podwojne standardy Komisji Ligi

Data: 2010-11-10 22:52:13
Autor: Przemek Budzyński
podwojne standardy Komisji Ligi
Komorowski nie został ukarany za kopnięcie bez piłki Cionka w polu karnym Jagiellonii w meczu ostatniej kolejki ligowej przy Łazienkowskiej.

Ja naprawdę nie chcę tu się silić na jakieś zlośliwości i spiskowe teorie.

Ale w obliczu niedawnej kary dla Chaveza i dawniejszej dla Boguskiego - nazwijmy rzecz po imieniu - jest to najzwyklejszy SKANDAL i tyle.

Data: 2010-11-10 23:13:19
Autor: tester
podwojne standardy Komisji Ligi
Komorowski nie został ukarany za kopnięcie bez piłki Cionka w polu karnym Jagiellonii w meczu ostatniej kolejki ligowej przy Łazienkowskiej.

Pozostaje pytanie, czy to jest osłabienie Legii czy też wzmocnienie?
Ponoć Komorowski ostatnio "odżywa", ale to wciąż drwal.
Choć nie wiem czemu, ale czuję, że po kornerze walnie gola z główki :)

Data: 2010-11-10 23:25:28
Autor: Danpe
podwojne standardy Komisji Ligi
On Wed, 10 Nov 2010 22:52:13 +0100, Przemek Budzyński
<bat_oczir@gazeta.pl> wrote:

[...]

To jak slusznie napisali na jednej ze stron jest po prostu Komisja
Legii.
Wystarczy, ze  gosc przyszedl i powiedzial, ze zrobil to niechcacy.
Jasne. Nastepnym razem siekiera cionkowi noge up...i i powie, ze
niechcacy. Bo w plecy chcial trafic.
Az dziw bierze, ze Wisla dostala zakaz wyjazdowy. Przeciez ten kibelek
w Poznaniiu tez sie niechcacy wyrwal, a wlasciwie to przy spuszczaniu
wody sam z podlogi wyskoczyl...

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-11 02:00:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibf45n$ird$1inews.gazeta.pl...
Komorowski nie został ukarany za kopnięcie bez piłki Cionka w polu karnym Jagiellonii w meczu ostatniej kolejki ligowej przy Łazienkowskiej.

Ja naprawdę nie chcę tu się silić na jakieś zlośliwości i spiskowe teorie.

A to trzeba się silić?
PrzecieĹź kaĹźdy widzi jak jest.

Chyba Ĺźe w matrixie Ĺźyje.

Data: 2010-11-11 08:32:50
Autor: OlO
[...]

nie musisz sie silic , on nikogo nie kopnal , wstajac zawadzil o jego nogi i skandalem jest to co wygaduja pseudoredaktorzyny typu Mielcarski , Lapinski , Laskowski ktorzy nienawidza Legii .

Data: 2010-11-11 08:54:43
Autor: DysoN
OlO <oio@oo.pl> napisał(a):

Laskowski ktorzy nienawidza Legii .

Laskowski to zawsze mi sie kojarzyl wrecz odwrotnie, ze jest pro legijny.

A Komisja prawie zawsze Legie lepiej traktuje.

Data: 2010-11-11 09:42:08
Autor: Koriat
Użytkownik "OlO" <oio@oo.pl> napisał w wiadomości news:ibg675$bno$1news.onet.pl...

[...]

Jest to gdzieś w sieci?

Data: 2010-11-11 11:28:22
Autor: Cavallino
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości news:ibga8s$b2c$1node1.news.atman.pl...
[...]

To powyżej to raczej jakaś ironia jest.
To był czysty rewanż, czerwona i karny ewidentne.

Data: 2010-11-11 12:33:52
Autor: AJK
11-11-2010  o godz. 9:42 Koriat napisał:

[...]

