil wrote:

Uytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa
Poka mi takie drugie, w ktrym tramwaj wyjeda z tunelu,
[...]
jakby go widzia, to wtedy przejedaby na czerwonym? Jest o wiele groniejsze skrzyowanie z tramwajem, z reszt tych samych linii co tam jed. Miczaska/Katowicka. Tam nie ma sygnalizatora, jedynie znak STOP,

  Odpowiedz prosz na jedno pytanie - zupenie abstrahujc od kwestii
lokalizacji tuneli i podobnych konstrukcji.

  Czy przypadkiem nie uwaasz, e czerwone wiato *zamiast* znaku
STOP jest *uatwieniem* dla kierowcw, ktrzy przy braku tramwaju
mog jecha, a ostrono nakazana tym co najwyej powinna
pobudzi do ew. zwolnienia i rozejrzenia si czy aby (tramwaj) nie
przetulenowa przez czujniki, zamiast walenia miao "bo ja mam zielone"?

a przydaoby si przecie potrjne czerwone wiato, bo tramwaj
w zarolach i lekkim wykopie!

  Pytanie jest o czstotliwo tramwajw na tym torze tudzie
o natenie ruchu samochodw w tym miejscu.
  Im mniej tramwajw i wicej samochodw tym wikszy sens niezatrzymywania
strumienia samochodw.
  I nie pokpiwaj "potrjnym", bo przecie w rzeczonej konstrukcji
nie o to chodzi! (no dobra, redundancja byaby lepsza :>)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-09-12 11:13:04
Autor: pencil
podwojne czerwone swiatlo w sygnalizatorze
Uytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisa w wiadomoci news:Pine.WNT.4.64.1209120019000.2480quad...
[...]

Przez Milczask tramwaje szybko zasuwaj i s tam w lekkim zagbieniu terenu, otoczone krzakami,
to jest to miejsce: http://tiny.pl/hnhwz
natomiast koo Ikei sun bardzo powoli, a mimo to skrzyowanie numer 1 jest tylko ze znakiem STOP, a Ikeowskie zaczerwienione.
Tutaj to "przeniebezpieczne" skrzyowanie przy Ikei http://tiny.pl/hnhcq
niestety nie wida torw, bo fotki zostay zrobione w okresie budowy.

Data: 2012-09-12 16:47:39
Autor: Cavallino
podwojne czerwone swiatlo w sygnalizatorze

Uytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:

 Pytanie jest o czstotliwo tramwajw na tym torze tudzie
o natenie ruchu samochodw w tym miejscu.

Samochodw duo mniej ni przy M1, ale tramwajw wicej.

Data: 2012-09-12 15:52:15
Autor: tο
podwojne czerwone swiatlo w sygnalizatorze
Cavallino wrote:

Samochodów dużo mniej niż przy M1, ale tramwajów więcej.

A koni?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

podwojne czerwone swiatlo w sygnalizatorze