Proszzz...
http://wyslijto.pl/plik/7gyrmsz5su

--
AJK

Data: 2010-11-11 18:04:46
Autor: Przemek Budzyński
W dniu 2010-11-11 08:32, OlO pisze:

 on nikogo nie kopnal , wstajac zawadzil o jego
nogi

D`Artagnan mawiał "dumny jak Gaskończyk".

Mamy zacząć w Polsce mówić "bezczelny jak kibic Legii"?

Data: 2010-11-11 12:52:06
Autor: Karthoon
On 11 Lis, 18:04, Przemek Budzyński <bat_oc...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2010-11-11 08:32, OlO pisze:

>  on nikogo nie kopnal , wstajac zawadzil o jego
> nogi

D`Artagnan mawiał "dumny jak Gaskończyk".

Mamy zacząć w Polsce mówić "bezczelny jak kibic Legii"?

Za późno. Na tej grupie takie stwierdzenie zdecydowanie lepiej pasuje
do kibiców Lecha, zwłaszcza jednego.

Data: 2010-11-11 18:12:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibh7lu$6g6$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-11-11 08:32, OlO pisze:

 on nikogo nie kopnal , wstajac zawadzil o jego
nogi

D`Artagnan mawiał "dumny jak Gaskończyk".

Mamy zacząć w Polsce mówić "bezczelny jak kibic Legii"?

A dlaczego zacząć?
Zaczęło ten styl tutaj słynne legijne kółeczko, lat temu kilkanaście, z kwintesencją w niezapomnianym "na kolana przed mistrzem".
Od tego czasu zmienia się tylko ilość tych matrixowców (o ile wierzą w swoje kłamstwa), ale styl trwa w najlepsze.

Data: 2010-11-12 07:53:35
Autor: OlO

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ibh86f$sis$1news.onet.pl...
[...]

raczej koleczko antylegijne gdzie razem popieracie swoje kompleksy i nakrecacie sie klamstwem

Data: 2010-11-12 09:01:49
Autor: Cavallino
Użytkownik "OlO" <oio@oo.pl> napisał w wiadomości news:ibio9i$u4p$1news.onet.pl...

[...]

O właśnie - idealny przykład spadkobiercy Wiktora Cegły.

Data: 2010-11-12 19:40:34
Autor: RedLite
podwojne standardy Komisji Ligi
W dniu 2010-11-12 09:01, oskarżony *Cavallino*, zeznał co następuje:

O właśnie - idealny przykład spadkobiercy Wiktora Cegły.

Ale co by nie mówić Wiktor miał styl (Pamiętam, jak w Radiostacji naśmiewał się z duetu Żurawski - Piskuła w Lechu ;D)
Ogólnie, kiedyś ta grupa była soczysta :D

--

signature

Data: 2010-11-12 19:47:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:ibk1ml$4oe$1news.onet.pl...
W dniu 2010-11-12 09:01, oskarżony *Cavallino*, zeznał co następuje:

O właśnie - idealny przykład spadkobiercy Wiktora Cegły.

Ale co by nie mówić Wiktor miał styl

Tak, pamiętam: "na kolana przed mistrzem".

Data: 2010-11-12 22:44:44
Autor: RedLite
podwojne standardy Komisji Ligi
W dniu 2010-11-12 19:47, oskarżony *Cavallino*, zeznał co następuje:

Ale co by nie mówić Wiktor miał styl

Tak, pamiętam: "na kolana przed mistrzem".

Bez kontekstu to brzmi jak brzmi.
Podtrzymuję to co napisałem.

--

signature

Data: 2010-11-12 22:56:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:ibkcfu$6tu$3news.onet.pl...
W dniu 2010-11-12 19:47, oskarżony *Cavallino*, zeznał co następuje:

Ale co by nie mówić Wiktor miał styl

Tak, pamiętam: "na kolana przed mistrzem".

Bez kontekstu to brzmi jak brzmi.

Kontekst był taki, że nikt na grupie nie powinien zdaniem Wiktora Cegły się odzywać z innym zdaniem, bo akurat Legia wygrała majstra.
A jak się odezwał, to się właśnie powyższy tekst pojawiał.

Data: 2010-11-13 19:55:18
Autor: yamma
OlO wrote:

nie musisz sie silic , on nikogo nie kopnal , wstajac zawadzil o jego
nogi i skandalem jest to co wygaduja pseudoredaktorzyny typu
Mielcarski , Lapinski , Laskowski ktorzy nienawidza Legii .

Wiesz, ja nie byłbym taki pewny. Dla mnie faul był ewidentny. Sęk w tym, że nie był to faul brutalny i gdyby Komisja Ligi zawiesiła Komorowskiego to stworzyłaby pewien precedens. Takich fauli poza akcją jest w meczu mnóstwo.
yamma

Data: 2010-11-13 22:57:58
Autor: Danpe
On Sat, 13 Nov 2010 19:55:18 +0100, "yamma" <yamma@wp.pl> wrote:

OlO wrote:

[...]

Jaja se robisz. kopniec bez pilki w rywala jest mnostwo?
A pamietasz Ty z co przed meczem z Legia(!) Boguskiego ukarano zakazem
gry?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-14 09:33:04
Autor: yamma
Danpe wrote:
[...]

Już bez przesady, bardzo cię proszę. Faul Komorowskiego był zwykłym faulem taktycznym na bardzo naciaganą żółtą kartkę, a za tamten faul Boguskiemu należała się czerwona kartka.
yamma

Data: 2010-11-14 10:11:21
Autor: AJK
14-11-2010  o godz. 9:33 yamma napisał:

[...]

Zaraz zaraz, celowe kopnięcie przeciwnika bez piłki (już daruję, że od
tyłu) to jest "na bardzo naciąganą żółtą kartkę"? No, pogratulować...

--
AJK

Data: 2010-11-14 10:30:32
Autor: yamma
AJK wrote:
[...]

AJK, z całym szacunkiem ale poczytaj sobie definicję faulu. Każdy faul jest "celowy" więc według twojej definicji każdy faul powinien być karany żółtą kartką. Komisja Ligi dyskwalifikuje wyłacznie za BRUTALNE faule nie zauważone przez sędziego. Ja zdaję sobie sprawę z tego, że antylegijny enzym w twoim przypadku trafia na bardzo podatny grunt ale bez przesady. Bez przesady...
yamma

Data: 2010-11-14 15:17:45
Autor: AJK
14-11-2010  o godz. 10:30 yamma napisał:

[...]

Bzdura. Definicja mówi wyraźnie o "umyślnym lub _przypadkowym_ zagraniu
niezgodnym z przepisami", a kartkami karane są i takie i takie, w
zalezności od sytuacji i kontekstu (zatrzymanie za koszulkę może skończyć
się tylko gwizdkiem, a może nawet czerwoną). Celowe kopnięcie zawodnika
bez piłki to _najmarniej_ żółta z automatu, a czerwona do rzadkości nie
należy.
Komisja Ligi dyskwalifikuje wyłacznie za BRUTALNE faule nie zauważone przez sędziego.

I kolejna bzdura. Za brutalne faule dyskwalifikuje także, ale absolutnie
nie wyłącznie.  Pomijając już fakt kopania zawodnika bez piłki (po piłka była dwadzieścia
metrów z przodu) i to od tyłu raczej nie jest pieszczotą i w zupełności
wyczerpuje znamiona faulu brutalnego.

Ja zdaję sobie sprawę z tego, że antylegijny enzym w twoim przypadku trafia na bardzo podatny grunt ale bez przesady. Bez przesady...

Nie truj, nie truj - to bardzo wygodne przyklejać każdemu antylegijną,
antylechową czy antyjakątam łatkę, bo zwalnia z myślenia, ale wysil się
trochę i przyjmij, że swiat jest bardziej skomplikowany i wielu osobom
sympatie klubowe szarych nie wyłączają i na każdy taki sporny przypadkek
patrzą jak na przypadek, kropka.  Pomijając już taki niuans, że równie dobrze można by napisać, iż pienisz
się tak tylko i wyłącznie dlatego, że sprawa dotyczy gracza Legii ;-)

--
AJK

Data: 2010-11-14 15:25:10
Autor: Danpe
podwojne standardy Komisji Ligi
On Sun, 14 Nov 2010 15:17:45 +0100, AJK <to-co-w-podpisie@post.pl>
wrote:

Pomijając już taki niuans, że równie dobrze można by napisać, iż pienisz
się tak tylko i wyłącznie dlatego, że sprawa dotyczy gracza Legii ;-)

 a tak nie jest?
nie pamietam jego zali, jak byl wylaczany z gry Boguski, w tym sezonie
tez juz chyba taki przypadek byl.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-14 15:45:27
Autor: yamma
AJK wrote:
[...]

"W zależności od sytuacji i kontekstu". No to teraz słucham jakiż to kontekst i sytuacja była w przypadku wzmiankowanego faulu, że wg ciebie zasługiwał na żółtko? Przyjmujemy, że Cionek prawie, że tego faulu nie zauważył więc brutalny nie był i przyjmujemy, że Cionek nie miał najmniejszych szans uczestniczyć czynnie w tej akcji.

Komisja Ligi dyskwalifikuje wyłacznie za BRUTALNE faule nie
zauważone przez sędziego.

I kolejna bzdura. Za brutalne faule dyskwalifikuje także, ale
absolutnie nie wyłącznie.

Byłaby bzdura gdyby KL dyskwalifikowała za wszystkie faule nie zauważone przez sędziego.

Pomijając już fakt kopania zawodnika bez piłki (po piłka była
dwadzieścia metrów z przodu) i to od tyłu raczej nie jest pieszczotą
i w zupełności wyczerpuje znamiona faulu brutalnego.

LOL! No to już powiedz, że Komorowski skopał Cionka do nieprzytomności to przynajmniej się wszyscy pośmiejemy. A Małkowski tylko pogłaskał Radovica po nodze.
yamma

Data: 2010-11-14 17:06:24
Autor: Danpe
On Sun, 14 Nov 2010 15:45:27 +0100, "yamma" <yamma@wp.pl> wrote:

AJK wrote:
[...]

a skad takie wrecz idiotyczne zalozenia?
Na tej zasadzie to mogl go maczeta zarabac i na zoltko by sie nie
kwalifikowalo.
Bez tych debilnych  zalozen IMO czerwien i zakaz gry na 2-3 mecze.
Faul mial za zadanie uniemozliwic Cionkowi uczestnictwo w grze.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-14 18:18:34
Autor: yamma
Danpe wrote:
[...]

Z tego co tam rzeczywiście się zdarzyło.
yamma

Data: 2010-11-14 23:36:46
Autor: Cavallino
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Faul mial za zadanie uniemozliwic Cionkowi uczestnictwo w grze.

Absolutnie nie.
Moim zdaniem to był rewanż za wcześniejsze starcie, musiał mu Cionek zasunąć z jakiegoś łokcia.

Data: 2010-11-14 17:07:30
Autor: Danpe

AJK wrote:
[...]

Aha - jeszcze jedno.
Dzieki Bogu, ze komisja sie sklada z kibicow Legii, w przeciwnym
wypadku na Wisle moglby wystapic inny zawodnik, ktory by dopelnil
swoich obowiazkow i 3 bramek by nie bylo :)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-14 19:04:10
Autor: AJK
14-11-2010  o godz. 15:45 yamma napisał:

[...]

takie, w zależności od sytuacji i kontekstu (zatrzymanie za koszulkę
[...]

Och, Ty specjalisto od siedzenia w cudzych głowach i tajemnej wiedzy, co
kto myśli i co Cionek zamierzał,a cego nie zamierzał. Przyjmować sobie
możesz co chcesz, nawet to, że Komorowski nie ma nóg, a Cionek był wtedy
w Zabrzu na zakupach, ale proszę, nie uznawaj za pewnik, że ja te Twoje
założenia podzielam. Ba! nie uznawaj za pewnik, że ktokolwiek je podziela
- zapytaj najpierw.
A tu kontekst był prosty - celowe kopnięcie przeciwnika bez piłki we
własnym polu karnym. Zapytaj jakiegokolwiek sędziego, co się wtedy
gwiżdże i co się wtedy kopiącemu pokazuje.

[...]

Starczy, że dyskwalifikuje (a raczej dyskwalifikowała do pewnego
określonego przypadku) za te, które podpadają pod dyskwalifikację
meczową.

[...]

Ciebie jest więcej? No, to by wiele tłumaczyło...
Starczy, że Komorowski kopnął przeciwnika bez piłki. Jeżeli dla Ciebie
"brutalne" zaczyna się od skopania do nieprzytomności, to nie wiem, czy
bardziej zazdrościć, czy bardziej współczuć, ale wiem, że trudno mi
podzielić taka kwalifikację.
A Małkowski tylko pogłaskał Radovica po nodze.

A to akurat zabawne, że przypominasz to zajście w kontekście obecnej
dyskusji. Bardzo zabawne.

--
AJK

Data: 2010-11-14 20:38:23
Autor: yamma
AJK wrote:
14-11-2010  o godz. 15:45 yamma napisał:

A tu kontekst był prosty - celowe kopnięcie przeciwnika bez piłki we
własnym polu karnym. Zapytaj jakiegokolwiek sędziego, co się wtedy
gwiżdże i co się wtedy kopiącemu pokazuje.

Po wcześniejszym faulu Cionka, który wskoczył Komorowskiemu na plecy. Jestem święcie przekonany, że gdyby piłka nie spadła pod nogi Borysiuka to mielibyśmy faul dla Legii.

[...]

Nie, drogi panie. Jeśli KL zacznie rozpatrywać takie przypadki to dojdziemy do absurdu. Podobnych fauli jest multum, choćby przy rzutach rożnych.
yamma

Data: 2010-11-15 11:21:26
Autor: AJK
14-11-2010  o godz. 20:38 yamma napisał:

[...]

O, skoro "święcie" to zapewnie jest to Przekonanie z dużej litery i na
pewno jest Głębokie. Na razie jednak nie dyskutujemy o przekonaniu co by
aby gdyby, tylko o tym, jak się karze celowe kopnięcie przeciwnika bez
piłki.
[...]

Przykłady poproszę. Kto kogo celowo kopał bez piłki? Nawet nie musi być
od tyłu. --
AJK

Data: 2010-11-15 12:37:33
Autor: yamma
AJK wrote:
[...]

Jak mi pokażesz punkt w regulaminie, który literalnie mówi o kopnięciu przeciwnika bez piłki. Faul jest faul. Nie pisałem, że Komorowskiemu się ta kartka nie należała, pisałem, że ta sytuacja nie powinna być rozpatrywana przez KL.
yamma

Data: 2010-11-15 12:39:58
Autor: yamma
yamma wrote:
AJK wrote:

[...]

I jeszcze jedno. Jak rozumiem ta sytuacja w meczu Wisły z Lechią gdzie Bunoza powalił na boisko Bąka wg ciebie powinna się skończyć zawieszeniem Bunozy?
yamma

Data: 2010-11-15 18:06:17
Autor: AJK
15-11-2010  o godz. 12:39 yamma napisał:

[...]

Jak zwykle - nie rozumiesz. Po raz kolejny poproszę, żebyś nie próbował
wymyślać tego, co kto inny sądzi, myśli itd., bo jeszcze ani razu Ci to
nie wyszło i tylko żal bierze. Według mnie sytuacja z Bunozą powinna się skończyć rzutem karnym, o czym
pisałem wiele razy, a jeśli Komisja Ligi chciałaby coś Bunozie dołożyć,
to musiałaby się baaaaardzo wysilić, żeby zakwalifikować to jako brutalny
atak, zasługujący na dyskwalifikację choćby na jeden mecz (to było jednak
tylko przytrzymanie za koszulkę, a nie celowe uderzenie ani celowe
kopnięcie zawodnika bez piłki jak w przypadku Komorowskiego). Gdyby
jednak KL tak to zakwalifikowała, to bym chyba tylko wzruszył ramionami i
szat bym nie darł. Podobnie jak nie darłbym, gdyby sędzia wlepiłby wtedy
Bunozie żółtą. Bo po czerwoną nie sięgnąłby wtedy żaden ligowy sędzia.

--
AJK

Data: 2010-11-15 20:55:53
Autor: yamma
AJK wrote:

a jeśli Komisja Ligi chciałaby coś Bunozie
dołożyć, to musiałaby się baaaaardzo wysilić, żeby zakwalifikować to
jako brutalny atak, zasługujący na dyskwalifikację

I to właściwie wszystko czego chciałem się od ciebie dowiedzieć. Nie mam więcej pytań...
yamma

Data: 2010-11-15 12:11:53
Autor: Marek W.
On 15 Lis, 20:55, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
AJK wrote:
> a je li Komisja Ligi chcia aby co Bunozie
> do o y , to musia aby si baaaaardzo wysili , eby zakwalifikowa to
> jako brutalny atak, zas uguj cy na dyskwalifikacj

I to w a ciwie wszystko czego chcia em si od ciebie dowiedzie . Nie mam
wi cej pyta ...
yamma

Ejże, ejże, a czy ta sytuacja nie potwierdza przypadkiem Twojej
wersji, że trzymań, pociągnięć itp. za koszulkę jest w każdej kolejce,
każdym meczu bez liku i za coś takiego KL nie ukarała (raczej
słusznie) jeszcze nikogo dyskwalifikacją?
Natomiast i zadający Ci to pytanie AJK, jak i pewnie spore grono
śledzących tę dyskusję nie doczekało się Twojej odpowiedzi kto kogo
kopał bez piłki i dlaczego nie został ukarany przez KL. Czekamy.

Data: 2010-11-15 21:54:11
Autor: yamma
AJK wrote:
[...]

Wiesz co, albo ty mniej pij albo jakieś sobie okulary kup. A najlepiej jeszcze raz przeczytaj moje wypowiedzi w tym wątku ale wiesz, tak od początku i ze zrozumieniem.
yamma

Data: 2010-11-15 13:53:53
Autor: Marek W.
On 15 Lis, 21:54, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Marek W. wrote:

> Ej e, ej e, a czy ta sytuacja nie potwierdza przypadkiem Twojej
> wersji, e trzyma , poci gni itp. za koszulk jest w ka dej kolejce,
> ka dym meczu bez liku i za co takiego KL nie ukara a (raczej
> s usznie) jeszcze nikogo dyskwalifikacj ?
> Natomiast i zadaj cy Ci to pytanie AJK, jak i pewnie spore grono
> ledz cych t dyskusj nie doczeka o si Twojej odpowiedzi kto kogo
> kopa bez pi ki i dlaczego nie zosta ukarany przez KL. Czekamy.

Wiesz co, albo ty mniej pij albo jakie sobie okulary kup. A najlepiej
jeszcze raz przeczytaj moje wypowiedzi w tym w tku ale wiesz, tak od
pocz tku i ze zrozumieniem.
yamma- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Okulary już mam, a mimo to nadal nie zauważam odpowidzi na pytanie
zadane Ci przez AJK. Czyżby były za słabe, odpowidziałeś już a ja tego
nie zauważyłem i powinienem je zmienić na mocniejsze?

Data: 2010-11-15 12:15:55
Autor: Marek W.
AJK wrote:
> [...]
> jako brutalny atak, zas uguj cy na dyskwalifikacj

I to w a ciwie wszystko czego chcia em si od ciebie dowiedzie . Nie mam

A, i jeszcze jedno naprawdę, ale tak naprawdę nie odróżniasz gry faul
(nawet jeśli jest to faul taktyczny np. łapania za koszulkę) od faulu
brutalnego, bez piłki, chamskiego, celowego kopania po nogach?
Naprawdę nie łapiesz tej różnicy?

Data: 2010-11-15 21:55:13
Autor: yamma
Marek W. wrote:

[...]

Ależ oczywiście! Przecież pisałem parę postów wyżej, że Komorowski skopał Cionka do nieprzytomności.
yamma

Data: 2010-11-15 13:50:52
Autor: Marek W.
On 15 Lis, 21:55, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Marek W. wrote:
> [...]
> Naprawdę nie łapiesz tej różnicy?

Ależ oczywiście! Przecież pisałem parę postów wyżej, że Komorowski skopał

Chcesz robić z siebie idiotę - Twoja sprawa. Dalszych sukcesów życzę.

Data: 2010-11-15 23:37:03
Autor: AJK
15-11-2010  o godz. 20:55 yamma napisał:

[...]

Pytania to ja miałem, ale nie doczekałem się od Ciebie odpowiedzi, a
jedynie lekko rozpaczliwego wice i ucieczki przy pierwszej (nawet nie
"lepszej", ale wręcz żadnej) okazji. Znowu. Cóż, nauczka dla mnie na
przyszłość.

--
AJK

Data: 2010-11-15 18:05:38
Autor: AJK
15-11-2010  o godz. 12:37 yamma napisał:

[...]

Ty sobie naprawdę jaja robisz???
Nie pisałem, że Komorowskiemu się ta kartka nie należała, pisałem, że
ta sytuacja nie powinna być rozpatrywana przez KL.

Nie wij się, proszę - pisałeś "zwykłe faul taktyczny na bardzo naciąganą
żółtą kartkę" Tu masz przepisy, pod które zagranie Komorowskiego podpada spokojnie

     25. Przez grę brutalną rozumie się każdy rozmyślny i gwałtowny          atak skierowany na zawodnika drużyny przeciwnej, którego          celem nie jest piłka lecz wyłącznie działanie na szkodę          przeciwnika w celu jego unieszkodliwienia. Zawodnik, który
         dopuszcza się takiego przewinienia musi być wykluczony z gry
        (czerwona kartka).             26. Za rozmyślne kopnięcie lub uderzenie przeciwnika zawodnik musi
         być wykluczony z gry (czerwona kartka).

     29. Atak na nogi z tyłu, który naraża na niebezpieczeństwo
         przeciwnika, musi być traktowany jako gra brutalna.

Przepisu o kopaniu bez piłki nie znalazłem. Widocznie przepisodawca nie
widzi różnicy w kopaniu z i bez. Kartkodawcy jednak zazwyczaj widzą. Nie
znalazłem też przepisu, który zabraniałby siadać przeciwnikowi na klacie
i wyrywać mu oczy albo łapać za jaja i ciągnąć za nie wokół kółka na
środku boiska. Tylko proszę, nie mów o tym Komorowskiemu, bo on jeszcze
gotów to zrobić i znowu trzeba by go bronić.
Polecam natomiast zapytanie jakiegokolwiek sędziego z jakiejkolwiek klasy
rozgrywkowej jakie są kary za celowe kopnięcie przeciwnika bez piłki.
Stawiam piwo przeciw śmietanie, że zgodność odpowiedzi będzie wynosić co
najmniej 98%

A teraz możesz już wyliczać kto kogo w ostatnich kolejkach przy rogach
kopał bez piłki i od tyłu. Dla ułatwienia (bo nie jestem okrutny) - w
dwóch ostatnich kolejkach. --
AJK

Data: 2010-11-14 23:36:00
Autor: Cavallino
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Przyjmujemy, że Cionek prawie, że tego faulu nie zauważył więc brutalny nie był i przyjmujemy, że Cionek nie miał najmniejszych szans uczestniczyć czynnie w tej akcji.

A jakie to ma znaczenie?

Data: 2010-11-14 10:13:39
Autor: TheBest
W dniu 2010-11-14 09:33, yamma pisze:
[...]